Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[סקר מכון כושר] - כמה, איפה ומתי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב.

לשם סקרנות (וכדי לבדוק שאני לא הולך לצאת פראייר העולם) מענין אותי לדעת.

 

מי פה הולך למכון כושר?

כמה פעמים בשבוע?

האם אתם נוסעים לשם או שזה במרחק יריקה מהבית\עבודה?

והכי חשוב - כמה אתם משלמים לחודש? (ומה זה כולל?)

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני הולך..

4-5 פעמים בשבוע

מרחק 20-30 דקות הליכה

משלם 2000 לשנה(קאנטרי קלאב)

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

זה מאוד תלוי איפה המכון

 

אני מנוי במרכז ת"א - המחירים באזור ה- 200-250 ש"ח לחודש למנוי של שנה

אם ב- Holmes Place עסקינן אז אנחנו מדברים על באזור ה- 4000 (כולל בריכה)

 

לדעתי אם לא הולכים לפחות 3 פעמים בשבוע חבל על הכסף

 

בהצלחה

Don't imitate - innovate!!!

פורסם

הלכתי למספר מכוני כושר בתקופה די ארוכה . חלקם היו ליד הבית ואחד היה מצריך נסיעה של כ-10 דקות (מראשל"צ לנס ציונה) .

 

כל עוד מדובר במכון כושר בלבד ולא קאנטרי אין שום סיבה לשלם יותר מ- 150 ש"ח לחודש גג ולא קשה למצוא גם כאלה בהרבה פחות , כל המכונים שאני הייתי בהם (אזור ראשל"צ - נס ציונה) היו בטווח מחירים של 110-130 ש"ח לחודש וסיפקו את כל הדרוש לעבודה רצינית ומלאה (אלא אם כן אתה מחפש מכון משוכלל ומפואר סטייל "הולמס פלייס" ואז המחירים הללו לא כ"כ רלוונטיים...) .

 

בקשר למספר אימונים בשבוע , בשביל עבודה רצינית ולהשגת תוצאות בזמן ריאלי צריך ללכת ארבע פעמים בשבוע . פחות משלוש פעמים יהיה כבר הרבה פחות אפקטיבי אבל עדיין עדיף על לא ללכת בכלל .

 

דבר נוסף וחשוב מאוד שעליך לקחת בחשבון זה שעל מנת להשיג תוצאות (ולא חשוב מהי מטרת האימונים שלך) חובה עליך להקפיד על תפריט תזונה מסודר שמותאם ספציפית לתכנית האימונים שלך ולמטרה שברצונך להשיג .

 

זהו בעיקרון , רק דע לך (בהנחה שעוד לא יצא לך להתאמן במכון כושר) שזה ממש לא קל להתמיד באימונים ובטח שלא קל לשמור על תזונה מסודרת לאורך זמן , אז תעשה חושבים עם עצמך לפני שאתה הולך להוציא כסף .

 

וחוץ מזה , אם אתה הולך למכון סתם בשביל הכיף , להרים פה ושם משקולת ולהכיר כוסיות אז שכח מכל מה שאמרתי ולך תעשה חיים :D .

...*106GTI*...

!!! That's The Way I Like It

פורסם

אני הולך... :lol:

3 פעמים בשבוע

בד"כ נוסע אבל זה חצי שעה מהבית

משלם בערך 148 לחודש

 

אגב, מדובר על ספרינט בראשל"צ, יש פה מישהו שגם מתאמן שם?

פורסם
מי פה הולך למכון כושר?

כמה פעמים בשבוע?

האם אתם נוסעים לשם או שזה במרחק יריקה מהבית\עבודה?

והכי חשוב - כמה אתם משלמים לחודש? (ומה זה כולל?)

 

בדיוק בזמן האחרון עשיתי סקר מקיף בין החדרי כושר באזור כפר סבא/ רעננה (אזור עבודתי) מכיוון שנגמר לי המנוי לפני כחודשיים בחדר כושר ליד ביתי.

 

אני נוהגת ללכת 3-4 פעמים בשבוע.

 

 

התברר לי שבאזור הנ"ל, המחירים נעים בין 170 ש"ח לחודש לשכונתיים (והמחיר לא בדיוק שווה את זה- לא פתוחים בשבת/ לא כולל חוגים) ועד 250 לגדולים ומפוארים יותר.

בנוסף לזה, התברר כי ישנו תשלום שרוב המועדונים משחילים במחיר, שנקרא "דמי הרשמה וביטוח".

יש מקומות שבהם דורשים את התשלום הנ"ל, ויש מקומות שכנראה מחשיבים את זה בסכום המנוי. הסכום של דמי הרשמה נע בין 100-200 ש"ח.

 

כמו בכל דבר, מתברר שגם בתחום הזה ניתן לרוב להתמקח ולהוריד את המחיר בקצת.

 

נרשמתי השבוע למועדון שייפ, לאחר בירורים, התרשמויות וסקרי שוק. המכון שהוחלט עליו הוא שייפ רעננה (בקניון רננים). לאחר מו"מ מתיש עם מנהלת המכירות, המחיר הוא 228 לחודש במקום 255+ 200 ש"ח דמי הרשמה.

 

זה כולל חוגים כל יום, ספינינג, חדר כושר מרווח ומפואר עם הרבה מכשירים, שעות פתיחה מאד נוחות (מ- 6 בבוקר עד 23 בלילה+ ימי שישי ושבת).

 

בינתיים מאד מרוצה.

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם
טוב.

 

1 מי פה הולך למכון כושר?

 

2 כמה פעמים בשבוע?

 

3 האם אתם נוסעים לשם או שזה במרחק יריקה מהבית\עבודה?

ו

4 הכי חשוב - כמה אתם משלמים לחודש? (ומה זה כולל?)

 

 

 

רון.

 

1 אני.

2 מה שיותר.כרגע בערך 5 פעמים.

3 דקה נסיעה מהעבודה.אם זה רחוק אתה מאבד מוטיבציה.

4 350 כי זה חדר כושר של פלצנים.זה כולל חדר כושר,סאונה שירותי לוקר מלאים,ספא,ספינינג וזהו.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אני מדריך כושר ככה שזה לא עולה לי כלום.

 

 

חוץ מזה זה במרחק סמחטה (סליחה יריקה :oops: ) מהבית.

MITSUBISHI GALANT SPORT


×
×
  • תוכן חדש...