Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[סקר מכון כושר] - כמה, איפה ומתי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מתאמן שנתיים ויש לי גוף של ג'וניור ורמבו...

ומשלם 110 לחודש חדר כושר מסריח רק משקולות לא מתאים לאירובי!

האמת בלי להשביץ יש לי גוף בן ז**ה :wink:

פורסם
אני הולך... :lol:

3 פעמים בשבוע

בד"כ נוסע אבל זה חצי שעה מהבית

משלם בערך 148 לחודש

 

אגב, מדובר על ספרינט בראשל"צ, יש פה מישהו שגם מתאמן שם?

 

אני התאמנתי שם פעם..

ת'אמת המכון עצמו ממש טוב יש כל מה שצריך ואפילו יותר מזה אבל המדריכים

באים רק כדי להתחיל עם בחורות ובכלל לא עושים את העבודה שלהם..

אני הלכתי לשם חצי שנה וכמעט לא היו תוצאות

איפה שאני עכשיו אני פחות מחצי שנה וממש יש התקדמות גדולה

 

נ.ב.

דוד עדיין עובד שם?

הוא המדריך היחיד שמדי פעם יש לו מצב רוח באמת לעזור ולא לחפף אותך

כמה שיותר מהר בשביל להתפנות לכוסיות

 

נ.ב. של נ.ב.

יאריק יא עבריין! אל תשחק אותה תמים..ספר איזה סוס אתה כל החיים שלך

בחדר כושר... מרוב שרירים כבר לא רואים אותך

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

שמע, לדעתי זה אחלה מכון

נכון, המדריכים לא משהו :? , אבל לדעתי יניב (אם אתה מכיר) הוא אחלה מדריך.

כן דוד עדיין עובד שם, אבל לדעתי הוא חפיפניק כזה..

 

איפה אתה מתאמן עכשיו?

פורסם

אלוהים ישמור!!!!

איך יש לכם זמן לחדר כושר????!!

 

אין לי ביום אפילו שעה מנוחה.

רץ ללימודים בשבע בבוקר,מסיים לימודים וישר רץ לעבודה,ואם לא עבודה אז זה מבחנים ופרויקט.

מסיים עבודה בעשר בלילה ורץ לבלות אפילו לשעה,כדי להוריד לחץ מהיום הרגיל.

 

מגיע הביתה בין אחד לארבע בלילה ...סחוט(רוב ימי השבוע).

 

השבועות חולפים מבלי שאני מרגיש.... אני מתחיל את השבוע,אני עוצר את עצמי לרגע ואני מגלה שאני ביום חמישי!!!

 

זה מפחיד!

אפילו ביום שבת אני עובד.

ואם יש לי יום חופשי אז זה רק למען השלמת שעות שינה.

 

וואי תודה לאל שעוד מעט אני מסיים את הלימודים שלי במכללה. לפחות בצבא אני ירגיש חופש.(למרות שבתפקיד שלי משחררים שבת כל שבועיים או שלוש).

פורסם

נ.ב. של נ.ב.

יאריק יא עבריין! אל תשחק אותה תמים..ספר איזה סוס אתה כל החיים שלך

בחדר כושר... מרוב שרירים כבר לא רואים אותך

שלא נדבר עליך :twisted:

פורסם

אני אנצל את הת'רד כדי לשאול- מישהו כאן מתאמן בGARAGE ברמת החייל?

 

אני מאוד מרוצה מאינשייפ- עליתי 4וחצי קילו במאסה בעשרה חודשים ובהחלט נהייתי "סוס"(למה אף אחד לא נהיה חמור? או כיבשה? אני מעדיף "כוסון" :lol:) אבל הם עולים בהתאם.... :(

 

אני צריך משהו ברמת החייל-

 

אבל עם מדריכים שיהיו לא פחות טובים.

 

אז אם מישהו כאן בHEAT או ב GARAGE- תנו חוות דעת!!!!!!

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

לכל המתאמנים בפורום..

איך אני יכול להרכיב תפריט תזונה?

כי באתרים שבהם הייתי התפריטים של עלייה במאסה פשוט לא נראים באופק בשבילי

וגם אין כל כך זמן ל5-6 ארוחות ביום

ואני יודע שיש תוספי חלבון ותוספים לעלייה במשקל אבל הם עולים וזאת הבעיה

אז אם יש לכם הצעות לתפריט יעיל בכמה שפחות הוצאות תנו את דעתכם

ותודה מראש ראש :!:

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם
אני מתאמן שנתיים ויש לי גוף של ג'וניור ורמבו...

ומשלם 110 לחודש חדר כושר מסריח רק משקולות לא מתאים לאירובי!

האמת בלי להשביץ יש לי גוף בן ז**ה :wink:

 

יש'ך תמונה בשביל להוכיח??? :twisted::twisted::twisted:

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

רשומים להולמס פלייס חיפה(בגראנד קניון) מאז שהוא נפתח אבל לי נדמר המנוי לפני חודש ואין לי זמן ללכת אז אני בנתיים לא מחדש

 

נ.ב.

הולמס פלייס זה המועדון כושר הכי טוב שקיים לדעתי בארץ!!!!!!!!

פורסם

למי יש כסף לבזבז?

הכי טוב,המכון כושר של הבסיס..(חיל-האויר. :wink: )

 

לא עולה כסף,וכול החבר'ה שם...

ולא שיש לי בעיות,אני יוצא יומיות.. (שוב..חיל-האויר :lol: )

פורסם
-מאלה שמשלבים כמה מכשירים שיחידה אחת גדולה?-

 

כן, לא בבית אלה בצבא באחד הבסיסים שהייתי בהם.

 

בעקרון זה טוב אם יש לך מקום וכסף.

 

ואם לא אפשר לקנות "מיטה/כסא" לאימונים מתכוונן + סט משקולות שאפשר לשנות את המשקל בהם (free weits).חובה להוסיף לכך חגורת אימונים)

 

לגבי תזונה חשוב מאוד להתייעץ עם רופא או דיאטנית אשר תיקבע לך תפריט מותאם לך אישית על בסיס נתוניך האישים(גובה, משקל).

 

את האפשרות של משקולות חופשיות אני ממליץ בעיקר לאנשים עם ניסיון באימוני כושר.

 

תרגילים אפשר למצוא באינטרנט (ynet וחבריו תחת הנושא בריאות)

 

הזהרו מאוד באמונים במיוחד מי שמתאמן לבד זה מסוכן מאוד

 

אני קיבלתי עקמת קטנה בגב ובמזל פניתי בזמן לרופא והפסקתי להתאמן לתקופה מסוימת

 

למי שאין ניסיון מומלץ להירשם למכון מקצועי לקבל ניסון ומושג מהמדריכים איך להתאמן ורק אז לעבון להתאמן לבד בבית.

 

שימרו על עצמכם וזיכרו אין לגופכם חלקי חילוף :wink: Bull.

פורסם
לכל המתאמנים בפורום..

1 איך אני יכול להרכיב תפריט תזונה?

2 כי באתרים שבהם הייתי התפריטים של עלייה במאסה פשוט לא נראים באופק בשבילי

3 וגם אין כל כך זמן ל5-6 ארוחות ביום

4 ואני יודע שיש תוספי חלבון ותוספים לעלייה במשקל אבל הם עולים וזאת הבעיה

5 אז אם יש לכם הצעות לתפריט יעיל בכמה שפחות הוצאות תנו את דעתכם

ותודה מראש ראש :!:

 

 

1 עם תזונאי.בכל חדר כושר שמכבד את עצמו יש איזה מדריך שנראה כמו ניסוי גנטי שמחזיק גם בתעודת תזונאי.תבהיר לו מראש שאתה גם עובד ולומד וכו וכו- ואתה לא מעוניין בתפריט לתחרויות- אלא סתם משהו בריא.סה"כ אתה לא נזיר.גם חומוס זה טעים.....

 

2 כי זה לא שפוי.אנחנו לא באים להיות שוורצנגר .אבל עובדה שזה עובד.אני הורדתי לחלוטין בטן (קטנטנה!!!) שהיתה לי וגם עליתי הרבה במשקל.אתמול פיתחתי תמונות שלי מלפני שנה ורק אז אתה רואה כמה יש הבדל.

 

3 אם אתה מתאמן חזק,אתה תגלה שפתאום אתה רעב כל הזמן וזה ייאלץ אותך לאכול 5-6 ארוחות ביום בכל מקרה כי אתה כל הזמן רעב.אז כשאתה אוכל,תאכל משהו שמכיל חלבון ולא איזה קקה.וכמובן שמותר גם לאכול איזה קקה-כי עם כל הכבוד- אתה לא בא להיות מר עולם.

 

4 אז אל תקנה אותם.גם ככה חלק גדול לא מוכרים ע"י ה FDA וכו וכו- אבל אחרי אימון בהחלט מומלץ לקחת חלבון.אם זה דרך קופסה טונה ואם זה באמצעות חלבון סינטטי.

הדעות לגבי הדברים האלה מאוד חלוקות.אני לקחתי חלבון ואין אפס- מאוד גדלתי.

רק אל תשכח- אתה חייב להתאמן חזק- אחרת אתה תשמין.

חוץ מזה- חלבון לאחרי אימון עולה בערך 300 שקל ומספיק לאיזה חודשיים.אם בשביל זה אין לך כסף-איך יש לך לחדר כושר?!?!?

 

5 תתמקד בהרבה ארוחות קטנות ומזינות.זו לא חוכמה לאכול כמו חזיר טונה של ג'אנק ולחרבן הכל שעה אח"כ.

 

בוקר- קורנפלקס.

 

עשר-סנדוויץ' וירק.עדיפות לסנדוויצ' עם טונה.טונה ללא שומן.או משהו עם הרבה גבינה לבנה חצי אחוז.

 

גבינה וטונה מכילים חלבון.חלבון חשוב לך.

 

צהריים - מה בזין שלך- אבל תשתדל לא יותר מדי מטוגן.

עוף,בקר,אורז,תפ"א.

 

חשוב שתאכל מה יותר בשר- עדיף עוף ועדיף לא מטוגן.

 

ארבע חמש- בשר,ירקות,טונה או איזה חטיף אנרגיה על בסיס פרוטאינים.

 

ערב- ביצה,סלט,לחם - כל מה שבן אדם נורמאלי אוכל.

 

אולי זה נראה הרבה- אבל אם אתה מתאמן חזק,אתה תראה שזה כלום וגם הארוחות האלה לא משביעות אותך.

 

חשוב לציין שהארוחות האלה קטנות!!! לא פיצפונות- אבל בוא נגיד ש300 גרם אוכל זה מעל ומעבר.המטרה היא לא שתחרבן הכל תוך שעה אלא שחלבון ייספג לך בגוף.

 

וכמובן- אם יש לך את היכולת לקחת פרוטאינים- תעשה את זה.אבל רק דברים טובים ומוכרים. ו רק אם אתה מתאמן לפחות 3-4 פעמים בשבוע ושורף את כל זה- אחרת אתה תהיה בטטה ויגלו אותך לחדר שהשמנות עושות ספינינג.... :lol:

 

 

בהצלחה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.


×
×
  • תוכן חדש...