Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למכירה סאב DD 1508


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה , סאב של Digital designs ארה"ב .

כל הסאבים של החברה הנ"ל בנויים בעבודת יד ויכולים לעמוד בהתעללות קשה מאוד ובעומסים כבדים , הסאבים מאוד חזקים וה 8' אינץ' הנ"ל גם כן מדוייק .

 

עוד אפשר לקרוא פה :

http://www.ddaudio.com/dd/caraudio/woofers.asp?series=1500

דגם הסאב היינו 1508 , סאב 8 אינץ' .

 

הסאב בעל סליל יחיד של 4 אוהם , מוצהר 500 RMS אבל יכול בכיף לקבל גם 700 RMS , מבנה קשיח וממברנה עשוייה מקרטון דחוס קשיח מאוד , האוזן שלכם תצעק הצילו לפני שהסאב יתאמץ .

 

סאב מאוד נדיר בארצנו הקטנטונת , הובא מארה"ב .

 

המחיר יעמוד על 800 ש"ח , הסאב בא עם תיבה PORTED מותאמת אישית מ MDF של 28 ליטר , הכל בנוי לפי הסכמות של DD ( מבפנים העץ מלוטש ומכומר לזרימת אויר חלקה יותר , יציאת הפורט מכומר ומעוגל גם כן ) , הסאב הנ"ל לא התאמץ בחיים שלו ולא קיבל יותר מ 500 RMS , לא התאמץ בכלל אצלי ( לא אוהב להפציץ ) , ואצל אלי ( בעליו הקודמים ) קיבל סה"כ 250 RMS .

 

מחיר באמת בדיחה לסאב ברמה שכזאת , נמכר רק עקב גו'ק הסטריאו הבייתי :shock: ( חצי מכל המערכת ברכב כבר נמכר ) שנכנס בי לאחרונה ...

מצב מצויין , מחיר אחרון , פחות מזה כבר פשע .

 

נמצא בחיפה .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

מקפיץ , גמיש במקצת ...

 

אין סאב טוב יותר במחיר הזה , פשוט ככה .

ואם כבר אז במחיר יותר גבוהה ממנו גם אין הרבה אופציות ...

לא לקח את התרופות שלו.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

650 ש"ח !!!! או שאני השתגעתי או שאתם ... אין לי מה לעשות איתו עברתי לסאונד בייתי חבר'ה ...

סאב שלא הייתי מוכר בחיים !!!!!!! בשביל 650 שח פלוס תיבה נו באמת ...

לא לקח את התרופות שלו.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

רלוונטי .

להזכירכם אזור חיפה , נמכר ביחד עם תיבה מותאמת ( מכוערת , אבל ניתנת לציפוי בד ) .

חזק מאוד , נשמע כמו 12' איכותי . מהיר ומדוייק כמו פטיש .

דורש מגבר חזק .

לא לקח את התרופות שלו.

  • חודש מאוחר יותר...
  • חודש מאוחר יותר...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

500 שח .

 

למי שלא מכיר את החברה

 

http://www.audiojunkies.com/blog/551/world-record-1805-db-from-a-single-subwoofer

 

שיא עולם חדש 180 דציבל עם סאב אחד של Digital Design שקיבל לא פחות מ 27,000 RMS .

כמובן שזהו דגם אחר אבל רמת העיקרון והחשיבה מאחורי הסאב קיימת גם פה , ה 8 אינץ' הזה יכול בכיף לעבוד עם 700 RMS גם ולהוציא בום מטורף . כמובן ששומר על דיוק עקב היותו 8 אינץ' .

 

כל זה ב 500 ש"ח או שאני מפגר או שאנשים פה לא מבינים :)

לא לקח את התרופות שלו.

  • חודש מאוחר יותר...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

500 ש"ח בלי תיבה.

אפשר לחבר לשמוע , רק אל תצפו לבאסים אכזריים במיוחד בשידוך לאיזה מגבר HIFONICS .

 

זקוק למונו אכזרי להוציא את הכוח והדיוק.

לא לקח את התרופות שלו.

×
×
  • תוכן חדש...