Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מעוניין לרכוש את הדגם הנ"ל (רנו מגאן שנת 2006) מלאו לו 130 אלף קילומטר ..

 

המחיר הוא 43 אלף שקל

 

ברצוני לדעת מה דעתכם על מכונית ספציפית זו ועל המחיר שלה, משתלם?

 

מהם היתרונות שלה ומהם החסרונות שלה

 

בנוסף, הרכישה תתבצע מליסינג , האם יש בעיות עם רכישה מליסינג?

 

אשמח לדעת הכול וכמה שיותר..

 

 

תודה רבה מראש

פורסם

בראש הדף ישנו קישור בשם "חיפוש".

לחץ עליו ובחר "חיפוש מתקדם".

 

ברשימת הפורומים בחר "יעוץ ברכישת רכב" ובמילות החיפוש חפש "מגאן" ואח"כ חפש "ליסינג".

 

תמצא אינספור דיונים בשני הנושאים. אם ישארו לך אחר-כך עוד שאלות (ולא אמורות להישאר), שאל.

פורסם
בראש הדף ישנו קישור בשם "חיפוש".

לחץ עליו ובחר "חיפוש מתקדם".

 

ברשימת הפורומים בחר "יעוץ ברכישת רכב" ובמילות החיפוש חפש "מגאן" ואח"כ חפש "ליסינג".

 

תמצא אינספור דיונים בשני הנושאים. אם ישארו לך אחר-כך עוד שאלות (ולא אמורות להישאר), שאל.

 

ידידי,

תודה רבה על התשובה המהירה

 

אך היא לא מספקת,

ערכתי חיפוש ולא מצאתי תשובות ברורות לשאלות שלי אלא יותר השוואות בין המגאן לבין מכוניות אחרות וגם בנושאים אלו לא ממש דיברו על המגאן

 

אשמח אם תתן לאנשים לענות ספציפית לשאלות שלי

 

תודה רבה וחג שמח שיהיה

פורסם

מאוד מרווח, נסיעה נוחה, חסכוני להפתיע בצריכת דלק, ביצועים סבירים. עד כאן טוב. גיר מוזר עם תגובה מושהית והיגוי מחורבן לצד השלילה. לענין האמינות, לי אין בעיה לפחות ב 8000 ק"מ הראשונים. מכאן גם תבין שאני מתייחס למודל 08 בליסינג. לכן גם אין לי מושג על מחירי הטיפול בקרסו, מעיון בפורום, כנראה לא זול.

פורסם

בתור אחד שמחזיק מכוניות רנו כבר חמש שנים -עלויות הטיפול השוטף אינן יקרות באופן מיוחד למעט החלפת טיימינג לפי הספר שהיא יקרה להחריד.

 

האחזקה השוטפת (חוץ מטיפולים) זולה מהמתחרים המכונית חסכונית בדלק וזולה לביטוח.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לפני בערך שנתיים הייתה לנו במשפחה כזו מליסינג.

האוטו היה נוח אבל לא אמין בגרוש..היה נוהג לכבות את עצמו באמצע הכביש המהיר ואז לא להניע ואף אחד לא הצליח לטפל בזה.

ואחרי זה שמענו על עוד כמה מקרים דומים או בעיות אמינות עם האוטו הזה.

to finish first first you have to finish

פורסם
לפני בערך שנתיים הייתה לנו במשפחה כזו מליסינג.

האוטו היה נוח אבל לא אמין בגרוש..היה נוהג לכבות את עצמו באמצע הכביש המהיר ואז לא להניע ואף אחד לא הצליח לטפל בזה.

ואחרי זה שמענו על עוד כמה מקרים דומים או בעיות אמינות עם האוטו הזה.

 

רכב לא כבה מעצמו, בסבירות גבוהה שאחת מההתקנות אשר נעשו בצורה חובבנית ברכב גרמו לבעיה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

קיבלתי לפני חצי שנה.יש לי כבר 20000 קמ. עדיין לא היו בעיות.רכב מצויין בקטגוריה שלו.מרווח,נוח,בטיחותי,צריכת דלק מדהימה וטובה,אטום לרעשים יחסית. חסרונות-גיר משונה שאוהב להתקע על הילוך שני,רכב כבד,לא זריז בכלל בפתיחה אך מפצה על כך בעקיפות,שזה לעצמו יותר חשוב מבחינה בטיחותית. אחרי שמתרגלים גם מתאהבים בו...:-)

פורסם
רכב לא כבה מעצמו, בסבירות גבוהה שאחת מההתקנות אשר נעשו בצורה חובבנית ברכב גרמו לבעיה.

 

אולי ואולי לא..בשורה התחתונה אם הוא קונה מליסינג אז עדיין יש את ההתקנות האלו על האוטו.

to finish first first you have to finish

פורסם
צריכת דלק מדהימה וטובה... חסרונות-גיר משונה שאוהב להתקע על הילוך שני,רכב כבד,לא זריז בכלל בפתיחה

אני לא ממש מבין - אם הרכב הוא כבד, ונתקע כל הזמן על הילוך שני, איך צריכת הדלק שלו יכולה להיות מדהימה?!

בכל מקרה, נהגתי קצת במגאן 2007, וההתרשמות שלי היא שזה אוטו בסדר, לא יותר. ההגה התנהג מוזר בזמן הנסיעה, צריכת הדלק היתה די רגילה (1:10) ותחושה של כבדות בנסיעה.

לגבי העסקה - על פניו נשמעת סבירה בהחלט. בתנאי שהרכב עצמו מוצא חן בעיניך מבחינת חווית נהיגה וכמובן שבבדיקה שלו אין משהו חריג.

"הפחד הכי גדול של בני האדם הוא נאום פומבי. מספר שתיים הוא מוות... זה אומר שאדם ממוצע יעדיף בהלוויה להיות בתוך הארון מאשר לשאת את ההספד!" (סיינפלד)

×
×
  • תוכן חדש...