Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אנחנו זוג צעיר שמעוניין לקנות סוזוקי איגניס,

לאחר שבועות של חיפושים, מצאנו סוזוקי איגניס 2006 עבר 84 אלף ק"מ, יד ראשונה פרטי לפי מה שבעל המגרש- (ליסינג, השכרה ומכירה) , ב59 אלף...

מה שחשוב לנו זה שיהיה אמין וחסכוני בתחזוקה ודלק.

האם כדאי לחכות לינואר שהמחירים ירדו או שהירידה לא תהיה משמעותית?

האם סוג הרכב מומלץ?

מה היתרונות והחסרונות?

בתודה,

דורי.

פורסם

1 לא לקנות במגרש - בטח שלא רכב כמו איגניס שנחטף (ולכן מה שהגיע למגרש זה ע"פ רוב זבל)

2 אם אתה מחפש אמינות - אז התשובה היא כן לקנות

3 אם אתה מחפש נוחות ובטיחות אז לא לקנות

 

ואגב היא לא חסכונית 1:11 באוטומט....הייתי מצפה לקצת יותר ממנוע 1.3

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

רכב ליסינג לשעבר לא מגיע למגרש אם לא היה אירוע טראומטי בעברו, רכבים טובים גם מליסינג נדרשים, נקודה למחשבה.

 

לגבי הסוזוקי איגניס, מלבד תדמית של כאילו גייפ, אין לו שום יתרון אחר.

לא נוח, לא מרווח באגאז קטן, ובכלל נחות מכל סופר מיני מקבילה.

 

באופן אישי הייתי הולך על סופר מיני מודרנית, חסכונית ונוחה מאשר הקופסא הנ"ל.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
שלום,

אנחנו זוג צעיר שמעוניין לקנות סוזוקי איגניס,

לאחר שבועות של חיפושים, מצאנו סוזוקי איגניס 2006 עבר 84 אלף ק"מ, יד ראשונה פרטי לפי מה שבעל המגרש- (ליסינג, השכרה ומכירה) , ב59 אלף...

מה שחשוב לנו זה שיהיה אמין וחסכוני בתחזוקה ודלק.

האם כדאי לחכות לינואר שהמחירים ירדו או שהירידה לא תהיה משמעותית?

האם סוג הרכב מומלץ?

מה היתרונות והחסרונות?

בתודה,

דורי.

 

הייתי מציע לכם לבדוק דווקא את הסיריון דור 2.

אם תחפשו טוב תוכלו למצוא שנת 2006 אשר עולה בכל פרמטר על האיגניס (וגם עם פחות מ-84,000 ק"מ) - אמינה, חסכונית מאוד ועלות תחזוקתה לא יקרה.

בהתחשב במצב השוק היום, אולי אפילו תמצאו בתקציב שלכם פרטית ולאו דווקא ליסינג/השכרה בעברה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

×
×
  • תוכן חדש...