שלום,
אנחנו זוג צעיר שמעוניין לקנות סוזוקי איגניס,
לאחר שבועות של חיפושים, מצאנו סוזוקי איגניס 2006 עבר 84 אלף ק"מ, יד ראשונה פרטי לפי מה שבעל המגרש- (ליסינג, השכרה ומכירה) , ב59 אלף...
מה שחשוב לנו זה שיהיה אמין וחסכוני בתחזוקה ודלק.
האם כדאי לחכות לינואר שהמחירים ירדו או שהירידה לא תהיה משמעותית?
האם סוג הרכב מומלץ?
מה היתרונות והחסרונות?
בתודה,
דורי.