Jump to content

sdory19n

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי sdory19n

  1. הי, רציתי לשאול לגבי אחזקה של סיריון 2007 האם אני אמור כל 30000 לעשות טיפול או כל 10000? אשמח לקבל עצות כי אין לי מושג בטיפול ברכב- זהו רכב ראשון....
  2. שלום, קניתי סיריון 2007 מהשכרה. הידיעות שלי בתחזוק מכונית שואפות לאפס אני צריך לקנות שמן שיהיה לי למקרה הצורך? מישהו אמר לי שאני לא אמור להחליף שמן או לגעת במים פרט לטיפול 15000 שאני אמור לעשות. כמה טיפול כזה אמור לעלות במוסך מורשה? אני אמור לבדוק מידי פעם אם חסר מים? אפשר לשים מים מינרלים? אשמח לקבל עצות והדרכה לטיפול הרכב.... בתודה, שלום.
  3. שלום, אנחנו זוג צעיר שמעוניין לקנות סוזוקי איגניס, לאחר שבועות של חיפושים, מצאנו סוזוקי איגניס 2006 עבר 84 אלף ק"מ, יד ראשונה פרטי לפי מה שבעל המגרש- (ליסינג, השכרה ומכירה) , ב59 אלף... מה שחשוב לנו זה שיהיה אמין וחסכוני בתחזוקה ודלק. האם כדאי לחכות לינואר שהמחירים ירדו או שהירידה לא תהיה משמעותית? האם סוג הרכב מומלץ? מה היתרונות והחסרונות? בתודה, דורי.
×
×
  • תוכן חדש...