Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סלבה, אשמח אם תוכל לעדכן לגבי המוצרים של אוטוגלים.

 

אני כרגע משתמש בתכשירים של Mothers והם כמה רמות מעל מה שנמכר כאן בארץ :-)

 

אם כבר אתה מביא מחו"ל אז תשקול להביא מוצרים של מגוואייר. אני הבאתי לעצמי (ולחבר) סטוק דיי רציני, אתה מוזמן לבוא ולנסות אותם בעצמך (חוץ מהפלסטלינה שנשאר לי רק לעוד אוטו אחד אבל את זה אפשר להשיג גם פה בארץ).

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אכן מקוויאר מעולים ועוד רבים וטובים ששמם בכלל לא מופיע בארץ למשל כמו MANZRENA אחד הפולשים הטובים בעולם ..

 

המוצרים של AG מיוביאים זה זוג פולישים אחד חזק יותר ואחד חלש יותר תאכלס הם עושים עבודה מאוד נחמדה כנ"ל גם הליין שלהם לצמיגים ולדשבורד מאוד מאוד נחמד

מאוד מאוד אבל מאוד ממליץ על הווקס של MEGS הNXT שרואים בתמונה זה פשוט עולם אחד בארץ אין ווקס שמתקרב עליו.

אגב אני גם ממליץ על הNANO של CARPLAN דבר מעולה שעוזר לשמור על צבע הרכב.

עוד תמונה אחת של האוסף הצנוע שלי

7.jpg

פורסם

ידוע.

 

אדי, סחתיין על ההשקעה - הלוואי והיה לי את הזמן לזה...

אולי אחרי הצבא (שזה בקרוב) :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
מה עם הורדת שריטות הRDS ? בעזרת מכונת המקיטה? כמו שעושים באתר שציינת?

 

דיטיילינג אמיתי עושים פולישים מיוחד ופאדים מיוחדים ומכונה של מקיטה או של פורטל קייבל כמו שחצי מה שאמרתי אין בכלל בארץ וצריך להביא מחו"ל

 

הינה כמה תמונות של פולישים שצריך לדייטלינג קל

אכן השתמשתי במכונה של מקיטה השייכת לחבר שהמוסך שלו נמצא ליד המקום שלי. לגבי הפדים שהזכרת היו לי רק שניים והשתמשתי רק איתם ולגבי החומרים כפי שכבר ציינת לצערינו חלק גדול אין ביכלל בארץ,ישנה אפשרות להזמין מאיביי אבל אני מנסה בימים הללו לברר על יבואן של מגוואיר לארץ כי שמעתי שיש אחד כזה שמספק את המוצרים שלהם למוסכים אך לצערי חבר שלי לא עובד איתו אבל בכל זאת מברר לי עליו,אם יהיה לי מידע אני אעדכן אותכם ואולי נעשה קנייה קבוצתית.

אדי מאיפה אתה קנית את המוצרים של מגוואיר??

נ.ב:סחתיין על האוסף!!! הפתעת אותי!

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

סלבה, אני בפנים - במידה ומתארגנים על קנייה קבוצתית.

 

נמאס לי לסנג'ר את ההורים/חברים לסחוב לי חומרים מארה"ב/גרמניה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

סלבה אני מאותם האנשים שאוהבים לקום בבוקר ולהתגלח מול המכסה מנוע ולא מול מראה כי זה אותו דבר:lol:

אממ הביאו לי מארה"ב כמובן כי אין פה בארץ.

אצלינו השיא זה 3M שגם קשה למצוא והוא עולה כמו יהלומים אם אני לא טועה "אוטו טרייד" מיבא אותם ליטר עולה מעל ל250שקלים לבקבוק:shock: אבל העיקר יש משהו.

סלבה לא ידוע לי שמיביאים מקוויארס למוסכים אני ישמח אם תעדכן אותי.

 

מהאתר הזה אני וחבר שלי הזמנו לכתובת שלו בארה"ב ואז הוא הביא את זה לארץ

http://www.autogeek.net/

פורסם

עבודה טובה!

שתי שאלות:

א. לא הבנתי איך חמאת בוטנים קשורה לכל העסק?

ב. איזה חומר כדי לקנות כדי להוריד שריטות לא עמוקות שיש לי על הפח?

 

תודה!

Polo 2012

פורסם

יפה, כל הכבוד.

 

לגבי AUTO-GLYM/יעקובי - וקס מעולה, כבר שנים שאני לא מוצא אותו.:roll:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • אחראי פורום
פורסם

אחלה עבודה סלבה, כל הכבוד! האוטו נראה מצויין.

עכשיו אני עושה 1+1, ראיתי את האוטו הזה מסתובב בעיר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

חברים אני מזהיר אותם מה שיעקובי כותב עליו ווקס של אוטוגלים זה לא ווקס אלה SUPER RESIN POLISCH SRP של AG:idea::idea:

קחו בחשבון שאתם עושים פוליש עדין לרכב שגם מוסיף ברק אך לא שיכבת הגנה..

פורסם
תתחדש עבודה ממש יפה

האוטו עוד יותר יפה

באילו חומרים השתמשת בדיוק?יש חומרים יותר טובים מקרפלן

נ.ב מכרת את ההונדה?

 

אסיף, הווקס הטוב ביותר שניתן להשיג בארץ - QMI.

 

את הטובים ביותר יש להזמין מחו"ל (לצערנו).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לגבי החמאת בוטנים. זה לא מושך אליו אבק ולכלוך?

בזמנו באוטו הישן שלי שמתי לפי המלצה של מישהו שמן קונולה על הטמבונים אומנם יצא מדהים שחור ונוצץ והחזיק המון זמן אבל כעבור שבוע התחיל להיות דביק ומשך אליו לכלוך ואבק. האם זה לא כך בחמאת בוטנים?

:-) just smile

×
×
  • תוכן חדש...