Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חמאת בוטנים?, צריך הרבה אומץ כדי לשים את זה על הרכב, שאפו.

 

(אני מעדיף את זה בתוך לחמניה :) )

מי שאוכל לבד, אוכל יותר.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סלבה כל הכבוד, סתם שאלה כמה לקח לך התהליך? לי לרוב לוקח ווקס + פוליש + ניקיון פנימי חזק קרוב ל 6 שעות.

 

צרפתי תמונה שלי גם מצטלם מול הרכב, כמו מול מראה.

רואים את החלק השמאלי של הדלת לפני הפוליש.

15082008092.jpg

פורסם

גם אני בהתחלה חשבתי שחמאת בוטנים תשאיר משטח דביק ושהכל יידבק אליו אבל הופתעתי לגלות שהחמאה נספגת לתוך הפלסטיק ונשאר משטח חלק ושחור וממש ממש לא דביק!

 

כל העניין לקח לי כ 8 שעות עבודה רק על החלק החיצוני של האוטו כלומר ללא ניקיון פנים הרכב.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
איזה ווקס? QMI? לא מכיר.. אבל בבקשה הסבר מה מו מי?

 

אדי, מחר אני אעלה לך תמונה של המוצר.

 

היום עשיתי פלסטלינה + ווקס קרנובה (החדש של Carplan) לפביה של NTL83 - ויצא לא רע בכלל.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אייל, לכלוך מצטבר על הרכב ולא תמיד ניתן להסירו בעזרת שטיפה רגילה והפלסטלינה היא היחידה שפותרת את הבעיה.

 

אני לא מוצא שומדבר רע בלעשות פלסטלינה לרכב בן כמה חודש - ראה מה החבר'ה בפורום המדובר (Detailing World) לרכבים ביום המסירה...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

נצל"ש קטן ברשותכם,

מישהו שמע על המוצרים של SIMOONZ שנמכרים לאחרונה באייס, אוטו דיפו

ושאר חנויות דומות.

איך הווקס שלהם?

האם זאת חברה מוכרת?

פורסם

חברים 6-8 שעות זה כלום עבודה בדייטיילינג מדובר על כמה ימים טובים לי למשל יצא לעבוד על מכסה המנוע שלי בערך 4 שעות רק על מכסה עם מקיטה וMEGS 80 שעשו עבודה סבירה אבל לא הורידו הכול כי יש לי צבע גרמני עבה לכן צריך להשתמש בפוליש גס יותר כגון 84-85 של MEGS

RS,אני מחכה לתמונות גם של הווקס הקרנאובה של קארפלאן..

פורסם

אדי אני מסכים איתך בקשר לזמן עבודה, ברגע שיהיה לי את כל החומרים הדרושים כמו שיש לחבר'ה המקצוענים שבאתר ההוא אני בטוח שהעבודה אצלי לא תקח 8 שעות אלא יותר קרוב ל 20 שעות(תלוי במצב צבע הרכב).

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

יצא יפה מאוד (הרכב עצמו גם לא נראה רע כ"כ:)).

 

זה מזכיר לי תוכנית, שראיתי פעם בערוץ אגו, על אנגלי שמשתמש ברוטב ברבקיו כלשהו, אשר מפורסם באנגליה, והרכב יוצא ממש מצוחצח.

פורסם

חמאת בוטנים איכותית עולה לא פחות מתכשירי הניקוי :?. נו טוב...אם שומרים קופסא ברכב, אז במידה ונתקעים עם הרכב, לפחות יש מה לאכול עד שהגרר יגיע...:-P.

פורסם

סלבה,אני ישמח אם תהיה בקשר ותודיע מה ניסגר עם היבוא. ועוד דבר אחד צריך מאוד מאוד להזהר עם הפולישים כי הם הרסניים לצבע הרכב אם לא עובדים איתם נכון.. אגב הצבע שלך הוא כמו הצבע שלי הוא יצריך ממך למשל פוליש של MEGS מספרו 94 או 95 שאלה הפולישים החדשים שלהם שיתאימו להעלמה סופית של השריטות. לגבי פאדים אני ממליץ על CCS חברה זול יחסית ומעולה שעושה אך ורק פאדים.


×
×
  • תוכן חדש...