Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

 

הגיע זמן הטיפול והוחלף שמן ופילטר שמן מקורי (מה שצ'מפיון מציעים של MAN).

 

לאחר הרמה של האוטו על ליפט (כמה ימים אחרי הטיפול), ישנה הזעה מהחיבור של המסנן לבלוק מנוע.

 

יש לציין שהאטם של המסנן שומן בשמן חדש, והמסנן הודק ברגש (לא עד כדי חרישה של ההברגה) אבל די חזק בכוח יד.

 

ממה יכולה לנבוע ההזעה?

 

תודה לעונים.

פורסם

1. נקה היטב את המסנן באיזור החיבור ותייבש את כול החלקים משמן

 

תניע את הרכב ובדוק לנזילות. במידה וקיימת נזילה מהאיזור שציינת אזי הבעיה יכולה לקרות עקב פני שטח לא נקיים או פגומים בבית המסנן.

 

2. במידה וברכב שלך בית המסנן אינו חלק אינטגרלי (ייצוק) מהבלוק ייתכן שהנזילה מהחיבור של בית המסנן לבלוק.

 

טיפ לסגירה ידנית של המסנן !

 

כאשר אתה סוגר את המסנן ומרגיש שפני השטח של המסנן נוגעים בפני השטח של בית מסנן תוסיף חצי סיבוב עד 3/4 סיבוב לשם הידוק סופי.

איזה כייף לי :)

פורסם

1.לפני הרכבה ניקיתי עם מדלל 11 את בית ההמסנן, ולאחר יבוש מלא בוצעה ההרכבה.

לא אובחנה שום בעיה כמו עיוות או פגם גם בבית המסנן וגם בהברגה הבולטת מהבלוק, שעליה יושב המסנן.

 

2.כמו שציינתי למעלה, בית המסנן הינו חלק אינטגרלי מהבלוק, וממנו בולטת הברגה.

פורסם

אין הרבה אפשרויות לכן נסה שוב פעם לייבש את איזור החיבור ולבדוק לאחר זמן מה האם עדיין קיימת הזעה.

 

אולי שמן נוזל על המסנן ממקום אחר.

איזה כייף לי :)

פורסם

נסה לחזק עוד קצת, הגישה שם לא מי יודע מה וקשה לחזק ביד למידה הדרושה. יותר נגיש מלמעלה.

יש לך בליטה בצורת אום על המסנן, השתמש במפתח גדול או שוודי בשביל לחזק מעט מאד, כמה מעלות בלבד.

לא כי זה דרוש, כי אין גישה טובה כדי לחזק ביד.

פורסם

לא כדאי לחזק יותר מאשר כח היד.

מציע להחליף פילטר. יכול להיות שהוא מעוות קלות בהיקף, ואף אחד לא שם לב.

אין מניעה לרוקן את השמן לתוך פח נקי, להרכיב פילטר חדש, ולהחזיר את השמן.

להבא - אין צורך בניקוי עם מדללים ושאר חומרים. מספיק ניגוב הגון עם סמרטוט. גם כך הרי אתה מייד מחזיר שמן לאיזור.

פורסם

תודה רבה על התגובות העינינייות.

 

מחר אני יבדוק את העניין ואם דרוש אני ישתמש במפתח פתוח 30 מ"מ, תוך כדי זהירות לא לחרוש את ההברגה.

פורסם

לפני שאתה מהדק את הפילטר המלצתי היא לפתוח קצת את הפילטר בחזרה רבע סיבוב בכדי שתרגיש באיזה כוח הידוק אתה סוגר אותו.

 

האמת מניסיון שלי לא ניתקלתי בפילטר שמן נוזל גם אם אתה מהדק אותו ביד בלבד.

איזה כייף לי :)

פורסם

יכול להיות כמו שמרק ציין שהאיזור לא היה נקי כשהרכיבו את הפילטר ויש ליכלוך בין האטם לשטח המגע.

 

נסה להדק עם מפתח את הפליטר מעט, לא הרבה.

 

אם עדיין יש נזילה יתכן גם שהאטם של המסנן היה פגום או שיש נזילה ממקום אחר מעל הפילטר.

  • ספונסר פורום
פורסם

אין תקלות כאלו אם האטימה של המסנן

והמסנן של מאן הינו מקורי לכל דבר .

תמיד נשאר קצת שמן שנזל על בלוק המנוע בעת פרוק

המסנן בפולו,אין צורך להתרגש תנקה את האיזור ותעקוב אחרי כמה ימים.

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...