Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מיצובישי קולט 95 עם ג'אנט 13 175/70/13, ואני רוצה להביא ג'אנט 14 185/60/14.

השאלה היא אם זה יעשה לי בעיות? זה ישפר את יציבות הרכב? או שזה סתם יותר יפה ולא מזיק ולא מועיל?

פורסם

אני נוסע על סופר לנסר וגם הגדלתי את המידה לזאת שאתה מעוניין והאחיזה השתפרה מאוד.

ככה שלהפסיד מזה אתה לא תוכל.

רק אל תחשוב על להביא צמיגים מחברות לא מוכרות.

מקס.

<-- זה היעד :evil:

פורסם

גם אני רציתי לעלות למידה הזאת אבל מבירור קצר אין מבחר צמיגים למידות של גאנט 14 ברוחב 185, על כל החתכים.

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

ישנם 3 סוגים של צמיגים בגודל 14" שמתאימים לרכבך גם מבחינה חוקית.

המומצץ ביחס מחיר/תועלת הוא באמת 185/60R14.

אפשרות נוספת היא 195/60R14.

 

בנוסף לשיפור היגוי, אחיזה ומרחקי עצירת הרכב

תקבל גם בלאי מוגבר בברקסים, בולמים וכל מכלולי המתלים ברכבך.

אין טעם להזכיר שינוי בתצרוכת הדלק, זיוף קטן במד מהירות/מרחק ונוחות הנסיע.

 

עלות 4 צמיגים בינוניים עד טובים + סט ג'אנטים איכותיים יעלו לך כמו כלום

כ 25-50% מערך מחירון רכבך. (אני מבין שלא תיכננת לכרכיב סט סיני)

 

עומר - יש מבחר עצום של צמיגים ברוחב 185

בהצלחה, וחג שמח חברים

פורסם

ביצעתי את המעבר הזה ברכב הקודם שלי (אלפא 33). יש לציין שזוהי היתה מידה אופציונלית של היצרן, ולכן לא היו לי בעיות לאשר אותה. אינני יודע האם גם ברכבך מדובר במידה אופציונלית, ולכן אני מציע לך לפני הכל לבדוק האם בכלל ניתן לאשר אותה.

מעבר לכך, אין ספק שהמעבר עשה לרכב רק טוב. אומנם ניתן היה להרגיש גריעה קלה מאוד בכח המנוע, אבל אין ספק שכל שאר הפרמטרים השתפרו מאוד. בנוסף, ההפרש במחיר הצמיגים בין שתי המידות הוא זניח מאוד.

מבחינת היקף חיצוני, מדובר בהפרש זניח ביותר, שממילא יתקזז עם הסטייה המובנית של הספידומטר (ככה לפחות זה היה אצלי).

הבעיה היחידה שלך היא מצאי הצמיגים העלוב במידה הזאת. ניתן בהחלט למצוא דברים סבירים, אבל תתכונן נפשית להקדיש לא מעט זמן לחיפושים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מה שבטוח זה לא מזיק רק מועיל

אני עליתי מ175/65/14 ל- 185/55/15

יתרונות הכל חוץ ממחיר צמיגים

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
ביצעתי את המעבר הזה ברכב הקודם שלי (אלפא 33). יש לציין שזוהי היתה מידה אופציונלית של היצרן, ולכן לא היו לי בעיות לאשר אותה. אינני יודע האם גם ברכבך מדובר במידה אופציונלית, ולכן אני מציע לך לפני הכל לבדוק האם בכלל ניתן לאשר אותה.

מעבר לכך, אין ספק שהמעבר עשה לרכב רק טוב. אומנם ניתן היה להרגיש גריעה קלה מאוד בכח המנוע, אבל אין ספק שכל שאר הפרמטרים השתפרו מאוד. בנוסף, ההפרש במחיר הצמיגים בין שתי המידות הוא זניח מאוד.

מבחינת היקף חיצוני, מדובר בהפרש זניח ביותר, שממילא יתקזז עם הסטייה המובנית של הספידומטר (ככה לפחות זה היה אצלי).

הבעיה היחידה שלך היא מצאי הצמיגים העלוב במידה הזאת. ניתן בהחלט למצוא דברים סבירים, אבל תתכונן נפשית להקדיש לא מעט זמן לחיפושים.

 

אפשר לאשר 185/60/14 וגם 195/60/14 לפי הספר בדינמומטר.

אבל השאלה היא אם אלה מידות שאפשר לאשר במשרד הרישוי או שאלה מידות שהיצרן ממליץ עליהן?

פורסם

אם המידות האלה כתובות בספר הרכב, אינני רואה בעיה לאשר אותן.

אם אתה רוצה להיות יותר בטוח, עבור לפורום הטכני וכנס לשרשור העוסק בשינוי מידת צמיגים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

דוגמאות לצמיגים טובים במידה 185/60-14:

 

פאלקן ZE912

קונטי פרמיום קונטאקט

גודייר אקסלנס

טויו פרוקסס TPT

 

צמיגים אלה (ועוד הרבה אחרים) טובים די והותר לרכבים אשר מידת הצמיגים שלהם היא כאמור, דהיינו משפחתיות, ובוודאי שלקולט של פותח השרשור.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

נמחקו כאן הודעות עם גיבוב של שטויות .

 

הבא שירשום משהו כמו שים ג'אנט 17 וזה יהיה בן זונה , אוטומטית יקבל התראה . תודה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
אם המידות האלה כתובות בספר הרכב, אינני רואה בעיה לאשר אותן.

אם אתה רוצה להיות יותר בטוח, עבור לפורום הטכני וכנס לשרשור העוסק בשינוי מידת צמיגים.

 

המידות האלו לא כתובות בספר הרכב אלא בספר שנמצא בדינממוטר וקובע איזה מידות ניתן לאשר מבחינה חוקית.

×
×
  • תוכן חדש...