Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
צ'יפ פילטר אגזוז ב 2000 שקל?:shock:

 

מה ההלם?

 

צ'יפ אטמוספרי- בסביבות 1200 ש"ח

פילטר- 300 ש"ח

אגזוז- 300 ש"ח (ANSA משומש)

עבודה, פילטר+ אגזוז- 200 ש"ח

 

בצירוף לכל זה, יישור קיו הוא הכרחי כפי שנאמר מעלה וייתן תוצאות מורגשות וכן יכין את הרכב לשיפור שבדרך.

על הורדת הממיר הייתי מוותר בשלב זה.

 

חג שמח,

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הפרוט הכספי מדויק בהחלט.

 

8-10 כ"ס לא יתן שיפור ספציפי של תאוצה יותר טובה או זמני 26.5-74.2 קמ"ש יותר טובים אלא יתן שיפור כללי.

פשוט האוטו ירגיש יותר זריז.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הבנתי, וזה יותר מה שאני רוצה,

 

תודה על התגובות חבר'ה...

אני יעשה יישור קו לאוטו ולאחר מכן אתחיל לשפר לאט לאט

 

אני יעדכן במידה ויהיה משהו.

חג שמח

Fiat Bravo 1.6 Sx 16V

<---------------------

פורסם

פילטר + אגזוז משומשים יעלו ככה אולי.

חדש חדש לעולם לא.

ואם בעל הרכב רוצה אגזוז משומש (סיוט לרתך אותם), ושלא לדבר בכלל על פילטר משומש אז שביושם לו, נשמע לי קצת תמוהה.

אולי בארץ האגדות המוטוריות, שהיא כידוע לא פה.

פורסם

עזוב אותך מהתלהמות דמגוגית, תן מחירים שאתה חושב שהם יותר ריאלים.

לדעתי (והרבה יותר חשוב, מניסיוני) התחשיב של עידן מדויק ומציאותי.

הפילטר לא משומש, הוא חדש!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יש לי פילטר פתוח בבית, שפירקתי מהאוטו בהתחלה.

כל עוד אין כלום על האוטו אין טעם בו, הוא רק שותה דלק איתו, ולא נותן תמורה.

 

פילטר פתוח של חברת K&Y משהו כזה

מישהו מכיר?

Fiat Bravo 1.6 Sx 16V

<---------------------

פורסם

מה שותה דלק ? בגלל הפילטר ?

 

בולשיט .

 

כמות הדלק שתאכל כתוצאה מפילטר פתוח כל כך זניחה שכמעט ולא תרגיש אותה . אם בכלל .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

בגירה רק את הרמוס שיש לי עלה לי בזמנו כמעט 1800 שקלים, חדש, הפילטר הפתוח עם הסעפת של פוג'יטה עליה לי 160 דולר לא כולל משלוח.

וכשהתעניינתי בכמה מקומות לגבי צ'יפ לרכב שלי, לא קיבלתי מחירים שנמוכים מ 1500 שקלים.

פורסם
אני מקווה שהתכוונת ל K&N ושזה לא איזה חיקוי מזוויע.

 

כן זה K&N... צודק היתבלבלתי

 

 

מה שותה דלק ? בגלל הפילטר ?

 

בולשיט .

 

כמות הדלק שתאכל כתוצאה מפילטר פתוח כל כך זניחה שכמעט ולא תרגיש אותה . אם בכלל .

תתפלא או לא, עם הפילטר פתוח האוטו אכל לי קרוב לאחד ל7, נסיעה רגוע רצח, מהירות שיוט

 

ונכון לעכשיו עם הפילטר המקורי של הרכב הוא אוכל לי באותה נסיעה אחד ל10.

Fiat Bravo 1.6 Sx 16V

<---------------------

פורסם

גם אם תוציא את הפילטר לגמרי לא תקבל הבדל בצריכת דלק כ-ז-א-ת משמעותית .

 

 

ובלי קשר , אל תצטט את ההודעה שאתה מגיב עליה אם היא מעליך . תודה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

דוד אחורי משומש, מה לא מובן בביטוי משומש?

פילטר פתוח ב 160$? אולי אתה מתכוון למערכת רם-אייר מושלמת?

ציפ לאטמוספרי זול משמעותית מציפ לרכב גודש.

בכל מקרה, הויכוח שלך לא תורם כלום, גם אם זה יעלה 2500 עדיין לשיפור של 8 כ"ס זה סבבה.

הנה פילטר אויר ב 140 ש"ח...גמיש!

הנה פילטר פתוח ב 170 ש"ח (והמוכר גמיש!)

הנה דוד אחורי יקר ואיכותי של סופר ספרינט ב 700 ש"ח.

הנה דוד סברינג+פילטר+צנרת לפילטר ב 700 ש"ח והמוכר גמיש.

 

נרגעת עכשיו?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...