Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

שלשום נכנס פורץ אלי הביתה ולקח את המפתחות של הפולו שלי עם השלט של האזעקה.

אתמול הספקתי לשים קודן עם ניתוק אחד ומנעול הגה- אבל זה כמו כוסות רוח למת, זה ברור לי.

חשבתי להחליף את הסוויץ כדי שהמפתח והאימובילייזר לא יתאימו.

האם זהו רעיון טוב?

האם פשוט להחליף את הסוויץ? הוא מגיע עם מחשב ומקודד- האם צריך להחליף את כל המערכת או שניתן להסתפק רק בחלק ממנה?

מצאתי חלק יד שנייה ב-1000 ש"ח, משתלם לרכוש?

תודה,

אסף.

פורסם

יש לבדוק את האופציה לקידוד מפתחות כללי מחדש , כלומר, שרק המפתחות שנשארו יתאימו לקידוד, ככל שניתן לבצע זאת במודל הזה. כך, לא מחליפים כלום.

 

אם ניתן, אזי יש לבצע קידוד למפתח שנותר כמספר הפעמים שהמחשב יכול לזכור כמות מפתחות. וכמובן לדאוג למפתח נוספ, למקרה שגם לזה יקרה אירוע .

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
יש לבדוק את האופציה לקידוד מפתחות כללי מחדש , כלומר, שרק המפתחות שנשארו יתאימו לקידוד, ככל שניתן לבצע זאת במודל הזה. כך, לא מחליפים כלום.

 

אם ניתן, אזי יש לבצע קידוד למפתח שנותר כמספר הפעמים שהמחשב יכול לזכור כמות מפתחות. וכמובן לדאוג למפתח נוספ, למקרה שגם לזה יקרה אירוע .

 

דני

דני, אבל המפתח נשאר מתאים לסוויץ ורק נשאר לפורץ להתגבר על האימובילייזר. האם האימובילייזר המקורי של הפולו מספיק אמיד בפני פורץ?

פורסם

האימובילייזר המקורי עמיד בפני גנב שאינו מצטייד במחשב מסדרה זהה, מרכב אחר ("סט התנעה" מפירוק) עם המפתחות של אותו הרכב..

 

אם זה לא היה מאוד מוכר, לא הייתי רושם זאת כטיפ לגנבים, אבל ממילא זה הוצג כבר במקומות שונים, והם מכירים זאת היטב.

 

מה שכן חוסך לו זמן, זה הצורך לשבור את מנעול ההגה.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אם יש לך את קוד האימובילייזר תוכל לגשת לכל מוסך שמכיר את הרכב ויש לו סורק VAG.

נכנסים להגדרות האימובילייזר, מוחקים את כל המפתחות ומתכנתים מחדש רק את המפתחות שיש לך. כך המפתח של הגנב לא יוכל לנטרל את האימובילייזר. אם אין לך את הקוד תצטרך לגשת לצ'מפיון.

 

כמובן שבמקביל כדאי להחליף את כל המנעולים ולהגן על הרכב בעזרת כל אמצעי אחד- מנעול הגה, אם אפשר גם תסנדל אותו, נתק חוט הצתה בין הדיסט' לכויל והחשוב מכל- תשתדל לא להחנות ליד הבית. כל פעם תחנה במקום אחר קצת רחוק.

 

אם יש לך אפשרות עד להחלפת כל מה שצריך תחנה את הרכב במקום סגור רחוק מהבית.

מנסיון- הם באים בהזדמנות הראשונה לחפש את הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...