Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתם חושבים שקומבינת המיסוי נולדה בתקופה האחרונה?

זהו שלא. ההבדל הוא שהיום נהנים ממנה יותר אנשים, וממיגזרים שונים.

במשך למעלה מ 30 שנה נהנו עוסקים מורשים מהחזר הוצאות מלא עם רכישת רכב מיסחרי, ולא רק זה, אלא גם בוצע חישוב מס על הפחת של הרכב, משל היה הוא מכונת ייצור.

זה החל עוד בסוף שנות ה 60' עם מכוניות הסטיישן חסרות החלונות שנירשמו כרכבים מיסחריים (סאאב 96, אופל רקורד, פורד טאונוס וכדומה), ולאחר שניפערו בו חלונות צד והותקנו מושבים אחרויים, התקבלה קומבינת מס מושלמת.

אחרי שהפירצה הזו חוסלה, עברו לשברולט אל-קמינו.

לאחר הרכישה הוסרה ע"י ניסור (!) המחיצה מאחורי המושב הקדמי, הותקן גג מפיברגלאס לכל אורך המכונית והתקבל סטיישן נחמד.

מה רע ? לנסוע באמריקאית ממוזגת ומאובזרת, והכל על חשבון הברון !

בסוף שנת 80' חוסלה גם השיטה הזו, ואז עברו לטנדרונים כדוגמת הפיאט פיורינו והרנו אסקפרס.

אמנם איכות החיים בהם לא היתה גבוהה, אבל הכל היה מוכר במס.

ואז בתחילת שנות ה 90' הגיעה השוס הגדול - מיניוואנים כדוגמאת הטויוטה פריוויה והמזדה MPV זכו להכרה מלאה במס, ולחגיגה הצטרפו גם רכבי השטח הגדולים.

מי לא נהנה מכך ? רופאי שיניים, עורכי דין יועצי מס ועוד, כיד הדימיון הטובה.

גם כאן, כשהחלו ההגזמות קוצצו ההטבות והיום הן נותרו רק למיסחריות פול סייז כדוגמאת השברולט סאוונה ודומיה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מספיק עם הצביעות הזו, המדינה שורפת מליארדי שקלים לריק , לפחות מקבלי רכבי הליסינג (אשר רובם מהמגזר הפרטי) מכניסים למדינה מיליארדים רבים של דולארים.

 

איזה שטויות, אתה מכניס למדינה כסף אז מותר לאשתך לנסוע למספרה על חשבוני? איפה אתה חי?

 

 

הק"מ הגבוהה אצל מרבית משתמשי הליסינג נובע מהסיבה הפשוטה.., הגעה לעבודה ..

 

מישהוא אחר פה חי בסרט, הק"מ לצרכי עבודה (חוץ מרכבי סוכנים)ברכבי ליסינג הוא שולי.

כש 4 בני משפחה משתמשים באותו אוטו, לא יכול להיות שמרבית הק"מ הוא להגעה לעבודה.

 

 

היהודים אף פעם לא היה עם מפרגן במיוחד, כך שזה לא חריג..

אני מניח שאיש הייטק + רכב ליסינג הוא תועבה מוחלטת.

 

אני שמח, אני מענף ה LOW TECH..

שוב, אין קשר להיי-טק או לאוו-טק, הבעיה היא הליסינג ולא מקום העבודה.

ושוב, לא קשור למפרגן, קשור לזה ש 4 בני משפחה נוסעים על האוטו בלי שום התחשבנות ובלי שום יחס לצורך.

תסכים איתי שאם הרכב היה פרטי אב המשפחה כבר היה שואג על בני המשפחה על הוצאת דלק של 3000 ש"ח בחודש.

 

 

 

אה ובנוסף לכל כולנו משלמים סכומים בין 2000-3000 ש"ח לחודש מהנטו.

 

אתה משלם על הרכב, לא על הדלק ולא על הזכות של כל מי שמכיר אותך באופן עקיף יוכל לנהוג באוטו.

ישבנו אצל חברים בת"א בדרכנו לירושלים, אנחנו עומדים ללכת והוא אומר לי, קח את המאזדה שלי, זה בחינם!

הייתי קצת המום, נזפתי בו וסרבתי בנימוס ואז אשתו אומרת, "אה, מזל, שכחנו בכלל שהבטחנו אותה ליומיים לחברים שנוסעים לאילת". הם בינתיים נותנים להם את הפונטו לנסוע מת"א לעבודה בר"ג :shock:

 

סאאב 96... והיום הן נותרו רק למיסחריות פול סייז כדוגמאת השברולט סאוונה ודומיה.

כמובן התכוונת לסאאב 95.

חבל מאוד שכל הפיורינו והקנגו למיניהן לא הושארו כמוכרות לצרכי מס.

הדרך להתגבר על קומבינות היא פשוטה ביותר, רכב שמוגדר כמסחרי ופתח חלונות וניסר את המחיצה לא עובר טסט ומורד מהכביש לצמיתות עקב שינוי שילדה בילתי הפיך, עכשיו מצידי שיקח את הרכב הזה ויזרוק אותו לפח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אנחנו בבית 4 נהגים שמחזיקים את הרכב ליסינג כרכב עיקרי וזה יהיה מטופש אם רק לאחד מהנהגים יהיה מותר לנהוג על הרכב ובגלל זה נצטרך לקנות רכב נוסף).

 

 

מספיק עם הצביעות הזו, המדינה שורפת מליארדי שקלים לריק , לפחות מקבלי רכבי הליסינג (אשר רובם מהמגזר הפרטי) מכניסים למדינה מיליארדים רבים של דולארים , קצת פרופורציות.

 

צביעות? למה צביעות? אני כותב בבירור את דעתי על התופעה המגונה הזו.

תעשיית ההיטק מכניסה למדינה מט"ח רב ועל כך שתבורך, הדבר בא לידי ביטוי בשכרם של המשתמשים שעליו איש איננו מלין - להפך.

 

רק כדי לשפוך עוד קצת אור על התופעה - ראה את התגובה שצירפתי, איך לדעתך משתמשים ארבע נהגים ברכב אחד? כמובן שבשיטת המנוע ה"חם".

 

הכבישים לא סתומים מרכבי הליסינג אלא כתוצאה מאי פיתוח רשת הסעת המונים, איך אתה מצפה שאנשים יגיעו לעבודה ??

 

הפיגור שבפיתוח הסעות המונים זו בעיה שתורמת לפקקים, גם הליסינג תורם את חלקו.

 

דרך אגב, בכל הערים הגדולות בעולם יש פקקים בלתי נסבלים, כולם שם גם נוסעים על ליסינג ??

 

כשרמת המינוע הישראלית תשתווה לאירופאית - נדבר ונשווה בינהם .

 

רכב שלא מדוממים לו מנוע?? , אתה חי בסרט וממשיך לדקלם סטיגמות ישראליות טיפוסיות.

הק"מ הגבוהה אצל מרבית משתמשי הליסינג נובע מהסיבה הפשוטה.., הגעה לעבודה ..

 

מאיזו סיבה בדיוק יש ק"מ גבוה אצל משתמשי הליסינג? הרי הטענה המקובלת שהם מגיעים עם הרכב לעבודה ועובדים עד השעות הקטנות.

נא להחליט - עבודה עד השעות הקטנות והרכב משמש לעבודה ובחזרה או שמדובר ב"זונה המשפחתית".

 

12345

פורסם

עייפתי מלהתגונן , אתם מציגים מקרי קיצון, ומסיקים לכלל.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

מילא שמציגים מקרי קיצון. העניין הוא שגם מפספסים לחלוטין את הפואנטה.

 

הפואנטה היא שמדינת ישראל גובה מסים גבוהים על רכב חדש מכולם, אבל מייצרת פרצה שמאפשרת לאוכלוסיה מסויימת לשלם פחות מסים על ידי קבלת מכונית בהנחה גדולה.

 

במציאות כזו, די טפשי להתלונן כלפי האזרחים שמנצלים זאת עד תום (ומעבר לכך).

 

הבעיה היא במדינה ובפרצת "שווי השימוש". לא בנהגי הליסינג - שמיעוטם אכן נוהג בחזירות. מיעוטם.

פורסם

ארנון,

אתה צודק לחלוטין.

הבעיה היא בחוקים ובחברות הליסינג אבל עדיין, לקחת פרצה ולנצל אותה לרעה זה רשעות לשמה.

 

לבוא ולהגיד בצורה תמימה ביותר "אנחנו 4 אנשים בבית אם יעבירו חוק שרק העובד יוכל לנהוג באוטו זה יפגע בנו" זה בערך כמו להתלונן שמס הכנסה תפס אותך על העלמות מס.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
כשאין מחיר לנסיעה וכשאין משמעות כלכלית כלשהי לסיטואציה של חיסכון, אז זה יוצר גידולי פרא.

[/right]

 

זה בין המעסיק למועסק מה הוא מממן ואיך. זה לא עניינו של הציבור.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא צריך חוק. בכל החברות בהן עבדתי בעשור האחרון היה אסור לעובד להעביר את הרכב לאף אחד פרט לעובדי החברה או בני משפחה שאושרו מראש על ידי קצין הרכב, היתה חובה להגיע עם הרכב לעבודה וכו'. הסיבה היא כמובן להמנע מהמצב שתואר של "רכב זונה".

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
זה בין המעסיק למועסק מה הוא מממן ואיך. זה לא עניינו של הציבור.

 

בדיוק.

 

ההטבה שניתנת לעובדים הינה ההפרש בין עלות הליסינג בפועל (נטו) למה שמנוכה ממשכורתו של העובד (ברוטו).

זה הדבר היחיד ש"עולה" לכל אלה שעינם צרה בנהגי הליסינג.

 

את הדלק שמשלם המעביד, ההשתתפות העצמית שהמעביד משלם או לא, ואת הנזקים שקורים או לא לרכב - משלם כ"א מהעובדים בעצמו, בין אם זה באמצעות עבודתו, ובין אם זה באופן ישיר.

 

מה השלב הבא? תתרעמו על כך שהמעביד משלם לעובד 10 אלפים שקל נטו לחודש ולא שכר מינימום?

 

MIND YOUR OWN FUCKEN BUSINESS. הרכב הינו חלק משכרו של העובד, כמו כל תשלום או הטבה אחרת. את ההתרעמות על ההטבה במס אפשר להבין, כל השאר הינו לא יותר מאשר צרות עין.

פורסם
עייפתי מלהתגונן , אתם מציגים מקרי קיצון, ומסיקים לכלל.

 

אתה ממש לא צריך להתגונן, רק להפנים שאין אמת מוחלטת וגם לטוענים שעמדתם הפוכה משלך יש מקום, זה הכל.

 

זה בין המעסיק למועסק מה הוא מממן ואיך. זה לא עניינו של הציבור.

 

כשזה פוגע בכלל הציבור אז זה בהחלט הבעיה שלו. סיבסוד צולב של חברות הליסינג, זיהום אוויר, צפיפות בכבישים אלה בהחלט צרות שלליסינג יש מניות בכורה בהן.

אשמח מאוד אם המעסיק ייקנה מהעובד את ההטבה הזו תמורת סכום שיפצה את העובד בצורה מלאה על כך.

 

על הדוגמאות שבגירה כתב, יכולתי להביא עוד סיפורים שמראים איך שלנהגי הליסינג אין שום בעיה לנסוע מקצה אחד של הארץ עד לקצה השני כדי לחסוך לילד דמי נסיעה באוטובוס.

אני מכיר מישהו שנסע מי-ם לזיכרון כי התחשק לאישתו לשתות שם קפה, אני מכיר מישהו שהוא חבר מרכז במפלגה גדולה והרכב הזה שימש אותו לחרוש את כל הארץ.

עכשיו בוא וספר לי שהייתי מוצא אצלהם את אותם התופעות אילו הרכב היה בבעלותם הפרטית (רמז - התשובה היא לא, אני יודע את זה כי רכב הליסינג נלקח מהם ודפוסי השימוש שלהם ברכב השתנו פלאים).

 

עלות שולית אפס זה דבר בלתי מתקבל על הדעת.

פורסם
זה בין המעסיק למועסק מה הוא מממן ואיך. זה לא עניינו של הציבור.

 

בדיוק.

 

ההטבה שניתנת לעובדים הינה ההפרש בין עלות הליסינג בפועל (נטו) למה שמנוכה ממשכורתו של העובד (ברוטו).

זה הדבר היחיד ש"עולה" לכל אלה שעינם צרה בנהגי הליסינג.

 

אתם קצת מתקשים להבין אז אני אתן לכם דימוי מעולמו של כל גבר נשוי :wink:

 

בא נגיד ששניכם לקוחות נלהבים של נערות ליווי (סתם דוגמא שקפצה לי לראש).

אתם הולכים מידי יום, נהנים מהנקיון במקום, מהנקיון של הנערות,מההתחיבות לבדיקה כנגד מחלות מידי יום, מהיופי של הנערות, מהביצועים של הנערות, הכל פשוט אידיליה נהדרת.

 

יום בהיר אחד פתאום אני מגיע ומציע לבעל המכון שאני בא עם 5000 החברים שלי, לא מעניין אותי הנקיון, מצידי שיהיה להן איידס, שיהיו קונדומים משומשים על הרצפה ושהמקום ישרוץ סרסורים ועבריינים, העיקר שאני אשלם 50 ש"ח בעוד שאתם משלמים 100 ש"ח.

 

כמובן שהוא מסכים.

 

אז פתאום המכון מלוכלך, שורץ מחלות, עבריינים וסרסורים. הנערות מכוערות וחולות בכל מיני קטסטרופות ואין בדיקות איידס. היחס אליכם הוא כבילתי רצויים כי אתם לא מהחמולה שלי ועושים לכם פרצוף עקום רק מזה שאתם נכנסים למקום.

 

אז עדיין זה לדעתכם רק תלוי בהסכם ביני לבין הסרסור ואתם תמשיכו ללכת לאותו מכון, תשלמו מחיר יקר ותקבלו חרה יחס ממכוערות עם איידס ותגידו, אה, העיקר שאנחנו לא צרי עין?

 

ככה בדיוק כל מי שאין לו רכב ליסינג מרגיש!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

BAGIRA הסיפור שלך נכון לגבי זונות זולות ופשוטות. במקומות ברמה רמות במחירים ירדו גם כן אבל שרות ואיכות נשארו אותו דבר. כך שגם אתה נהנה מהעניין בעקיפין.

פורסם

ככה בדיוק כל מי שאין לו רכב ליסינג מרגיש!

 

אני באמת מציע לך להתבגר אם זו ההרגשה שלך, מצד שני אם הליסינג הוא הבעיה שבגינה אתה מרגיש דפוק במדינה הזו מצבך יותר מטוב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אני פשוט בהלם מהדיון ההזוי הזה שאתם מנהלים! עם כל הכבוד ויש הרבה כבוד, אני מכיר לא מעט אנשים שעובדים כמו חמורים מצאת החמה עד צאת הנשמה, 14-15 ולפעמים גם יותר שעות ביום וזה שהם יושבים מאחורי מחשב מדי יום לא הופך את העבודה שלהם קלה יותר משל כל אחד ואחד במדינה הזו!

וסתם בשביל קצת פרופורציות האנשים הללו בחישוב גורף לא רק שמכניסים מסים בלפחות 3-4 פעמים שווי המס שיורד להם על הרכב לפעמים זה מגיע גם לסכומים דו-ספרתיים הזויים לחלוטין! אז תעשו לי טובה, זה לא כאילו הם גזלנים... אני לא יתחיל פה דיון פוליטי על מי כן גוזל מקופת המדינה או מי לא.

 

אצלנו במשפחה ישנו רכב ליסינג של אחד מהוריי שעובד כאמור מצאת החמה עד צאת הנשמה מרוויח את שכרו ביושר והגינות, תורם מדי שנה לאגודה למען החייל יותר ממה שאני מרוויח בחודש ומשלם מיסים עצומים חודש אחרי חודש מבלי להתלונן אף לא לרגע!

וכן, אם החברה שלו חושבת שמגיע לו אז כן יהיה לו רכב 24.7 שיסע על הכביש וכן הם ישלמו לו את כל הטיפולים ואת כל הוצאות הרכב בנכלל בהן הוא הדלק, וצרות העין של אותם טיפוסים אפספוסים שלא יכולים לעשות כלום עם עצמם מלבד לפתח כל מני קונספירציות הזויות על כך שהאנשים הללו מרוויחים וחיים את חיי האלפיון, פשוט פתאטית.

 

אני יגיד אף יותר מזה, אדם שעובד במקצועות ההייטק, כי משום מה לשם כל האש מופנית, קרע את התחת שלו במשך שלוש-ארבע או חמש שנים באוניברסיטה, הוכיח את עצמו והוא עובד בממוצע (ביחס לשוק) כ9-10 שעות ואף יותר במקרי הקיצון ואם הרכב ליסינג שהוא יכול לקחת לרמת הגולן כל סופ"ש אז שיבושם לו, שיהנה ממנו ותפאדל שינצל כל רגע שיש לו, כי את השאר הוא מבלה בעבודה קשה בטוח.

 

 

כ"כ עצוב לראות את הצרות עין הזו, ואת המחשבה שרכב ליסינג מתפקד כסמל סטטוס.

בקשר להתנהגות לרכב - אני לא יודע על מה אתם מדברים, אני לא הורשתי לנהוג על רכב הליסינג עד שלא סיימתי חצי שנה מיום הוצאת הרישיון, הרכב תמיד נשמר כרכב פרטי נורמטיבי של שאר המשפחה, וזה שאנחנו משתדלים לחסוך את הנסיעות על ידי שימוש (לא ניצול), של רכב הליסינג הוא דבר לגיטימי ואני בטוח שמאחורי כל אותם מצתדקים למיניהם שאין ברשותם וידם אינה משגת לרכב שכזה היו עושים את אותו הדבר בדיוק.

 

אבי.

פורסם
ככה בדיוק כל מי שאין לו רכב ליסינג מרגיש!

 

קודם כל, אני חושב שאתה מגזים.

דבר שני, מה לעשות, אתה לא יכול להכריח אנשים אחרים להרים את הסטנדרטים שלהם למה שמתאים לך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...