Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אולי שענף זה יקרוס סוף סוף נראה נהגים שקנו רכבים מכספיהם ונוהגים כבני אדם כי אכפת להם מהרכב ולא חיות שגורמים לך לבלום בפראות כדי לא להרוג אותם.

לפעמים אני מצטער שנתתי להם להשתחל בפראות לנתיב והייתי צריך לתת לחכמולוג להכנס ברכב שלפניו או במעקה בטיחות שהוא כמעט שפשף בנהיגתו הפראית....

 

+1, אבל רק באופן חלקי, משום שרובם דווקא לא מתפרעים.

מה שכן, משום שלא אפכת להם מכלום (שוב, לא כולם), הם חונים איפה שבא להם ואיך שבא להם. וזה כבר מפריע לי אישית ברחוב בו אני גר. מפריע לי גם (ואפילו יותר) שאני נושא בנטל המס עבורם, אבל זה כבר סיפור אחר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אולי שענף זה יקרוס סוף סוף נראה נהגים שקנו רכבים מכספיהם ונוהגים כבני אדם כי אכפת להם מהרכב ולא חיות שגורמים לך לבלום בפראות כדי לא להרוג אותם.

 

לפעמים אני מצטער שנתתי להם להשתחל בפראות לנתיב והייתי צריך לתת לחכמולוג להכנס ברכב שלפניו או במעקה בטיחות שהוא כמעט שפשף בנהיגתו הפראית....

 

הכללה מדויקת.., ממש כך, מעל 200,000 איש אשר נוהגים ברכבי ליסינג כולם מופרעים להוריד את כולם מהכביש.:twisted:

 

עזוב, ככה שזה כשיש לך אבא טחון שקונה לך אוטו חדש ומלוקק. נדמה לך שכל שאר האנשים בכביש חייבים לך משהו, וכולם הם חיות אדם.

כבר אמרתי - אולי 5 אחוז מהנוהגים במכוניות ליסינג מתפרעים עם הרכב, יורדים איתו לשטח, וכו' (צריך לזכור שבדרך הם גם משלמים על הזכות הזו, אבל ניחא) - אני מניח שאת כל אלה שנוהגים ברכבים פרטיים ומשתוללים לא רואים, כי אין להם מדבקת חברה על הרכב. :roll:

פורסם

נכון לא כולם,אבל כאשר הרכב לא שלך אתה לא חושש ממכות חניה ,ירידת ערך בעקבות תאונות ועוד כל מיני דברים שגורמים לך להיות נהג ומשתמש פחות איכפתי וכתוצאה מכל מזיק יותר לסובבים אותך.

אם הבן אדם מטבעו אנוכי , לא איכפתי ולא מתחשב ברוב הפעמים כאשר מדובר ברכוש פרטי שלו הוא כן יזהר וישמור עליו. ברגע שהוא נוהג על ליסינג גם זה נעלם. וכולנו יודעים שלא חסר טיפוסים כאלה בכבישים שלנו.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

רוב החברות היום דורשות השתתפות עצמית מהנהגים, כמו כל פוליסה לרכב פרטי, אז קצת איכפת לך מתאונות.

רוב החברות מגבילות אותך בדלק, אז איכפת לך מקילומטראז'.

חלק החברות מונעות ממך את האפשרות לבחור מי ינהג באוטו, אז איכפת לך מזהות הנהג.

 

אף אחד לא מונע מכ"א מכם ללכת לחברה ולקחת ממנה ליסינג באופן פרטי. זה אולי יעלה לכם מעט יותר - אבל לא ראיתי טענה כלשהי נגד נהגי הליסינג בדבר העלות של הרכב - אלא בגלל היחס שלהם לרכב ולסביבה.

 

אם כ"כ חשוב לך או לכ"א לא לדאוג על מכות חנייה ועל שלמות הרכב - גש ובצע עיסקה דומה בעצמך. וזאת בתנאי שאתה מאמין באמת ובתמים כי הדשא של השכן צריך להיות ירוק יותר.

פורסם

רוב החברות היום דורשות השתתפות עצמית מהנהגים, כמו כל פוליסה לרכב פרטי, אז קצת איכפת לך מתאונות.

רוב החברות מגבילות אותך בדלק, אז איכפת לך מקילומטראז'.

חלק החברות מונעות ממך את האפשרות לבחור מי ינהג באוטו, אז איכפת לך מזהות הנהג.

 

 

מכל החברים שלי שיש להם רכב ליסינג (טבע,טאוור,אוסם,תנובה,שסטוביץ) אף אחת מההגבלות הנ"ל לא מיושמת.

 

אני מסכים לחלוטין שאם כל ענף הליסינג היה מישם את ההמלצות הבאות :

*השתתפות עצמית מלאה על כל נזק.

*דלק בחינם אך ורק בתחשיב הנסיעה ממקום המגורים לעבודה (כל ליטר נוסף יגבה תשלום מלא מהמשכורת).

*אך ורק העובד רשאי לנהוג באוטו.

 

אז כל הבעיה עם הליסינג בכבישים הייתה נפתרת וכמו כן, כל האנטגוניזם כנגדם היה נפסק לאלתר.

 

אני רוצה לראות איש היי-טק חוזר הבייתה עם משכורת שהורידו לו 2000 ש"ח דלק, אחרי הריב עם אשתו ואחרי שבוע שינה על הספה בסלון הוא ינהג יפה וחסכוני כמו ילד טוב.

 

ונסיים באנקדותה חמודה ומעצבנת, ישבנו עם זוג חברים (עובדי טאוור) בחוות בת אורן ופרקנו לנו להנאתנו איזה קילו וחצי פרה.

בדרך הביתה בעפולה פתאום שמים לב ששכחנו את המוצץ של התינוק שלהם במסעדה.

לתדהמתי, מיד הסתובבנו ונסענו בחזרה.

אני עדיין המום ממלמל להם :"זה מוצץ של 5 שקל, תיקנו אחר וזהוא".

ותשובת המחץ היא ":לא, זה מוצץ שהוא אוהב ו 5 שקל זה יותר מאשר דלק בחינם!!!" :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אבל לא ראיתי טענה כלשהי נגד נהגי הליסינג בדבר העלות של הרכב - אלא בגלל היחס שלהם לרכב ולסביבה.

זו דווקא טענה עיקרית ומשמעותית כנגד כל הנושא.

חוץ מזה, גם אם תלך ותיקח רכב באופן פרטי, את הדלק עדיין תשלם - באופן פרטי. ואני בכלל לא מדבר על היעדר אפשרות המיקוח כלקוח של רכב יחיד (להבדיל מחברה) לגבי השתתפות עצמית, עלות השכירות, וכו'.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
מכל החברים שלי שיש להם רכב ליסינג (טבע,טאוור,אוסם,תנובה,שסטוביץ) אף אחת מההגבלות הנ"ל לא מיושמת.

 

אני מסכים לחלוטין שאם כל ענף הליסינג היה מישם את ההמלצות הבאות :

*השתתפות עצמית מלאה על כל נזק.

*דלק בחינם אך ורק בתחשיב הנסיעה ממקום המגורים לעבודה (כל ליטר נוסף יגבה תשלום מלא מהמשכורת).

*אך ורק העובד רשאי לנהוג באוטו.

 

אז כל הבעיה עם הליסינג בכבישים הייתה נפתרת וכמו כן, כל האנטגוניזם כנגדם היה נפסק לאלתר.

 

אני רוצה לראות איש היי-טק חוזר הבייתה עם משכורת שהורידו לו 2000 ש"ח דלק, אחרי הריב עם אשתו ואחרי שבוע שינה על הספה בסלון הוא ינהג יפה וחסכוני כמו ילד טוב.

 

ונסיים באנקדותה חמודה ומעצבנת, ישבנו עם זוג חברים (עובדי טאוור) בחוות בת אורן ופרקנו לנו להנאתנו איזה קילו וחצי פרה.

בדרך הביתה בעפולה פתאום שמים לב ששכחנו את המוצץ של התינוק שלהם במסעדה.

לתדהמתי, מיד הסתובבנו ונסענו בחזרה.

אני עדיין המום ממלמל להם :"זה מוצץ של 5 שקל, תיקנו אחר וזהוא".

ותשובת המחץ היא ":לא, זה מוצץ שהוא אוהב ו 5 שקל זה יותר מאשר דלק בחינם!!!" :shock:

 

זה מכיוון שהחברה שלהם ממנת את כל הדברים שרשמת, לא חברת הליסינג!!!

בליסינג אצלנו כן יש הגבלה של דלק וק"מ, אתה משלם אם עשית תאונה אבל לכל בני המשפחה מותר לנהוג (לא מבין מה התירוץ המטופש לסעיף הזה, אנחנו בבית 4 נהגים שמחזיקים את הרכב ליסינג כרכב עיקרי וזה יהיה מטופש אם רק לאחד מהנהגים יהיה מותר לנהוג על הרכב ובגלל זה נצטרך לקנות רכב נוסף).

אצל דוד שלי שעובד באינטל היה עד לא מזמן חופש מוחלט בעניין הדלק, לאחר משבר הדלק האחרון פתאום הם צצו עם סעיף חדש שאסור לסוע יותר מ-30K ק"מ בשנה למי שלא גר יותר מ-100/150 ממקום העבודה.

פורסם

גם אצל אלבר יש סימנים לצרות

 

אני אשמח מאוד לראות את שוק הליסינג מתכווץ, המצב שבו לנסיעה השולית יש עלות אפס הוא בלתי סביר לחלוטין.

אני רק מקווה שהצמצום ייעשה בצורה הדרגתית בדרך של אי חידוש חוזים ובלי פשיטות רגל.

לדעתי זה הכיוון, הצירוף של מיתון (שייגרום לצמצום הזכויות למחזיקי הרכב) ומיסים שעולים (לפי תוכנית האוצר), ייגרום להרבה מאוד משתמשים לשקול מחדש את המשך דרכם.

 

אגב, הדבר הזה יכול להעשות בקלות רבה, משתמש שהגיע לסוף תקופת ההתחייבות שלו ושהוא יודע שהרכב שלו שמור וטוב (מי כמוהו יודע), יכול פשוט לרכוש את הרכב ששימש אותו מחברת הליסינג ולא לחדש יותר את החוזה.

כך יוצא שתמורת וויתור על הטבת הדלק והתחזוקה והוויתור על החלפת הרכב לדגם חדש יותר, ניתן להעלות את שכר הנטו בכמה אלפי ש"ח לחודש (כמובן שכנגד הוצאה אחת חד פעמית).

פורסם

אני לא מבין את ההתעסקות הקטנונית הזו במי שנוהג ברכב ליסינג, באופן אישי. הבעיה היחידה היא שהמדינה מסבסדת את הרכב הצמוד לעובד (היום פחות, אבל עדיין) ומכאן נולדה הפופולריות של השיטה. אם יש טענות, תפנו אותן למדינה שעודדה את שוק הליסינג כאילו מדובר באינטרס לאומי.



uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לא מבין מה התירוץ המטופש לסעיף הזה, אנחנו בבית 4 נהגים שמחזיקים את הרכב ליסינג כרכב עיקרי וזה יהיה מטופש אם רק לאחד מהנהגים יהיה מותר לנהוג על הרכב ובגלל זה נצטרך לקנות רכב נוסף.

 

 

 

 

 

אני לא מבין את ההתעסקות הקטנונית הזו במי שנוהג ברכב ליסינג, באופן אישי.

 

 

 

 

זה כנראה בגלל ששניכם תמימים מידי!

יש לי ספק של דגי נוי שמבצע 3 פעמים בשבוע משלוחי דגים מבאר שבע ועד רמת הגולן, הכל ברכב הליסינג של אשתו.

3 פעמים בשבוע היא נוסעת לעבודה ברכבת והוא משווק דגים כשכל השיווק הוא בחינם.

אין בלאי של הרכב, אין דלק, אין כלום, חינם אין כסף!

קומבינות על הנושא הזה לא חסרות!

 

 

גם אם אין קומבינות, למה אני צריך לשלם (בצורה עקיפה כמובן) את הנסיעה למספרה של אשתך ואת היציאה בשישי בערב של הבן שלך?

 

אני באופן אישי אשמח לראות את כל ענף הליסינג נגדע לחלוטין ושנפתר כמה שיותר מהר מהחולה הרעה הזאת .

 

הליסינג הוא רק מיצג לנהנתנות המגעילה שמשתלטת על ישראל של "אני,לי,לביתי,לעצמי ומצידי שכל העולם ישרף"

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לא מבין את ההתעסקות הקטנונית הזו במי שנוהג ברכב ליסינג, באופן אישי.



 

כשאין מחיר לנסיעה וכשאין משמעות כלכלית כלשהי לסיטואציה של חיסכון, אז זה יוצר גידולי פרא.

רכב הליסינג הופך לרכב שעליו הילד לומד נהיגה, זה גם רכב השירות המשפחתי.

זה רכב שלא מדוממים לו את המנוע, מיד כשהוא מוחזר הביתה הנהג התורן ממתין לו.

 

מה זה איכפת לי? איכפת כי כך הכבישים סתומים הרבה יותר, כי התרבות הזו חייבת לגרום לזילות ערך רכב הליסינג וכפועל יוצא מכך גם זילות ערך ריכבם של שאר משתמשי הכביש.

פורסם
כשאין מחיר לנסיעה וכשאין משמעות כלכלית כלשהי לסיטואציה של חיסכון, אז זה יוצר גידולי פרא.

רכב הליסינג הופך לרכב שעליו הילד לומד נהיגה, זה גם רכב השירות המשפחתי.

זה רכב שלא מדוממים לו את המנוע, מיד כשהוא מוחזר הביתה הנהג התורן ממתין לו.

 

מה זה איכפת לי? איכפת כי כך הכבישים סתומים הרבה יותר, כי התרבות הזו חייבת לגרום לזילות ערך רכב הליסינג וכפועל יוצא מכך גם זילות ערך ריכבם של שאר משתמשי הכביש.[/right]

 

מספיק עם הצביעות הזו, המדינה שורפת מליארדי שקלים לריק , לפחות מקבלי רכבי הליסינג (אשר רובם מהמגזר הפרטי) מכניסים למדינה מיליארדים רבים של דולארים , קצת פרופורציות.

 

הכבישים לא סתומים מרכבי הליסינג אלא כתוצאה מאי פיתוח רשת הסעת המונים, איך אתה מצפה שאנשים יגיעו לעבודה ??

דרך אגב, בכל הערים הגדולות בעולם יש פקקים בלתי נסבלים, כולם שם גם נוסעים על ליסינג ??

 

רכב שלא מדוממים לו מנוע?? , אתה חי בסרט וממשיך לדקלם סטיגמות ישראליות טיפוסיות.

הק"מ הגבוהה אצל מרבית משתמשי הליסינג נובע מהסיבה הפשוטה.., הגעה לעבודה ..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
זה כנראה בגלל ששניכם תמימים מידי!

יש לי ספק של דגי נוי שמבצע 3 פעמים בשבוע משלוחי דגים מבאר שבע ועד רמת הגולן, הכל ברכב הליסינג של אשתו.

3 פעמים בשבוע היא נוסעת לעבודה ברכבת והוא משווק דגים כשכל השיווק הוא בחינם.

אין בלאי של הרכב, אין דלק, אין כלום, חינם אין כסף!

קומבינות על הנושא הזה לא חסרות!

 

 

גם אם אין קומבינות, למה אני צריך לשלם (בצורה עקיפה כמובן) את הנסיעה למספרה של אשתך ואת היציאה בשישי בערב של הבן שלך?

 

אני באופן אישי אשמח לראות את כל ענף הליסינג נגדע לחלוטין ושנפתר כמה שיותר מהר מהחולה הרעה הזאת .

 

הליסינג הוא רק מיצג לנהנתנות המגעילה שמשתלטת על ישראל של "אני,לי,לביתי,לעצמי ומצידי שכל העולם ישרף"

 

אתה כותב דברים קשים,אך נכונים !

פורסם

נכונים ?? , למיעוט קטן במקבלי רכבי הליסינג.

 

אבל אני מבין את הגישה זה בסדר , היהודים אף פעם לא היה עם מפרגן במיוחד, כך שזה לא חריג..

אני מניח שאיש הייטק + רכב ליסינג הוא תועבה מוחלטת.

 

אני שמח, אני מענף ה LOW TECH..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
מכל החברים שלי שיש להם רכב ליסינג (טבע,טאוור,אוסם,תנובה,שסטוביץ) אף אחת מההגבלות הנ"ל לא מיושמת.

 

אני מסכים לחלוטין שאם כל ענף הליסינג היה מישם את ההמלצות הבאות :

*השתתפות עצמית מלאה על כל נזק.

*דלק בחינם אך ורק בתחשיב הנסיעה ממקום המגורים לעבודה (כל ליטר נוסף יגבה תשלום מלא מהמשכורת).

*אך ורק העובד רשאי לנהוג באוטו.

 

אז כל הבעיה עם הליסינג בכבישים הייתה נפתרת וכמו כן, כל האנטגוניזם כנגדם היה נפסק לאלתר.

 

אני רוצה לראות איש היי-טק חוזר הבייתה עם משכורת שהורידו לו 2000 ש"ח דלק, אחרי הריב עם אשתו ואחרי שבוע שינה על הספה בסלון הוא ינהג יפה וחסכוני כמו ילד טוב.

 

ונסיים באנקדותה חמודה ומעצבנת, ישבנו עם זוג חברים (עובדי טאוור) בחוות בת אורן ופרקנו לנו להנאתנו איזה קילו וחצי פרה.

בדרך הביתה בעפולה פתאום שמים לב ששכחנו את המוצץ של התינוק שלהם במסעדה.

לתדהמתי, מיד הסתובבנו ונסענו בחזרה.

אני עדיין המום ממלמל להם :"זה מוצץ של 5 שקל, תיקנו אחר וזהוא".

ותשובת המחץ היא ":לא, זה מוצץ שהוא אוהב ו 5 שקל זה יותר מאשר דלק בחינם!!!" :shock:

 

רוב החברות שתארת הן לא חברות היי-טק.

ברוב חברות ההי-טק שחברים שלי ואני עובדים יש מגבלות שונות ומשונות.

ספציפית לגבי החברה שבה אני עובד:

1. רק אני ואשתי מורשים לנהוג ברכב

2. יש הגבלה על הק"מ השנתי בהתאם למקום המגורים.

3. השתתפות עצמית במקרה שלתאונה

 

יש לי חבר אחד שעובד בסטרט אפ שמקבל רכב ללא הגבלת ק"מ + מנוי חינם לכביש 6 אבל הוא יוצא דופן.

אה ובנוסף לכל כולנו משלמים סכומים בין 2000-3000 ש"ח לחודש מהנטו.

 

נ.ב: חארות הם חארות הם חארות עם ליסינג או בלי.


×
×
  • תוכן חדש...