Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופר מיני חדשה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני אגלה לך סוד קטן: המושג אוטומט + חסכוני הוא לא קיים, אוטמט גורע הרבה מתצרוכת הדלק, אבל מציע נוחות שאין לה תחליף.

עוד איך קיים. ע"ע טויוטה יאריס דגם הקודם. לקרובי משפחה שלי בחו"ל יש שתי מאזדות 5. אחת ידנית ושניה אוטומט חמישה הילוכים. ההבדל די זניח בנסיעה מפרבר לעיר מאוד מאוד מפוקקת. (היינו משולב).

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

Stio,

קודם כל - תתחדש.

אני מקווה שאתה מרוצה מהרכש החדש,

ואני בטוח שהפאביה מהווה קפיצת מדרגה אמיתית מהאונו בכל קנה מידה.

תהנה ממנה.

 

אבל מה שאתה אומר לא ממש ברור - מתי כבר הצלחת להבין כ"כ הרבה על הפאביה?

ביום-יומיים שקיבלת אותה, או בנסיעת המבחן/סוכנות?

נו באמת...

 

אם אתה אומר שלא שופטים רכב לפי התרשמות ראשונית אז אל תשמיץ את המאזדה.

מילא אם היא הייתה ברשותך ויכולת להשוות, אבל היא לא.

מישיבה במקום או מסיבוב קצרצר אי אפשר לקבל התרשמות אמיתית.

זו תבוא רק אחרי נסיעה ארוכה, והעייפות או הערנות שיתלוו אליה בעקבותיה.

 

יכול להיות שזה שאתה שומע מינוסים על הפאביה אחרי הרכישה ובפרק זמן קצר כ"כ אולי לא נעים,

אבל במידה ומדובר במינוסים קיימים (דוגמאת מבחן הריסוק), אין סיבה להסתיר אותם.

 

חוות דעת על הפאביה יכול לתת מי שהרכב ברשותו פרק זמן לא קצר, למשל אוראל.

ועל המאזדה 2 יוכל לתת חוות דעת מי שהיא ברשותו - לדוגמא גיא (שומאכר :p).

 

 

תשובה של "הכי טוב" לא תמצא.

כי לכל רכב יש יתרון וחיסרון.

לטעמי שתיהן אופציות לא רעות בכלל בקטגוריה, אבל כל אדם והעדפותיו.

פורסם

אדם ששואלים אותו על "רכב ספורט באיזור 100K ?" והוא עונה "פאביה" לא יכול לתת שום דעה, אין לי מושג למה זה קורה, אבל איך שלא מסובבים את זה, בין אם כשקניתי את ה206 הוא אמר "הומו מה קנית את הרכב זבל הזה, היית קונה פאביה" ובין אם קניתי את הג'ימני שיש לי עכשיו "זה אוטו קופסא יפני מעפן וחלש".

בקיצר, הדעה שלו משוחדת מידי וחסרת כל אובייקטיביות.

אגב, אני לא חושב ש4 חודשים זו "תקופה ארוכה" על רכב, אחרי שנה, דברו איתי כל בעלי הפאביות

(מתי ראית שמישהו כותב סיקור על רכב לפני שנמצא אצלו שנה ?)

 

אור (שמחכה לדעה אובייקטיבית אמיתית מבעל פאביה).

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

נוחות זה עניין שאפשר להבין תוך תקופה קצרה יחסית.

מספיקות כמה נסיעות כדי להבין אם המושב תומך או לא,

ואם שיכוך המהמורות מצויין, סביר או גרוע.

 

מן הסתם שפרמטרים אחרים דורשים הסתכלות מעמיקה יותר ולפרק זמן ארוך יותר.

פורסם

היתה לי פאביה מודל 2002 לתקופה מאד קצרה (חודשים ספורים)

הרכב היה ממש חמודי, אבל נוחות - לטעמי - היתה ממנו והלאה. גם כח - היה לו, בגדר הסביר ותו לא.

בסה"כ זה היה אחלה רכב. לא מצטיין או מבריק או מופלא. רכב. קופסה וגלגלים שנוסעת, קצת רועשת - אבל בסה"כ מספקת חבילה טובה מאד ביחס לאחרות באותו תקציב.

מכרתי אותה חיש מהר גם בגלל שאני ידוע כאדם שאוהב להתחדש די הרבה ושמתייאש די מהר מ"צעצועים ישנים", גם בגלל שהיתה לי תקלה פיננסית "קלה" והייתי זקוק לכסף אבל בעיקר בגלל שהרכב לא סיפק לי את התמורה לה קיוויתי.

 

אני יודע שיש הבדלים בין הישנה לחדשה, אבל אני חותר לנקודה אחרת:

למדתי דבר מאד חשוב מהעסקה הזו. ברכישת הפאביה התבססתי המון על הנאמר בפורום, על כל מני דעות נחרצות ובלתי מתפשרות של בעלי פאביות בפורום, או כאלו שבחנו אותן (היו ממש מעט אז בפורום) וזה הספיק לי מעל ומעבר כדי לקבוע שזה רכב סופר נהדר וכל העולם כולו נגלה אליך ברגע שאתה פותח את המאפרה.

אבל כשרכשתי ונסעתי וזה היה רכב "רגיל", הבנתי שמהפורום צריך לקחת את הטוב, ואת הרע - להתייעץ ולשמוע את זה ואת זה ובסוף להכריע על פי טעם אישי ובחינה אובייקטיבית ככל הניתן - וזו גם הדרך היותר נכונה לייעץ לדעתי - גם לכאן וגם לכאן.

 

הבנתי את זה בשלב כזה או אחר... הצתה מאוחרת או מה? :wink:

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם

אני בעל פאביה("ספורט" טיפטרוניק) ואני ינסה לכתוב חוות דעת על הרכב(נסעתי ברכב כבר כמעט 10,000קילומטר ).

יתרונות:

1. המושבים יחסית מאוד נוחים ותומכים.

2. אני מאוד נהנה לנהוג ברכב, מיוחד כשאני מעביר למצב ספורט,ואז הרכב מגיב מהר, ופשוט ממש כיף לנהוג זאת הרגשה ממכרת.

3. פנים הרכב מרגיש מאוד איכותי ועמיד.

4. יש הרבה תאי איחסון.

טוב לא עולה לי כרגע עוד יתרונות, אזי נעבור לחסרונות.

חסרונות:

1. התקנות מקומיות-אני בציעתי גם התקנה מקומית ולא היו לי בעיות של פלסטיקים מרשרשים. אבל היה לי בעיה שמצבר לא עמד בהתקנה, והרכב נתקע מספר פעמים. אבל כאן מגיע השרות המצוין של צ'מפיון, שהגיעו אלי הביתה החליפו מצבר ומאז לא חזרה הבעיה.

2. חוסר מקום מאחורה- אין הרבה מקום מאחורה, אין מה לעשות. וקצת לא נוח לשבות מאחורה יחד עם עוד 2 אנשים.

3. אין מזגן ליושבים מאחורה שזאת גם בעיה.

4. רעשי מנוע- המנוע בהחלט מרעיש אבל לא עד כדי כך, שומעים אותו אבל זה ממש לא נורא, ואני אישית מאוד אוהב את הרעש הזה, אבל אבא שלי פחות אוהב.

אין לי עוד רעיונות לחסרונות.

עכשיו נגיע לצריכת דלק. אין לי מושג כמה האוטו צורך, אבל יחסית נראה לי סביר ביותר.

ונגיע לשיכוך המהמורות - לפי דעתי השיכוך סביר ביותר. אין לי תלונות על השיכוך, לפי דעתי זה בסדר לגמרי.

ולסיכום אני מאוד אוהב את הרכב . אבל אני לא מכיר אף אחד מהמתחרים שלו, אז אני לא יכול לכתוב אליהם כלום אלה רק אל הפאביה.

 

אילון.

פורסם

עכשיו נגיע לצריכת דלק. אין לי מושג כמה האוטו צורך, אבל יחסית נראה לי סביר ביותר.

ונגיע לשיכוך המהמורות - לפי דעתי השיכוך סביר ביותר. אין לי תלונות על השיכוך, לפי דעתי זה בסדר לגמרי.

אילון.

 

תודה. השכלתי רבות. נשאר רק להגדיר את נקודת הייחוס והסבירות.

פורסם

אני לא באמת יודע אם מבחינת גודל הוא יותר גדול. הם דיברו המון דיבורים, ואני היתי עסוק בלראות שמתקינים לי כמו שצריך, ולא שוברים כלום. והמוטיב שחזר בדיבורים זה "מצבר גדול יותר", אז זה מה שרשמתי.

פורסם
אני בעל פאביה("ספורט" טיפטרוניק) ואני ינסה לכתוב חוות דעת על הרכב(נסעתי ברכב כבר כמעט 10,000קילומטר ).

יתרונות:

1. המושבים יחסית מאוד נוחים ותומכים.

[...]

חסרונות:

2. חוסר מקום מאחורה- אין הרבה מקום מאחורה, אין מה לעשות. וקצת לא נוח לשבות מאחורה יחד עם עוד 2 אנשים.

3. אין מזגן ליושבים מאחורה שזאת גם בעיה.

 

1. כנראה שאתה צריך סיבוב על 205 או 206 ואפילו 307 כדי להבין מה זה מושבים נוחים באמת.

2. בטח שיש מה לעשות, וזה לבחור רכב אחר מהקטגוריה שמציע יותר מקום בספסל האחורי, למשל דייהטסו סיריון.

3. ברכב קטן כמו הפאביה אין שום סיבה שהמזגן לא יגיע גם אל היושבים מאחור, אפילו אם אין פתחים ליושבים מאחור.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
1. כנראה שאתה צריך סיבוב על 205 או 206 ואפילו 307 כדי להבין מה זה מושבים נוחים באמת.

2. בטח שיש מה לעשות, וזה לבחור רכב אחר מהקטגוריה שמציע יותר מקום בספסל האחורי, למשל דייהטסו סיריון.

3. ברכב קטן כמו הפאביה אין שום סיבה שהמזגן לא יגיע גם אל היושבים מאחור, אפילו אם אין פתחים ליושבים מאחור.

 

1. אלירן, כבר הספקת לשכוח את המושבים אצלי? :-)

2. תלוי בצורת הישיבה של הנהג/נוסע קידמי.

נהג גבוה (1.85 +) יקח את המושב עד הסוף אחורה, ואז יהיה די לחוץ מאחורה (באיביזה זה היה מאוד קריטי).

נהג ממוצע (1.80-1.70. כמוני) יושב בתנוחה קרובה יותר להגה, ואז יהיה מספיק מקום מאחורה (כשאני אישית נוהג - המון מקום מאחוריי).

3. האמת שדווקא יש - מתחת למושבים הקידמיים. שים את המזגן על מצב הזרמת אוויר לגוף ולרגליים וזה יסודר.

ואגב, המיזוג זה הדבר האחרון שצריך להטריד אותך, הוא פשוט מקפיא.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
1. אלירן, כבר הספקת לשכוח את המושבים אצלי? :-)

2. תלוי בצורת הישיבה של הנהג/נוסע קידמי.

נהג גבוה (1.85 +) יקח את המושב עד הסוף אחורה, ואז יהיה די לחוץ מאחורה (באיביזה זה היה מאוד קריטי).

נהג ממוצע (1.80-1.70. כמוני) יושב בתנוחה קרובה יותר להגה, ואז יהיה מספיק מקום מאחורה (כשאני אישית נוהג - המון מקום מאחוריי).

3. האמת שדווקא יש - מתחת למושבים הקידמיים. שים את המזגן על מצב הזרמת אוויר לגוף ולרגליים וזה יסודר.

ואגב, המיזוג זה הדבר האחרון שצריך להטריד אותך, הוא פשוט מקפיא.

 

חידשת לי לא ידעתי שאפשר לעשות את זה, אז אף פעם לא השתמשתי אני ינסה.

בקשר למקום מאחורה,כנראה שלא היתי מובן,אין בעיה של מרחב לרגלים אלה יש בעיה שכשיש 3 נוסעים מאחורה צפוף קצת וזהו.

נסעתי פעם על 206(לא נהגתי), ודווקא לא אהבתי את המושבים, אבל זאת היתה נסיעה לא ארוכה במיוחד, אז אני לא יכול לתת חוות דעת אמיתית על המושבים.

תראו בסופו של דבר אני באמת אוהב את האוטו, ואם היתה לי אפשרות לבחור רכב אחר מאותה קטגוריה, היתי בוחר עוד פעם בפביה, כי החסרונות מתגמדים לעומת היתרונות. אבל זו רק דעתי ועוד פעם לא נהגתי/ נסעתי במזדה 2 אבל לא אהבתי את הצורה(על טעם ועל ריח...)


×
×
  • תוכן חדש...