Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

 

אתמול בכניסה לחנייה שפשפתי את עמוד הפרגולה של החנייה.

השפשוף הוא קטן, הפגיעה היית רק בצבע וזה קילף אותו קצת ..

מה הדרך הטובה ביותר לצביעת הקטע הקטן הזה ?

עם מקחול או צמר גפן זה רק מכסה את זה באותו הצבע אבל הצביע לא יוצאת חלקה

יש למישהו רעיון לצביעה יותר נקייה ?

 

יש תמונה של השפשוף למטה..

1122_0001.jpg

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

זה לא רציני בכלל , לך לפחח , יעשה לך את זה בשביל גרושים , תגיד לו שיעביר לך מיכחול..

דרך אגב ,איזה אוטו זה?? ניראה יפה לפי הטמבון... :)

בברכה , תומר :wink:

יוצא לריס?

פורסם

שכבר יש לי את הצבע של הרכב בבקבוקון קטן.

הפחח יעשה בדיוק את מה שאני יכול לעשות ואני לא בטוח שהוא יעשה את זה טוב יותר.

אני רוצה שיטה לצביעה חלקה יותר ממכחול.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

אני על שפשוף בגודל הזה הייתי עובר לסדר היום...

 

אחרת תמצא את עצמך חמש פעמים בשנה אצל הפחח...

 

אני פעם בכמה שנים עושה קוסמטיקה כללית וצובע את הפגושים (אם צריך)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

רק צביעה בעזרת אקדח צביעה ("פיסטולט") יתן תוצאה חלקה וגוון אחיד.

כל פטנט אחר יהיה בעל גוון שונה למרות שזה בדיוק אותו הצבע.

לכן אם אתה מתעקש לתקן אין מנוס מלגשת לפחח.

מניסיון של שנים בצביעה (אמנם במטוסים אבל זה אותו פטנט) גיליתי שדרך יישום הצבע היא שקובעת, כלומר גם אם תיקח את אותו הצבע בדיוק ותיישם אותו על אותו משטח אבל חלק ממנו במברשת וחלק ממנו באקדח צביעה, תקבל שתי גוונים שונים וכמובן גם טקסטורה שונה.

 

אני ממש מבין לליבך בקשר לשיפשוף אבל גם לדעתי עדיף שתתעלם...

זה לא נראה נורא כל כך

אריאל

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

פורסם

כמה תעלה לי צביעה באקדח אצל פחח ? כך שהתוצאה תיהיה הכי קרובה לשלמות ?

ועוד שאלה .. כשצובעים עם אקדח, נדרש לצבוע את כל הטמבון או שניתן רק את החלק המדובר ?

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

שריטה קצת יותר גדולה מזו באותו מקום ביונדאי לנטרה שלי עלתה 250 ש"ח (בלי קבלות)

בהחלט לא צריך לצבוע את כל הטמבון.

ניתן לבצע תיקון מקומי בלבד.

כל פחח טוב מסוגל לעשות זאת

אריאל

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

×
×
  • תוכן חדש...