Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחי , אם יש לך תבקבוקון של הצבע , אז תעביר מיכחול לבד , תנקה תאיזור לפני זה , ואז שיתייבש , תעביר מיכחול מלמטה ללמעלה, בעדינות , בלי הרבה צבע , מרוב שזה קטן זה יא יראה לעין , אין לך מה לדאוג... :idea:

יוצא לריס?

פורסם

תודה רבה על עזרתכם חברים !

עזרתם לי מאוד.

 

אם מישהו בכל זאת יודע איפה יש פחח טוב בבאר שבע או רוצה להוסיף משהו, אתם מוזמנים.

 

בתודה, אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

למה אתה מתעקש?

פחח נורמאלי יעשה לך את העבודה עם פיסטולט ואז יראו הבדלי גוונים/ברק.

למה לך?, זה לא ניראה כמעט.

תקן את זה במיכחול.

אתה צריך להבין שמדובר ברכב שנוסע על כביש ועוד בישראל זה לא רכב תצוגה ששוכן בתוך אקווריום! תכניס דברים לפרופורציות.

 

אם אתה מתעקש על תיקון מקצועי בכל זאת "אוטו-פיקס" באזה"ת ר"ג מול הקניון -מקצוענים ממדרגה ריאשונה.

 

בהצלחה.

פורסם

עדכון קטן - אוטופיקס עברו להרצליה פיתוח - הם נמצאים בתוך מוסך מרכזי של סובארו...

 

אכן, אין עליהם באיכות...מחירים בהתאם+

 

P.

פורסם
אוקיי סבבה ..

יש לך המלצה לפחח טוב בבאר שבע ?

 

הפחח של אופל בב"ש הוא מעולה

אבל אני לא יודע עם הוא יסכים לעשות לך את זה ...

 

 

הפחח המורשה של אופל לייד בייג ...

יש להם צבעי זהב

×
×
  • תוכן חדש...