Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

soundstream 720.4 vs rockford t4004


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרוקפורד t4004 מוציא ב-4 אוהם 60 וואט rms לארבע ערוצים או 100 וואט rms לשתי ערוצים.

הסאונד סטרים הוא דגם ישן וכבר אפילו לא מופיע באתר שלהם,הוא מוציא ב-4 אוהם 90 וואט rms ל-4 יציאות או ב-2 אוהם 180 וואט rms ל-2 יציאות.

הנה קישור לרוקפורד:

http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=2&series_id=104&family_id=107&item_id=107995&locale=en_US&p_status=

והנה קישור לסאונד סטרים:

http://www.bigdogaudio.de/verstaerker-4-kanal/verstaerker-4-kanal-bis-600/soundstream-xta-7204.html

לפי דעתי האישית הייתי מעדיף את הרוקפורד פוסגייט,אבל לפי דעתי תריץ חיפוש בפורום או בגוגל ככה תוכל לראות הרבה תגובות לגבי שני המגברים מבלי לחכות כאן לתשובות עם זה ממש דחוף לך.

בהצלחה,מקווה שעזרתי.

פורסם

אני אישית שמעתי לא פעם את rockford t4004 וגם את soundstream 720.4

אני אישית לא רואה פה מקום להשווה.

ברור שהרוקפורד יותר איכותי והרבה יותר חזק.

לך על הרוקפורד במידה והוא במצב תקין.

מגבר מעולה.

אבל כמו שמתן אמר שנהם בדרוג בינוני,בינוני+

אבל למחיר הזה אתה יכול להיות שקט.

אני לא הייתי מגשר את המגבר של הרוקפורד,כי אין צורך.

אולי בעתיד תרצה להוסיף סאב או לעבור לטרי אמפינג.3WAY.

 

בהצלחה.

פורסם

למה ברור שהרוקפורד יותר איכותי?

 

שניהם חברות אמריקאיות, באותו טווח מחיר.

 

התג מחיר הזה אומר משהו על המגבר.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
הרוקפורד t4004 מוציא ב-4 אוהם 60 וואט rms לארבע ערוצים או 100 וואט rms לשתי ערוצים.

 

מישהו יכול לתת הסבר קצת יותר מפורט?

כלומר אם הרוקפורד מוציא 100 אר אמ אד לשתי ערוצים אז כל רמקול מגיע ל100 אר אמ אס?

פורסם

אני לא חושב שזה תמיד קשור למחירים של המוצרים.

אני אישית התבססתי על זה ששמעתי את שני המגברים האילו, ולא הייה מקום לספק בכלל, הרוקפורד טוב יותר.

זה נכון שאילו מגברים אמריקאים. אבל עם אני לא טועה מיצרים את שניהם בסין.

פורסם

הכוונה הייתה שבהתנגדות של 4 אוהם עם המגבר מכוון לעבוד במצב של 4 ערוצים אז כל ערוץ יקבל 60 וואט rms ,ובהתנגדות של 4 אוהם במצב פעולה של שני ערוצים (כלומר בגישור) אז כל ערוץ יקבל 100 וואט rms.

מקווה שעזרתי.

פורסם
מה יותתר עדיף? לדעתכם שנים במחיר בין ה1000-1300 ביד שניה מצב טוב אמורים לחבר קומפונט מורל דוקט

דבר ראשון אתה לא יכול להשוות בן שני מגברים האלה, הם שונים בסידרה, אי אפשר להשוות בן רוקפוד סידרה גבוהה לבן סידרה נמוכה של סאונדסטרים.

 

 

אני אישית הייתי קונה את רוקפורד, כי סידרה גבוה יותר, והוא אמור לייות בסדר.

תעשה חיפוש בפורומים בחו"ל, תראה ח"ד על מגבר הזה.

×
×
  • תוכן חדש...