לפני כחודש התקנתי באוטו מערכת חדשה הכוללת קומפוננט קדמי
המוחובר בשתי יציאות, שתי רמקולים של הרץ בדלתות מאחורה (לא קומפוננט)
סאב מאחור שגם הוא מחובר בשתי יציאות.
וכובן מגבר של hifonics מסדרת זאוס הנותן ארבעה יציאות.
לאחר שיצאתי מההתקנה שד.א הותקנה בטומקאר של קראדי
הרגשתי שריקה כזאת במיוחד בתחילת הנסיעה כאשר לוחצים על הגז.
מבירורים קודמים הבנתי שזה בגלל החיבורים של המערכת,
שאלתי היא כזאת האם יש מישהו שיודע בברור מהי הגורם לאותה השריקה?