Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שכתבתי הודעה לגבי המערכת שלי, אמרתם ששדרוג רציני של המערכת יהיה החלפת קומפוננט קידמי.

ברוך ה' קיבלתי כסף משום מקום שנחת עלי ככה.{קופת גמל שלא ידעתי שהיא קיימת}

ואני מעוניין לקנות 165k2power במקום 130a שניהם של פוקל.

יש המלצות עליו?המלצות אחרות שמגיעות לרמה הזו?

ואני חייב לציין שמצאתי מקום זול שמוכר אותו רק ב1800 ש"ח.יכול להיות הגיוני.?

תודה על העזרה.

AmpTw/Mid: genesis st60 AmpWoofer:celesrta fa 2150x AmpSub: jbl GTO 601.1

Tw: hybrid audio legatia l1v2 Mid: hybrid audio legatia L3 Woofer: focal k2p Sub: jbl GTO 2104bp

HU:Alpine CDA 9887 SQ

פורסם

כבעלים של ה-K2P אני יכול להגיד שאני מאוד מאוד מרוצה ממנו! קומפוננט חזק ואיכותי אבל לא זול! :wink:

לגבי המחיר שהציעו לך, אז רוב הסיכויים שזה זיוף ובדרך כלל המחיר נע בסביבות 2800 - 3200 ש"ח!

בכל אופן, כאן בפורום פעם העלו שאלות בנוגע לזיוף הקומפוננט הזה ומישהו (לא זוכר מי זה) פירסם מס' סידורי שרשום על

כל הסטים המזויפים והוא 25C007159 (אותו מספר מופיע על כל סט מזויף). כמובן ייתכן והמס' הסידורי הזה השתנה ולכן על תראה בזה כמשהו אבסולוטי אלא תתייחס למספר הזה כעוד כלי עזר שיכול לתת לך אינדיקציה עם זה זיוף. בכל מקרה ממליץ לך לערוך חיפוש בפורום לגבי הסט הזה בנושא הזיופים שו ותקרא לפני שאתה קונה כדי שלא תיפול בפח כי בדרך כלל מה שזול בסוף הופך למאוד יקר.

אם יש לך שאלות נוספות לגבי הסט אתה יכול לפנות אליי גם בפרטי. אני אשמח לעזור.

פורסם

זה הקישור לאתר ממנו אני רוצה לקנות. משהו מכיר אותו?

http://www.nokout.co.il/Product.asp?Pid=165K2POWER&Cat2Cat1ID=2&Cat2ID=3&aff=Zap&lang=HE

אני מקווה מאוד שזה לא בלוף...

תודה על העזרה והאכפתיות.עדיאל

AmpTw/Mid: genesis st60 AmpWoofer:celesrta fa 2150x AmpSub: jbl GTO 601.1

Tw: hybrid audio legatia l1v2 Mid: hybrid audio legatia L3 Woofer: focal k2p Sub: jbl GTO 2104bp

HU:Alpine CDA 9887 SQ

פורסם

הנושא הזה נטחן עד דק.

יש סבירות שזה יכול להיות זיוף, המחיר מאוד מחשיד.

 

בנוסף, אני גם ממליץ לך לשמוע עוד סטים לפני שאתה הולך על הK2P.

תבדוק גם על:

ההייבריד אוביישן של מורל.

הרץ' היי-אנרג'י.

הייבריד אודיו- קלארוס.

under construction..

פורסם

green monster צודק 100% ,

"לשמוע עוד סטים לפני שאתה הולך על הK2P"

כי זה לא אתה מחליט מלקנות ולא חברי פורום, העוזניים שלך מחליטים:-D

 

 

אתה חייב לשמוע את זה לבד...

(HU: Pioneer Dex-p90rs + deq90 (twik: DC/DC Unit & Tube preamp

Speakers: 3 way AD MM1, MM4, MM6 / Sub: JL 12W6V2-D4

Amps: Butler TD475 / Butler TD1500 / Phoenix Gold Titanium Ti 1200.1

פורסם

המליצו כאן על הCDT שזו גם המלצה שלי - אבל לא במקרה הזה.

 

אופי הסאונד לחלוטין לא דומה לזה של הפוקל.

 

כאן אני מצטרף בחום להמלצה של ניר על הקלארוס של הייבריד אודיו משום שבסט הזה יש שילוב מדהים על אופי צליל שמזכיר מאוד חלקו את סדרת אילייט של מורל ומצד שני גם אופי צליל שמאוד מזדהה עם הK2P.

 

שילוב מנצח של השניים בסט אחד - באס שהוא מאוד אגרסיבי, מאוד מדוייק אבל גם מאוד עמוק ומלטף וטוויטרים מאוד פתוחים מפורטים ואווריריים.

 

תחום המיד גם מורגש היטב, יחסית לסט שני חלקים אפילו יותר מהיטב - אבל כרגיל, לטעם האישי שלי, היה נחמד עם היה סט של קלרוס שלושה חלקים בדומה ללגטייה.

 

אז - +1 לקלארוס במקרה הזה. אתה מוסיף כאן סה"כ 500 שקלים אם אני לא טועה בטווח המחיר - אבל אתה מקבל סט ברמה מאוד גבוהה.



 

אפרופו ה- K2P הוא סט נהדר לכל הדיעות, יש לו מידבאס אגרסיבי ומדוייק, מיד מדהים - טוויטרים לטעמי חזקים מידי מכדי שאני אוכל להנות אבל זה כבר עניין של טעם אישי.

 

ושוב - לא לקנות בלי לשמוע!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...