Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

הרכב שברולט קאוואליר מודל 2000 190 אלף ק"מ.

 

בעבר בנסיעה ב100 קמ"ש הסל"ד היה 2000 סל"ד בדיוק,כיום הוא נוטה לכיוון ה2100-2200.

 

אין הבדל בביצועים,או בסחיבה.

 

האם זה סימן לקראת משו?

 

בלאי?

 

אשמח לשמוע דעות.

פורסם

כנראה שמצמד הגישור בטורק הפסיק לעבוד , יש לבדוק את חיבור התקע החשמלי המתחבר לגיר , יש סיכוי טוב שהוא יצא ממקומו , אם הוא עדיין במקומו אזי יש להחליף סולונואיד TCC , אין צורך בפירוק גיר אלא פירוק אגן שמן צידי במקום.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם
כנראה שמצמד הגישור בטורק הפסיק לעבוד , יש לבדוק את חיבור התקע החשמלי המתחבר לגיר , יש סיכוי טוב שהוא יצא ממקומו , אם הוא עדיין במקומו אזי יש להחליף סולונואיד TCC , אין צורך בפירוק גיר אלא פירוק אגן שמן צידי במקום.

דוד,

תודה רבה.

 

האם יש צורך בשביל 100/200 סל"ד נוספים להכנס לכל הסיפור הזה?

מה העלויות?

 

מה הסיכונים בכך שאני לא אחליף כרגע?

 

תודה.

פורסם

במצב זה תצרוכת הדלק עולה , אבל שווה בדיקה של השקע, המיקום הוא בצד של הכנף הקדמית שמאלית מתחת למסנו האוויר , צורת השקע מלבנית והוא כזכור לי בצבע ירוק או כחול.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם
במצב זה תצרוכת הדלק עולה , אבל שווה בדיקה של השקע, המיקום הוא בצד של הכנף הקדמית שמאלית מתחת למסנו האוויר , צורת השקע מלבנית והוא כזכור לי בצבע ירוק או כחול.

דוד,תודה.

 

להזכירך הגיר הוא 4 הילוכים ולא 3.

 

אגב,האם זה יכול לנבוע מכך שיוצא לי הרבה פעמים להשתמש בהילוכים באופן ידני,יענו להעביר 1-2-3-D בזמן נהיגה.

×
×
  • תוכן חדש...