Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אני נוסע לארה"ב עוד חודשיים וזו הזדמנות לקנות שם פרוססור וגם חיווט לרמקולים.

 

תמליצו לי על פרוססור איכותי שישלוט בסט קומפוננט 3 חלקים המחוברים לקרוס המקורי של הסט. אחד הפיצ'רים כמובן בפרוססור שיהיה TC .

 

חיווט איכותי:

היה מונסטר 402 XLN הסדרה הכי גבוהה שלהם והם עשו את העבודה, הוספתי SOUNDQUEST ואת הסוג הזה שקיבלתי מרוני אבל בכמה תדרים היו רעשים (נבדק בוודאות לאחר החלפתי חיווט). לכן גורם החיווט הוא מאוד מאוד משמעותי לגבי הרכיבים שיש לי. הכמות שאני צריך זה 30 מטר .

 

לא לדאוג לגבי מכס ומשקל. (אני מצרף את החבילה למשלוח מסחרי שאני מביא איתי) .

 

העלאתי את הנושא עכשיו כי צריך לחשב עלויות קניה ולחסוך קצת.

פורסם

הפרוססורים היום הם לא הדבר הכי נגיש.

 

בכל אופן, אחד המוכרים היום והטובים בעולם זה הPXI-H900 של אלפיין (F1 סטאטוס).

הוא יסתדר לך טוב עם הסט שלך:).

http://www.alpinef1status.com/e/products/items/pxi-h990.html

אני רק לא זוכר אם הוא יכול להיות נשלט באופן חיצוני(כמו הקודמים ).

את זה אתה צריך לברר.

גם שאר הפרוססורים של אלפיין(סדרת 7) יעשו את העבודה, והם יכולים להיות נשלטים ע"י השלט של אלפיין.

יש לך את הPXA-H701 שנשלט ע"י הRUX-H701.

http://www.carsforum.co.il/vb/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=1794391

 

בנוסף יש לך את הפרוססורים של ALTO-MOBILE, כרגע האתר שלהם קרס לכן אני לא יכול לתת לך קישור אבל יש להם מגוון גדול של פרוססורים.

הנה אתר איטלקי שמוכר אותם:

http://www.top-sound.it/catalogo-prodotti-it.htm

 

עוד פרוססור שאתה יכול לעבוד איתו וזה הDQXS של אודיוקונטרול, הוא נשלט ע"י הDDC שלהם שזה השלט.

זה אחד הפרוססורים היותר נפוצים בארה"ב, מחירו לא יקר (איזור ה400 דולר) והוא אמין מאוד(חשוב!).

http://www.mobileaudiocontrol.com/dept.asp?d_id=5247&l1=5247

 

בהצלחה:).

 

 

לגבי כבלים.

 

אני אישית ממליץ ברמות הגבוהות על SUPRA.

אחד הכבלים היותר טובים שראיתי , מאוד נוח לעבודה(גמיש בטירוף).

חברה שמייצרת בשבדיה, מאוד מאוד איכותית.

 

הכבל שאני אישית ממליץ עליו זה הCLASSIC 2.5

http://www.jenving.se/

 

לא תמצא כבל במחיר הזה עם 320 גידים בעובי 2.5מ"מ.

 

אגב, את זה גם אפשר להשיג בארץ, המחיר הוא זול יותר מואן-דן-הול וכדומה.

אם תרצה עזרה שלח לי ה"פ, אולי אני אוכל לסייע.

 

 

תהנה!.

under construction..

פורסם

ניר, ה H900 נשלט בצורה חיצונית עם השלט שלו, לעומת זאת, החדש יותר - הH990, יתהפך העולם ולא תדליק אותו בלי הרדיודיסק המיועד של אלפיין:).

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

לגבי פרוססורים אני מתלבט בין דגמי האלפיין. כמובן שאני לא אוציא גם 4000$ על פרוססור של F1 לכן יש לי חבר בפלורידה אמר לי שיש פרוססור H990 משומש כשנה אצל חבר שלו והוא יכול לסדר לי אותו במחיר מתחת ל- 1400$. אבל עשיו אני רוצה להיות בטוח שהוא יעבוד עם המקנטוש ולא רק ע"י רדיו דיסק של אלפיין

 

 

 

לגבי כבלים אני בודק לעומק את מה שהציע ניר.

 

תודה חברה

פורסם

נאדר, כמו שכתבתי, יתהפך העולם ו990 לא יפעל בלי יחידת ראש של אלפיין, אין לו שלט חיצוני. אם תצליח, תנסה לצוד את ה900.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
!

כמה עולה 701?

 

הפרוססור עצמו(H701) עולה באיזור ה350-400 דולר.

והשלט שלו (RUX-C701) עולה באיזור ה180-200 דולר.

 

אגב, באיביי יש לא מעט כאלו שמוכרים את זה יד שניה יש אפילו מישהו שמוכר את שניהם יחד ב500 דולר - עם אופציה של BEST OFFER, אז אולי אתה יכול להוציא את זה ממנו באיזור ה440-450 דולר.

אגב, משלוח הוא מבקש רק 35 דולר.

והכי חשוב, על מעבדי צליל,אקולייזרים,קרוסאוברים וכו' יש רק חובת תשלום מע"מ (15.5%).

ככה שלהביא את זה לבד זה אולי יחסוך לך כמה שקלים(35 דולר משלוח זה כסף קטן).

 

הנה הקישור,תהנה:

http://cgi.ebay.com/Alpine-PXA-H701-Signal-Processor-w-RUX-c701-Controller_W0QQitemZ180279975060QQcmdZViewItem?hash=item180279975060&_trkparms=72%3A134%7C39%3A1%7C66%3A2%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14

under construction..

פורסם
אני חושב שמקרה שלך אין לך מה לחבר פרוססור למקינטוש מהסיבה שאתה תאבד הרבה מאוד בהמרות בדרך .... חבל

 

תנסה משחק פאזות זה כנראה יספיק .....

 

משחקי פאזות עזר באיזשהו שלב ברכב הקודם "פאסאט" ועם הסט פוקל. אבל פה בהתקנה הנוכחית משהו לא מסתדר שם חוץ מזה שהרכיבים לא ממוקמים טוב.

 

התיעצתי עם מקנטושון אחד מהחברה והוא אמר שזה בולשיט כלום לא יגרע מהאיכות בתנאי שהחיתוכים והכיוונים באקולייזר יהיו סבירים ומותאמים יחד עם המגבר. הכוונה להשתמש בקרוס חיצוני רק על מנת תיקונים חינויים שהמגבר לא מסוגל לבצע אותם ולא למשחקי אקולזציה .

 

-----

ניר אתה תורם הרבה בחלקך (מכס, דיוו, וכו'.. ) :lol:

פורסם

מצטרף להמלצה על ה701 יש בו כל מה שאתה צריך, מכיוון שאתה נוסע לארה"ב ואתה יכול לחסוך את המשלוח בקשר למיסים זאת כבר החלטה שלך...

IBIZA 20vt

פורסם

אני משתדל לתרום כמה שאני יכול:).

אני במקומך הייתי היום מזמין את הפרוססור + השלט שלו.

במחיר טוב, משלוח זול רק מע"מ מה כבר יכול להיות?

אין פה הרבה מה ליפול בקטע של יד שניה.

סה"כ אם אתה קונה את זה בBIN זה יעלה לך 2150ש"ח.

אם תנסה לתת לו הצעות אפילו תזרוק לו הצעות יותר זולות, 400-420-450 דולר.

אני בטוח שאו השניה או השלישית יקחו ותוכל לחסוך עוד כמה לירות.

ולקנות את הפרוססור + השלט בפחות מ2000 ש"ח.

 

 

אפרופו שלטים, שלחתי לך ה"פ אתמול כי ראיתי באיביי מישהו שמוכר את השלט שחיפשת למגבר שלך.

בכל אופן, זה לא נראה לי רלוונטי כי בסוף המכירה נסגרה על 550 דולר:shock:.

 

ולחשוב שבפחות מזה אתה קונה פרוססור עם שלט +משלוח לארץ..

under construction..

פורסם

ברמה הזו, רק H900 :)

לא הייתי ממתפשר על שומדבר אחר.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...