Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה3 או גולף?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני מעוניין לרכוש רכב משנת 2003 ומעלה במחיר 60000-70000

אני מתלבט בין מזדה 3 לגולף.

אני מחפש רכב 1600 אמין -(לא נכנס כל יום למוסך בד"כ).

אם יש רכב נוסף ששווה לבדוק אשמח לשמוע.

פורסם

גולף. יש בכלל התלבטות?! מאחר והתייחסתך רק לעניין האמינות וכמי שנהג לא מעט בגולף, הרכב לא "נכנס כל יום למוסך". אמנם המאזדה נחשב לאמין יותר, אבל בסה"כ הגולף זה אחלה אוטו, תטפל בו כמו שצריך, לא פחות וגם לא מעבר - ואין לי ספק שתפיק ממנו יותר הנאה מאשר המאזדה 3.

פורסם

ידידי כפי שאתה בטח יודע במסגרת התקציב אפשר לרכוש מזדה בשנתון חדש יותר.

או שלמרות זאת היתרונות של גולף עולות על זה.

או אולי ללכת על רכב אחר?

פורסם
ידידי כפי שאתה בטח יודע במסגרת התקציב אפשר לרכוש מזדה בשנתון חדש יותר.

או שלמרות זאת היתרונות של גולף עולות על זה.

או אולי ללכת על רכב אחר?

מחיר של גולף 2003 ומאזדה 2004. שנה אחת הבדל? בערך 20,000 ק"מ פלוס-מינוס, לא יהיו שינויים כאלה מרחיקי לכת.

לכן אני פחות מתייחס להבדל הזה ולדעתי, הגולף עולה על המאזדה by far

פורסם

אם הדרישות הן לרכב 1600 שלא נכנס כל יום למוסך אז הרווחת - שתי המכוניות נופלות תחת הקטגוריה הזאת. באם תרצה חלופות אחרות - אין בעיה - כל מכונית עם מנוע 1600 תתאים. בהצלחה בבחירה!

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני רק רוצה להגיד לך שמזדה 3 זהו רכב לא נוח, צפוף, עשוי די זול בפנים ובקיצור ממש לא כיף להיות בפנים.

מהצד השני הוא מרגיש מאוד זריז וצולח פניות בצורה די מרשימה.

אם מעניין אותך איכות חיים ונוחות ולא נהיגה ספורטיבית/אגרסבית/מהירה - אני הייתי מתרחק ממזדה 3.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

קח בחשבון את מחיר הביטוח.

 

ההפרשים בביטוח יכולים להגיע ללמעלה מ1500 ש"ח בשנה .

 

כך שגם אם גולף טיפה יותר אמינה היא לא בטוח הקניה הנכונה בשבילך ...

פורסם

המאזדה זולה יותר לאחזקה - הביטוח ובמוסך - עדיפה וזולה על גולף. (הגם שהבלמים של מאזדה 3 הנם תוצרת גרמניה, ולמעשה יקרים מעט בהשוואה לרכבים אסיאתיים דומים) .

אך כפי שאמרו לפני - בחלל הרכב עצמו צפוף, לא רק ליושבים מאחורה... גולף לעומת זאת זו חווייה אחרת לגמרי.

השאלה היא עד כמה אתה מוכן לשלם בשביל להנות מרכב טוב? מה הקו האדום הכלכלי שלך.

פורסם

על מה יש לדבר? 60-70 זה לא תקציב למאזדה 3.

 

ב-70 אלף אולי אולי אפשר להוציא "קומפורט" שנת 2004 וזאת בעצם האופצייה היחידה! וזה מאמץ לא קטן.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
על מה יש לדבר? 60-70 זה לא תקציב למאזדה 3.

 

ב-70 אלף אולי אולי אפשר להוציא "קומפורט" שנת 2004 וזאת בעצם האופצייה היחידה! וזה מאמץ לא קטן.

ב73K אתה יכול להביא את ה2.0 מודל 2004

×
×
  • תוכן חדש...