Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן IQ


שלומי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

כמה קיבלת במבחן ?  

43 הצבעות

  1. 1. כמה קיבלת במבחן ?

    • 80-90
    • 90-100
      0
    • 100-110
      0
    • 110-120
    • 120-130
    • 130-140
    • אחר, פירוט בהודעה שלי


פוסטים מומלצים

פורסם
יאללה

בואו נהפוך את זה גם לסקר ציוני פסיכומטרי

 

אני חושב שלקחתי את כולכם:

 

769 (בחופש בין י"א לי"ב, חודש קורס של קידום, בנסיון ראשון).

 

סורי... :lol:

 

פששש הפצצת, גם שלי היה ראשון בקורס של יא' יב'....

עוד 31 נקודות למאנאייק הנכסף

יובל.

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יאללה

בואו נהפוך את זה גם לסקר ציוני פסיכומטרי

 

אני חושב שלקחתי את כולכם:

 

769 (בחופש בין י"א לי"ב, חודש קורס של קידום, בנסיון ראשון).

 

סורי... :lol:

 

פששש הפצצת, גם שלי היה ראשון בקורס של יא' יב'....

עוד 31 נקודות למאנאייק הנכסף

 

תודה אחי, אבל תאמין לי שאני מספיק מרוצה גם ככה... וזה לא שזה כזה הבדל גדול, אני פשוא שמח ש"מיציתי את הפונטציאל שלי".

 

DK, שמח בחלקו... :lol:

פורסם

אבל אני בעבודה, עדיין... :x

אבל עכשיו הייתה לי תקלה ענקית... (בטח כולכם הרגשתם... אין refunds :wink: )

אבל התעוררתי היום ב-6...

אבל אבל אבל :wink:

 

129 זה מספיק כדי לכתוב בפורום :roll::?:

 

:p

 

חכי, ראלי שלי, אני עכשיו מכבה את המחשב ומגיע...

 

דניאל, מדבר לעצמו בערך...

הביתה :!:

MCS 2008

פורסם
723

 

אני כבר מכיר אחד בפורום שעקף אותי (בטיפה!!), האם יש עוד? :?:

 

זה לא שהאחד הזה עקף אותך בטיפה, זה פשוט ששאר האנשים בכיתה שלו היו פחות טובים :wink:

 

בכל מקרה, קיבלתי 140 במבחן העלק-IQ. נקבע שאני Visionary Philosopher. פחחחחח...

 

המבחן הזה די מטופש, אם תשאלו אותי. אוסף שאלות ברמות שונות לחלוטין. חלק קלות עד כדי גיחוך, חלק דורשות איזה חצי דקה לחשוב עליהן, וחלק קשורות לידע כללי בלבד.

 

מה המקסימום, דרך אגב? כי נראה לי שעניתי על כל השאלות נכון...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

המבחן באמת לא נראה כל כך קולע

 

אני לא חושב שכל כך הרבה אנשים בפורום פה הם בעלי איי קיו 130-140, אם כן אז יש לנו חתיכת פורום מחוננים

 

וכמו שאמרת מבנה השאלות לא גורם לזה להיראות כל כך מדוייק

 

לפי מיטב ידיעתי שבוחנים את זה צריכים להביא בחשבון את הזמן שלקח לבן אדם לענות על כל השאלות, מן הסתם כל אחד (כמעט) יכול לענות על שאלת חישוב רק משך הזמן שיקח לו שונה

 

אה, רוני, קלטת יש פה מישהו עם 769, אני נכלם :p

יובל.

פורסם
המבחן באמת לא נראה כל כך קולע

 

אני לא חושב שכל כך הרבה אנשים בפורום פה הם בעלי איי קיו 130-140, אם כן אז יש לנו חתיכת פורום מחוננים

 

וכמו שאמרת מבנה השאלות לא גורם לזה להיראות כל כך מדוייק

 

לפי מיטב ידיעתי שבוחנים את זה צריכים להביא בחשבון את הזמן שלקח לבן אדם לענות על כל השאלות, מן הסתם כל אחד (כמעט) יכול לענות על שאלת חישוב רק משך הזמן שיקח לו שונה

 

אה, רוני, קלטת יש פה מישהו עם 769, אני נכלם :p

 

המבחן הזה, כמו מבחנים רבים אחרים, לא אומר שום דבר. כל מה שהוא יכול להפריד זה בין המפגרים לנורמליים :wink:

מבחן IQ אמיתי הוא מקיף בהרבה. דרך אגב אם תשים לב יש חשיבות לגיל במבחן IQ (גם כאן נראה לי, אחרת איך ראלימן היה מקבל 146 - ככה שאתה צעיר יותר אתה יכול לקבל יותר. אם 140 זה המקסימום לאדם בוגר, אדם צעיר יקבל יותר אם יענה על הכל נכון).

גם למיטב ידיעתי המספר פה הוא סתם ציון, לא תוצאת IQ.

 

אתה צודק שיש גם חשיבות לזמן.

 

בנוגע ל-769, כל הכבוד, רק להזכירך ההבדל בינו לבינך, למשל, הוא אולי 3-4 שאלות מתוך 200+. יכול מאוד להיות שהוא פשוט הגיע יותר עירני או למד את המילון יותר טוב ולכן ידע מה זה "צהירה" (סתם פתחתי מילון ב"צ")...

 

בכל מקרה כבר מזמן אמרתי שפסיכימטרי הוא לא מדד לכלום חוץ מליכולת שלך ללמוד לפסיכימטרי...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מילים כדורבנות!

 

אבל...... מזה לעזאזל צהירה :shock:

ולמה פתחת מילון, משועמם? :p

 

חיפשתי מילה שאין סיכוי שתדעו :wink:

 

צהירה זו זריחה, שזה בעצם מה שאני אראה אם אני אמשיך לשבת מול האינטרנט עד הבוקר, דבר שהוא לא כדאי כלל, מכיוון שאני צריך לקום ליום עמוס מאוד בשעה 7, אז לילה טוב!!

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בנוגע ל-769, כל הכבוד, רק להזכירך ההבדל בינו לבינך, למשל, הוא אולי 3-4 שאלות מתוך 200+. יכול מאוד להיות שהוא פשוט הגיע יותר עירני או למד את המילון יותר טוב ולכן ידע מה זה "צהירה" (סתם פתחתי מילון ב"צ")...

 

בכל מקרה כבר מזמן אמרתי שפסיכימטרי הוא לא מדד לכלום חוץ מליכולת שלך ללמוד לפסיכימטרי...

 

רוני

 

שמע, אני צריך להגן על עצמי, לא? אז ככה:

 

המבחן באמת לא מתוחכם במיוחד, ונכון שמי שלומד הרבה יכול לקבל ציון גבוה, אם כי לדעתי יש גבול מסויים שגם למידה לא תעזור לך לעקוף אותו (גם אני לא אהיה שומי לא משנה כמה כסף אני אשפוך על קורסים... אבל כמובן שזה לא נוגע לך, רוני :p).

 

אני אישית גאה בציון לא כי הוא גבוה (בשכבה שלי אפילו היו איזה אחד או שניים שעקפו אותי), אני גאה בו משתי סיבות:

 

1) הוא בחלקו הגדול בגלל הקורס, שמההתחלה חשבתי שהוא ביזבוז זמן וכסף, כך שאני שמח שהזמן שלי היה שווה את זה...

2) בקורס עצמו לא השקעתי יותר מדי, מה שמשמח אותי על כך שאני מסוגל ללמוד מהר בלי לתרגל שוב ושוב (משהו שחייבים לעשות לפני בגרות במתמטיקה, לא משנה כמה אתה טוב). אף פעם לא הייתי טוב במיוחד במבחנים פסיכוטכניים, והפסיכומטרי הוכיח לי שאני מסוגל גם לסוג כזה של חשיבה.

 

בגדול, הפסיכומטרי לא אומר כלום על האיכות שלך בתור בנאדם, ואני יכול להוכיח באופן אישי שאני חרא של בנאדם על-אף הציון שלי. האמת שאני לא שופט אף אחד לפי הציונים שלו בשום דבר (מה שקשה כשאתה בא מבית ספר אליטסטי כמו שלי), ואני מקווה שלא שופטים אותי באותה המידה בגלל הציונים שלי.

 

מנו, קצת כבד לשעה כזאת בלילה (וגם לא ממש הגיוני...)

פורסם

אח, איזה פורום גאונים!!!

 

מעניין מה היה יוצא אילו הרצנו את הסקר במתנ"א, מע"צ וחבריהם...

 

וכמה השוטר אליאס היה מוציא!

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

המבחן ממש לא משקף, ממש לא נכון וממש מרגיז.

 

הוצאתי בו 138, כשולם יודעים שיש לי 145 (אולי הורידו לי 7 על התלתן?)

 

רוני - ממש לא מיצית את הפוטנציאל שלך (306).

 

ומעניין כמה אלפא75 יקבל :D

 

איתן

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

חבר'ה....אתם פשוט מצחיקים אותי...

 

זה שקיבלתי 115, ולמשל מישהו קיבל 150 במבחן הזה - לא אומר כלום כי היו שאלות באמת קלות...וזה הכל עניין של הבנה באנגלית...

 

סיכוי טוב יותר שנקבל תוצאות יותר ריאליות יקרה מתי שמישהו יביא מבחן בסגנון הזה בעברית ולפחות 100 שאלות, לפחות!

 

אז אני באמת שמח שיש לנו פה אנשים עם ראש על הכתפיים!

 

וד"א, היה רשום שאהיה מתמטיקאי דגול עאלק!

172


×
×
  • תוכן חדש...