Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכנן כבר כמה זמן קניה של אחד מהרכבים (יותר נוטה לA3 בעיקרון).

 

הגולף יהיה בין השנים 2000 ל-2002 מנוע 2.0 ג'נריישן עם גיר אוטומט, והאאודי אבל יש לי מספר שאלות:

האאודי יהיה בין אותם השנתונים רק 1.8T עם 180 כ"ס וגיר אוטומט, אם לא אמצא 180 כ"ס אז אלך על ה150.

 

נאמר לי שעלות האחזקה השוטפת של הגולף היא לא זולה יחסית ליפניות וכ'ו, הטענה נכונה גם לגבי ה-A3?

 

כמה דלק לוגמת ה-A3?

 

האם במחיר המחירון של ה-A3 לא עדיף עבר ללכת על גולף עם אותו נפח מנוע רק GTI? גם מבחינת ביצועים וגם מבחינת שתיית דלק.

 

הביטוח יקר בשני הרכבים באותה מידה או שאאודי יותר יקר?

 

אשמח לכל פיסת מידע נוספת שתוכלו לספק לי על ההתלבטות שלי בין 2 הרכבים הנ"ל.

פורסם

גולף 2.0 ל' מאותו שנתון היא לא ברת השוואה לאודי 1.8T עם 180 או אפילו 150 כ"ס. האודי חזקה משמעותית וגם ספורטיבית יותר, אך כמובן יקרה יותר לקניה ולאחזקה.

 

A3 היא אחותה של הגולף, בגדול, כך שעלויות האחזקה צפויות להיות לא פחותות וכנראה גם גדולות יותר - סה"כ אודי ממוצבת גבוה יותר בסולם.

 

במנוע ה-1.8T ה-A3 תהיה בזבזנית יותר מהגולף ב-2.0 ל'. גולף GTI היא מקבילה ל-A3 1.8T (אותו מנוע) ואני מניח שהביטוח של האודי יהיה יקר יותר (אם כי לא בטוח - ואפשר לבדוק את זה בקלות).

 

ה-A3 תרגיש יותר איכותית אבל זה לא שהגולף רעה במובן הזה, כמובן. בדוק גם הפרשי אבזור (כתלות בגרסת האבזור שתמצא בשתיהן).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אוקיי הבנתי אותך.

 

 

מצטער שאני משגע ת'שכל, אבל אם תוכל לאמר לי מה היא צריכת הדלק של האאודי 1.8T בגרסאת ה כ"ס150 וה180 כ"ס, וכמו כן הגולף 2.0 לעומת 2.0 GTI?

 

מה הם רמות האיבזור באאודי? בגולף יש את הקומפורטליין ואת הג'נריישן וזהו, באאודי ראיתי שיש שלוש רמות אבל לא הבנתי מה היקר יותר ומה מקבלים בו?

 

האם יהיה לי לי קשה למכור את האאודי 1.8T לאחר מכן?

 

ובקשה נוספת, קיים אתר כלשהו שמציג מפרטים טכניים של רכבים מכל מיני שנים? משקל, האצה מ-0 ל-100 קמ"ש וכ'ו?

פורסם

צריכת דלק: קודם כל קרא כאן. כעת - גולף 2.0 ל' תהיה חסכונית יותר מגולף/A3 עם ה-1.8T בשני ההספקים. גולף 2.0 GTI היא מהמודל החדש ויקרה מדי בשבילך.

 

רמות אבזור - לא יודע.

 

למה שיהיה לך קשה יותר למכור את האודי יותר מאת הגולף?

 

אתר באנגלית - carfolio.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

קראת והחכמתי, תודה :wink:

 

אבל משהו קצת לא ברור לי, רשם הבחור:

AUDI A3 1.8T ידנית + צ'יפ

דלק 98 בלבד

1:11 ממוצע

 

ממה שידוע לי הגולף 2.0 בגרסא הרגילה צורך דלק באותו איזור בערך, יכול להיות שצ'יפ משנה כל כך לצריכת הדלק? או שזה בגלל הגיר הידני?

כי מה שרשום באתר הזה הוא שהאאודי צורך 9.50:1 על פי הנתונים הורודים של היצרן אני מניח, אז הצריכה תהיה בעצם גדולה יותר? (זה הדגם הכי קרוב שהצלחתי למצוא למה שאני מחפש).

 

קצת מרתיעה אותי צריכת הדלק ברכב הזה למרות שאני לא מתכוון לנסוע איתו למרחקים כל כך ארוכים, מכיוון שראיתי שהמון אנשים בפורום כותבים על הגולף V5 בעל אותו איזור של כ"ס (170) שהוא שתיין לא קטן בכלל, זה לא אומר אותו דבר על האאודי 1.8T?

 

חשבתי שיהיה קשה למכור את הרכב מכיוון שאני לא יודע עד כמה מבוקש הרכב הזה בשוק וגם כי אין הרבה כאלו למכירה.

 

ושאלה נוספת (אחרי שהבנתי רק עכשיו איפה אתה עובד :)), במה אתה היית בוחר מבין הדגמים הנ"ל ולמה?

פורסם

הגולף v5 170 כ"ס היא מנוע 2300 לעומת האודי שהיא 1800T לכן הגולף שותה יותר.

גולף gti במצב טוב קשה מאוד למצוא ובטוח שלא במחיר מחירון.

אתה מחפש גיר רגיל או אוטומט? שלא כמו באודי בגולף gti אין תיבה אוטומטית.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

ממה שידוע לי הגולף 2.0 בגרסא הרגילה צורך דלק באותו איזור בערך, יכול להיות שצ'יפ משנה כל כך לצריכת הדלק? או שזה בגלל הגיר הידני?

כי מה שרשום באתר הזה הוא שהאאודי צורך 9.50:1 על פי הנתונים הורודים של היצרן אני מניח, אז הצריכה תהיה בעצם גדולה יותר? (זה הדגם הכי קרוב שהצלחתי למצוא למה שאני מחפש).

 

כנראה שעדיין לא החכמת לגמרי. צריכת דלק יכולה מאוד להשתנות ביחס לאופי הנהיגה. מי שמשיג 11 ק"מ לליטר באודי A3 טורבו עם צ'יפ כנראה נוסע 90 כל היום ובקושי נוסע בפקקים. צ'יפ יכול לשנות את צריכת הדלק גם באופן משמעותי - כתלות בסגנון הנהיגה (ככל הנראה אם תסע חזק יותר תקבל צריכה גרועה יותר, אבל בנסיעה יומיומית ההפרש לא יהיה גדול). גיר ידני משנה מאוד לצריכה - יותר מ-10%.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יש כמה דברים שאתה צריך לחשוב עליהם : אוטומט או גיר רגיל , מחיר והאם אתה רוצה רכב ספורטיבי או לא .

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

^^

1:7 נשמע יחסית המון, אם ככה אז כמה עושה גולף ?!V5

 

Wonka - לגבי הגיר רשמתי בתחילת הנושא שאני מעוניין באוטומט, לגבי המחיר של הרכב וההוצאות העתידיות אין בעיה, אני לא יודע מה מוגדר כמגונית ספורט אבל אני רוצה את הרכב הזה.

 

אני לא מתכנן לנסוע הרבה עם הרכב, למכון כושר 4 פעמים בשבוע הלוך ושוב (מרכז פ"ת עד לקניון הגדול למי שמכיר) ופעמיים בשבוע מפ"ת לת"א הלוך ושוב, ההוצאה לא אמורה להיות כבדה מידי נכון?

פורסם
בין 2300 V5 ל1800 טורבו מבחינת צריכת דלק ההבדלים כל כך שונים?

נכון אתה צודק, אני זוכר שבקושי ומצאתי גיר אוטומט ל-GTI.

 

 

מה זאת אומרת כמעט ולא מצאת? אין ולא היה GTI דור 4 עם גיר אוטומטי.

ההבדל בצריכת הדלק בין ה V5 ל 1.8 טורבו לא גדולה אבל הV5 זללנית יותר.

צפה ל 1 ל 5 בפקקים.

פורסם

קצת נסחפתם צריכת הדלק של a3 דגם 150 כ"ס אוטומט זהה כמעט לחלוטין למנוע גולף 2 ליטר אוטמט, באותם תנאי נסיעה

לא לשכוח שיא מומנט באודי מתקבל ב-1800 סל"ד .

בקניה של אחד מהרכבים לשים דגש חזק לגבי הגיר האוטמטי.

פורסם

^^

תודה על האזהרה, אשים לב לזה בעת הקניה.

 

מה זאת אומרת כמעט ולא מצאת? אין ולא היה GTI דור 4 עם גיר אוטומטי.

ההבדל בצריכת הדלק בין ה V5 ל 1.8 טורבו לא גדולה אבל הV5 זללנית יותר.

צפה ל 1 ל 5 בפקקים.

אהה דור רביעי! חשבתי שדיברתם עם דור 4 ודור 5, כן בדור 4 אין בכלל גיר ידני אבל בדור 5 יש ולכן התבלבלתי.

וואוו 1:5 זה המון, הג'יפ שיש לי הוא עם מנוע V6 ו- 3000 סמ"ק, הוא עושה 1:5, אין לי מושג באילו תנאים מדובר אבל זה מה שזכור לי, הגיוני מה שאני אומר?

×
×
  • תוכן חדש...