Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פג'ו 306 XSI שנת 96'

יש לה מנוע 2.0 טורבו של פג'ו 605 מנוע RGY מייבוא

יש לי שטר מכר וטופס הרכבה מהמוסך

הייתי בטסט נכשלתי בגלל ה"טורבו + שעון בתוך המנוע" :cry: (השעון שיש במנוע זה הווסת דלק!)

אמרו לי שאני צריך להביא אישור שהמנוע הזה מתאים למרכב הרכב הזה אמרו לי בכל מוסך מורשה של פג'ו,

אבל לא נראה לי ששום מוסך של פג'ו יתן לי כזה אישור כי הוא לא ביצע את ההרכבה

והמוסך שביצע את העבודה הוא מוסך מורשה אבל לא של פג'ו.

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם

קודם כל, תעיף את השעון של לחץ הדלק מתא המנוע ושים אחד שיהיה בתא הנהג.

מס' המנוע לא רשום ברשיון?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
ברשותי פג'ו 306 XSI שנת 96'

יש לה מנוע 2.0 טורבו של פג'ו 605 מנוע RGY מייבוא

יש לי שטר מכר וטופס הרכבה מהמוסך

הייתי בטסט נכשלתי בגלל ה"טורבו + שעון בתוך המנוע" :cry: (השעון שיש במנוע זה הווסת דלק!)

אמרו לי שאני צריך להביא אישור שהמנוע הזה מתאים למרכב הרכב הזה אמרו לי בכל מוסך מורשה של פג'ו,

אבל לא נראה לי ששום מוסך של פג'ו יתן לי כזה אישור כי הוא לא ביצע את ההרכבה

והמוסך שביצע את העבודה הוא מוסך מורשה אבל לא של פג'ו.

 

 

איך הם הצליחו ליראות את הטורבו?

הטורבו ב605 יושב ממש מאחורי הסעפת פליטה ממש צמוד לקיר האש. איך הם ראו אותו בדיוק?:idea:

פורסם
איך הם הצליחו ליראות את הטורבו?

הטורבו ב605 יושב ממש מאחורי הסעפת פליטה ממש צמוד לקיר האש. איך הם ראו אותו בדיוק?:idea:

 

יש לי אינטרקולר בטמבון עשו עבודה ערבית בטמבון אז בגלל רואים

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם
איך הם הצליחו ליראות את הטורבו?

הטורבו ב605 יושב ממש מאחורי הסעפת פליטה ממש צמוד לקיר האש. איך הם ראו אותו בדיוק?:idea:

ניתן בקלות יתרה להבחין בו לא בעת זיהוי המנוע אלא בעמדת בור הבדיקה...:twisted: שבו פוסלים את מע' הפליטה.

פורסם

קלות יתרה עלק...

אפשר לחשוב יש לו טורבו של משאית שמה.כולה rgx קטן .

צובעים ומכסים את האזור שמה בחומר מבודד ואף אחד בחיים לא ישים לב.

 

 

יוגב

פורסם

אני לא מבין למה נטפלו אליו דווקא פשוט המנוע הקודם שמופיע ברישיון גם RGY ועכשיו המנוע המוחלף גם RGY אז למה נטפלו אליו הריי אם אשרו בעבר RGY אז מן הסתם היה אישור של פיג'ו, למה עכשיו הוא צריך לעבור "תקינה מחדש" ?

פורסם

אולי הוא הלך למכון יותר קפדן ואולי הרכב בולט, אם עשו עבודה לא טובה. רכבים משופרים צריכים להסוות את העובדה שהם משופרים, בטח ובטח בישראל.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
קלות יתרה עלק...

אפשר לחשוב יש לו טורבו של משאית שמה.כולה rgx קטן .

צובעים ומכסים את האזור שמה בחומר מבודד ואף אחד בחיים לא ישים לב.

 

 

יוגב

אולי ה-RGX קטן הוא אך את צנרת הפליטה שינו גם שינו לגדולה יותר. אז הבוחן מתחיל מהסוף להתחלה - יש צנרת מורחבת, בוא ונחפש לו בקרביים ונראה מה נמצא בשיפולי הבטן? אאוריקה, הנה הוא ה"ברלה" הקטן...

×
×
  • תוכן חדש...