Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואם יש למישהו שעון דיגיטלי של סופר לאנסר\קולט שעובד אשמח לרכוש במחיר סמלי כי משום מה שלי כבר הפסיק לעבוד.

אוהד.

 

תבדוק פיוזים ואת החיווט.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כל הכבוד.

אהבתי את העבודות האלה, ממש יפה.

 

מצטרף למה שאמרו לפניי, בקשר לצביעה בתוך הרכב.

עדיף בצבע של הרכב ולא בצבע שונה.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אישית הייתי בוחר צבע שונה מזהב, ודי שונא את ה"אנטנה" דמוי ב.מ.ו.

אבל כל השאר ממש יפה מאוד - יופי של ביצוע, כל הכבוד:mm_yeah:

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

דעתי האישת:בסה"כ נראה טוב מאוד אפילו אבל

הלדים ליד פנסי הערפל מיותרים, וגם דמוי האיתותים שיש בצידי הפגוש ממש לא תורמים ליופי (לדעתי לפחות),

כמו כן אולי זה המצלמה אבל הצבע על הגבות נראה לא אחיד כלומר רואים כמו בליטות צבע .

אם בעין רגילה לא רואים את זה אז לא נורא, כי בסה"כ יצא יפה.

ותחפש לוח שעונים שיש לו מד סל"ד יראה הרבה יותר מתאים.

פורסם
עבודה יפה ומושקעת.

גם גלגלים במידה שתיים למעלה וצמיגים עם חתך נמוך יתרמו מאוד למראה.

 

שוב, עבודה יפה.

הגנטים בדרך, גאנט 16 או 17 עם צמיג 205.40 + אישורים ברישיון רק אני מתלבט בין כמה דגמים אם תוכלו לעזור לי אני אעלה תמונות, ה 2 האלה הכי קורצים לי

24062008(002).jpg

24062008(004).jpg

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם
הכל נראה ממש יפה

יש לי רק שאלה אחת, איך עשית את הגבות?

 

ואם יש למישהו שעון דיגיטלי של סופר לאנסר\קולט שעובד אשמח לרכוש במחיר סמלי כי משום מה שלי כבר הפסיק לעבוד.

 

אוהד.

את הגבות הכנתי מחומר פחחים ואח"כ מריחת פוליאסטר וצריך ידיים מדויקות מאוד בשביל זה, שעון לקולט שלך נראה לי שיש לי אני אבדוק

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם

ותחפש לוח שעונים שיש לו מד סל"ד יראה הרבה יותר מתאים.

מחפש בנרות ולא מוצא, אני מתעקש למצוא של גיר רגיל כי אני לא רוצה את הכיתוב של ה 1 2 L D למרות לא רואים את זה כי אפשר להוציא את הנורות, ולגבי הלדים תראה אותם בלילה ותגיד לי אם זה יפה

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם

עבודה יפה.

 

אהבתי איך שהאוטו נראה מבפנים , הוא נראה יותר חי וחדשני מאשר בלי שינויים בתוך האוטו כשהוא רגיל.

 

והג'נטים השחורים יפים לך עליהם.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם

שלום לכולם אני חדש פה...

 

אני מתכוון בקרוב לקנות סופר לנסר ידנית ולטפח אותה ולעשות אותה בערך כמו הסופר לנסר של הפרוייקט!

העבודה שלך מדהימה האוטו נראה ממש יפה וכל דבר שנעשה מוסיף לו חוץ מהמכה מאחור

וחוץ מזה האוטו נראה מושלם, לגבי הגלגלים השחור נראה הרבה יותר מיוחד ויפה!!

 

אם אפשר לדעת כמה בערך אמור לצאת השקעה כזאת ברכב (סופר לנסר ידנית)??

הונדה סיויק 98 1.6 ידנית בעבר:-)

 

סיאט לאון 2.0TFSI 2007 בהווה:twisted:

פורסם
הגנטים בדרך, גאנט 16 או 17 עם צמיג 205.40 + אישורים ברישיון רק אני מתלבט בין כמה דגמים אם תוכלו לעזור לי אני אעלה תמונות, ה 2 האלה הכי קורצים לי

האמת שניהם מכוערים. יש ג'אנטים הרבה יותר יפים.


×
×
  • תוכן חדש...