Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיבלתי PAJERO חדשה!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תתחדש ! מעניין, מישהו יודע למה הוא קיבל רכב עם מספר 65 בסוף, למרות היותו חדש לגמרי ? אגב , הטוראן שלי גם כן חדשה לגמרי, אבל 64 בסוף.. למה זה קורה ? :shock:

את הרישוי עשו לה לפני שבוע .. :-P

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

כי כל יבואן מקבל רשימה ארוכה של מספרי רישוי שהוא מצמיד לרכבים.

לצורך העניין, נגיד שכל פעם הוא מקבל 5 אלף מספרים.

אצל דלק מוטורס (מאזדה ופורד) ה5 אלף מספרים הללו יגמרו הרבה יותר מהר מאשר אצל לובינסקי (פז'ו וסיטרואן).

לכן המספרים אצלהם ירוצו הרבה יותר מהר. וזה כולל גם את הסיומות; יש יבואנים שעדיין משתמשים ב63/64 בסוף ויש כאלה שכבר ב68.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
כי כל יבואן מקבל רשימה ארוכה של מספרי רישוי שהוא מצמיד לרכבים.

לצורך העניין, נגיד שכל פעם הוא מקבל 5 אלף מספרים.

אצל דלק מוטורס (מאזדה ופורד) ה5 אלף מספרים הללו יגמרו הרבה יותר מהר מאשר אצל לובינסקי (פז'ו וסיטרואן).

לכן המספרים אצלהם ירוצו הרבה יותר מהר. וזה כולל גם את הסיומות; יש יבואנים שעדיין משתמשים ב63/64 בסוף ויש כאלה שכבר ב68.

אה .. אוקי, תודה רבה על ההסבר הבאמת פשוט :wink:.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

אני דווקה הייתי בטוח שכאשר הרכב יורד לכביש (מנפיקים רשיון רכב) אז משרד הרישוי הוא זה שנותן את המספר מיידית וזה לא משהו שהוא קבוע מראש. מה שאתה אומר בעצם הוא שהיבואן יכול לסחור במספרי רישוי ולהצמיד אותו לרכבים שהוא יבחר בעצמו. למשל ל"חבר טוב" הוא בשמחה יתן מספר רישוי 65-666-65 וכד'. אני חושב שהכוונה של הרשויות היא למנוע פעולות מסוג זה (למרות שבשטח זה כמובן נפוץ).

 

אני זוכר פעם הזמנתי בבת אחת שני רכבים חדשים (פורד) וביקשתי "מספר רישוי יפה", נאמר לי בבירור כי אסור על פי חוק ליבואן לתת מספר רישוי ללקוח על פי בקשתו. אך אמרו שישתדלו לתת משהו יפה :lol:, בסוף נתנו לי שני מספרים זהים חוץ מהספרה השניה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

בבקשה תגיד לי שאתה לא רציני.

אני אגיד לך יותר מזה - יבואנים שומרים מספרים "מיוחדים" מסדרות מסויימות לקראת מכוניות מיוחדות או אנשים מיוחדים שיהיו בעתיד.

אם הוא קיבל "סטוק" של 1000 מספרים, ומתוכם יש 10 יפים, הוא ישמור את ה10 בצד, יחלק את שאר ה990 מספרים, ויבקש שוב "סטוק" של 1000 מספרים.

ה10 המיוחדים ישמרו ללקוחות שהיבואן "חפץ בעיקרם".

 

לדוגמא - המספר XX-666-66 של צ'מפיון נשמר לכבוד אודי RS6 (שבסוף קיבלה לוחית רישוי לבנה - CC).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
לדוגמא - המספר XX-666-66 של צ'מפיון נשמר לכבוד אודי RS6 (שבסוף קיבלה לוחית רישוי לבנה - CC).

 

ובעל הרכב יוכל למהר איתו "כחוט הסערה".

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אז אתה טוען שהוא לא ממהר "כחוט הסערה" לחלק מספרים מיוחדים?

 

תלוי ביבואן, כמה מספרים יש לו, כמה "מיוחדים" הם, אם ביקשת או לא וכו'..

לפי מה שהבנתי, לקסוס דואגים לרוב הלקוחות שלהם ל"מספרים מיוחדים".

 

יש יבואנים שמספיק שתבקש וידאגו לך.

 

יש כאלה שאתה צריך לקנות רכב מהTOP של ה"קולקציה" שלהם או להכיר מישהו בשביל שידאגו לך.

 

בקיצור - משתנה מיבואן ליבואן.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

:lol:

 

ממש לא פירקתי את האוטו, זה מצב נורמאלי לחלוטין בשבילו. רכב מדהים ומתקדם, למדתי כמה טריקים חדשים שאלקטרוניקה עושה בעמצה. למשל המחשב מאפשר לעצור באמצע העלייה ואז לעלות טורים בעמידה (אוטומט!) ולאחר מכן הוא ישלב הילוך 1 ויוציא את הרכב לפסגה. כנ''ל בירידה: הוא מאפשר עצירה מוחלטת בירידה ואז יורד עד לתחתית הירידה ובולם לבד! טריקים אוטומטיים של נהג שטח מנוסה, צריך רק לסובב את ההגה. רכב מתקדם וחדשני מאוד!

 

ולגבי הגחון: הרכב לא קיבל מכה אפילו הכי קטנה.

 

 

 

79869837.jpg

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019


×
×
  • תוכן חדש...