Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני חדש פה :)

בן 18 מחיפה

 

 

אני רוצה לקנות אוטו וזה מה שאני מחפש (למעלה הכי חשוב):

-זול וחסכוני בדלק

-אמין (כמה שפחות ללכת למוסך)

-עדיף משהו שלא נראה יותר מדי טרנטה (התלהבתי נורא מהפיאטים - יחסית מאוד חדישים וזולים)

-עדיף מהיר ועם מזגן

 

השאלות:

-על איזה אוטו אתם ממליצים?

-איך אני בוחר מתוך כל הדגמים שמוצאים למכירה? (איך אני בודק שהאוטו במצב תקין וכדומה..)

 

יש עוד משהו שאני צריך לדעת לפני שאני קונה?

פורסם

תקנה פיאט בראבה 1.4 שנת 96 נראה טוב מהיר ואמין (אבל סובלת מבעיות חשמל)אם תרצה יש לי כזאת למכירה במצב מצויין

ואני מוכר אותה בגלל שאני מעוניין להתקדם אם תרצה תגיב אוטו מצויין אני יתן לך אחריות כתובה על מנוע שסי וגיר

פורסם

שלום חבר...

 

אני אישית לא ממליץ על פיאט,אומנם אני לא מבין גדול במכוניות

אבל די הרבה זמן חיפשתי רכב,בדיוק אם כל הנתונים כמו שאתה מתאר,

הגעתי לכמה פיטים ,יותר פונטו,אבל מוסכניקים,חברים,לא המליצו לי על הרכב הזה...

לבסוף קניתי פיאסטה ווט שנת 1997,יד 4, ידנית,

רכב אמין מאוד,זול יחסית חסכוני מאוד,מזגן מעולה,

המחירון של הרכב הוא 12,700 אני אישית קניתי אותו ב-4500 אלף ש"ח בלבד,

ואפשר למצוא עוד רכבים כאלו במחיר הנ"ל..

אני אישית ממליץ מאוד,וגם על סובארו גאסטי,

 

בכל מקרה אם אתה צריך ייעוץ 0578146360 צביקה כהן

"אל תלמד את אבא לעשות ילדים"

סוסיתא כרמל דוכס 1971

סובארו ליאונה 1600 (DL ) ידני...

פורסם

ב.מ.וו 330 דיזל.

הרכב חדש - יהיה אמין ובאחריות.

מהנה מאוד לנהיגה.

שילוב דיזל עם גיר ידני יהיה חסכוני.

 

עדיף בכל פרמטר מכל פיאט אונו או ג'אסטי.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

ב מ וו 330 זה לא הצעצוע הקטנציק הישן והמכוער הזה?

יש לחברה הזאת שם של מכוניות יותר יקרות לא? אני לא ישלם הרבה כסף על השם והיוקרה?

 

 

צביקה - תודה רבה על התגובה :)

 

 

תקציב? אין ממש תקציב

יש את מה שרשמתי למעלה, ואחרי שאני יודע איזה מכוניות יש אני מתאים את התקציב

 

ברור שאין לי מיליון שקל למרצדס חדשה שבטח עונה על הדרישות האלה.. אבל משהו שהיה זול, אמין וחסכוני אני משער שאפשר להתחיל למצוא מאזור ה-5,000 לא?

אז זה המחיר שאני צריך להתפשר עליו (זה עד10,000 גג גג אם זה ממש משתלם כי אני עובד במשכורת מינימום)

 

 

שאלה בקשר לפיאסטה - איך האוטו מבחינת חוזק/מהירות?

 

ומשעתי על דגם מסויים של פיאט שהוא גם כן צעצוע כזה כמו כל הפיאטים, רק מהיר מאוד

וגם משהו על פגו (נדמה לי GTI כמו בחתימה של razmel)

פורסם
ב מ וו 330 זה לא הצעצוע הקטנציק הישן והמכוער הזה?

 

 

תקציב? אין ממש תקציב

 

 

כתבתי חדשה.

ב.מ.וו 330 דיזל.

הרכב חדש - יהיה אמין ובאחריות.

 

אם אין בעיית תקציב קנה ב.מ.וו מהחברה. חדשה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

וואו איזה בלאגן, נראה לי שיש לך עוד הרבה לקרוא עוד לפני שתתחיל לשאול על קניית רכב.

תשתמש בחיפוש כדי ללמוד קצת על מכוניות, על דגמים, על מנועים וקצת על מחירים ואז תחזור לפה עם ידע מינימילי ונוכל לעזור לך.

פורסם
תקנה פיאט בראבה 1.4 שנת 96 נראה טוב מהיר ואמין (אבל סובלת מבעיות חשמל)

אם תרצה יש לי כזאת למכירה במצב מצויין

ואני מוכר אותה בגלל שאני מעוניין להתקדם(ולא לעמוד תקוע) אם תרצה תגיב אוטו מצויין אני יתן לך אחריות כתובה על מנוע שסי וגיר

 

שלום חבר...

 

אני אישית לא ממליץ על פיאט,אומנם אני לא מבין גדול במכוניות

אבל די הרבה זמן חיפשתי רכב,בדיוק אם כל הנתונים כמו שאתה מתאר,

הגעתי לכמה פיטים ,יותר פונטו,אבל מוסכניקים חברים,לא המליצו לי על הרכב הזה...

לבסוף קניתי פיאסטה ווט שנת 1997,יד 4, ידנית,

רכב אמין מאוד,זול יחסית חסכוני מאוד,מזגן מעולה,

המחירון של הרכב הוא 12,700 אני אישית קניתי אותו ב-4500 אלף ש"ח בלבד,

ואפשר למצוא עוד רכבים כאלו במחיר הנ"ל..

אני אישית ממליץ מאוד,וגם על סובארו גאסטי,

 

בכל מקרה אם אתה צריך ייעוץ 0578146360 צביקה כהן

 

 

הפעם נקרעתי מצחוק, אין עלכך , חברים יקרים!

פורסם

אם אין תקציב כרגע אני ממליץ על Alfa Brera .

אתה תקבל גם קורס נהיגה באיטליה.

הכל זה במחיר מציאה.

עכשיו תתאים לזה את תקציבך.

פורסם

צריך להבין שיש בפורום הזה גם סוחרים שמחפשים הזדמנויות.

 

מה שמדהים זה החוסר בושה לבוא לפורום כזה ולרשום שטויות בסיטונאות כמו שהבחור רשם,פשוט לא יאומן:shock:

פורסם

זה כבר לפנתאון לא חסר הודעות כאלה,אבל צריך גם לקחת את זה בקלות לא כולם מאורים בענייני רכב ואכן שאולים שאלות לפעמים שנראות טיפשיות אבל הן לא טיפשיות בעיניהם :p

פורסם
זה כבר לפנתאון לא חסר הודעות כאלה,אבל צריך גם לקחת את זה בקלות לא כולם מאורים בענייני רכב ואכן שאולים שאלות לפעמים שנראות טיפשיות אבל הן לא טיפשיות בעיניהם :p

ייתכן, אני למשל לא מומחה במכונות כביסה, אבל אם כל הבורות שלי בספק שהייתי מגיע לסוג שאלות כאלה.

אבל איך אומרים לא כולנו אותו דבר...

פורסם
ייתכן, אני למשל לא מומחה במכונות כביסה, אבל אם כל הבורות שלי בספק שהייתי מגיע לסוג שאלות כאלה.

אבל איך אומרים לא כולנו אותו דבר...

לא הבנתי מה לאבסדר בשאלה שלי?

×
×
  • תוכן חדש...