Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן לכולם,

אצלי בפיאסטה שנת 90 MK3 מותקן מזגן מקומי.

לאחרונה, כאשר המזגן עובד, אני שומע רעש של שריקה מעצבנת במיוחד ( לא חגורה ) רק בסרק. העלת סל"ד מפסיקה את השריקה.

כאשר נשמעת השריקה תפוקת הקירור יורדת משמעותית. במקרה כזה אני מכבה את המזגן וממשיך לנסוע. שמתי לב שיש לי פס לבן מהצד החיצוני של הקלאץ, מה זה אומר? נשרף הקלאץ? מייסב?

 

במקרה שאפשר לשפץ את המדחס, איפה ניתן לקנות חלקי חילוף? מישהו אמין ולא יקר באיזור המרכז.

 

תודה

פורסם

תתכן שריקה כתוצאת לוואי של לחץ גבוה דרך פריצה ו/או מעבר גז בלחץ גבוה.

 

אל תפעיל את המערכת וגש למזגניסט לבדיקה, איתור תקלה, ותיקונה.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

ראה (..קרא) , שמת שהמדחס שורק, וכך התייחסנו, לפחות לעניין שריקה שקשורה למדחס, ואולם, אולי בכלל אין לחצים גבוהים, והשריקה היא של רצועה בלויה/רופפת?

 

בקיצור, צריך לאבחן.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

VOVKA שלום!!!

השריקה שאתה שומע היא כנראה כתוצאה מרצועה בלויה והנה ההסבר.

כאשר הרכב נמצא בסיבובי סרק ישנו לחץ גבוהה בדחיסה. וכתוצאה מכך ישנה התנגדות של המדחס

והיא זו שגורמת להחלקה וכתוצאה מהחלקה המדחס מסתובב לאט יותר וגורם לירידה בהספקו. (ספיקת הגז וסניקתו יורד)

למרות השאני חושב שמדובר ברצועה בלויה אני ממליץ לך לעשות את הבדיקות הבאות-

*בדוק האם המאוורים שעל הרדיאטור עובדים במהיריות תקינות באם ישנם מהיריות שונות (איני מכיר את הרכב הספציפי הזה).

*בדוק את מצב הרצועה יובש סדקים וכיו"ב.

*בדוק מתיחת רצועה.

במידה ושתי בדיקות הנ"ל העלו תוצאות תקינות אני ממליץ לך ללכת למזגניסט לבדוק לחצים.

 

בכל שאלה ו/או תהייה במע' המיזוג תוכל לפנות אליי בה"פ.

דני בלי לפגוע גם אתה מוזמן לפנות אליי בה"פ בכל שאלה על מע' מיזוג

אני טכנאי בעל ותק וניסיון בתחום.

[החתימה הוסרה כיוון שלא עמדה בכללי הפורום. אנא קרא את הכללים.]

פורסם
VOVKA שלום!!!

השריקה שאתה שומע היא כנראה כתוצאה מרצועה בלויה והנה ההסבר.

כאשר הרכב נמצא בסיבובי סרק ישנו לחץ גבוהה בדחיסה. וכתוצאה מכך ישנה התנגדות של המדחס

והיא זו שגורמת להחלקה וכתוצאה מהחלקה המדחס מסתובב לאט יותר וגורם לירידה בהספקו. (ספיקת הגז וסניקתו יורד)

למרות השאני חושב שמדובר ברצועה בלויה אני ממליץ לך לעשות את הבדיקות הבאות-

*בדוק האם המאוורים שעל הרדיאטור עובדים במהיריות תקינות באם ישנם מהיריות שונות (איני מכיר את הרכב הספציפי הזה).

*בדוק את מצב הרצועה יובש סדקים וכיו"ב.

*בדוק מתיחת רצועה.

במידה ושתי בדיקות הנ"ל העלו תוצאות תקינות אני ממליץ לך ללכת למזגניסט לבדוק לחצים.

 

בכל שאלה ו/או תהייה במע' המיזוג תוכל לפנות אליי בה"פ.

דני בלי לפגוע גם אתה מוזמן לפנות אליי בה"פ בכל שאלה על מע' מיזוג

אני טכנאי בעל ותק וניסיון בתחום.

לדעתי ככל שהסלד עולה כך גם עולה הדחיסה

בסרק יש לחץ הכי נמוך בדחיסה

מה שנכון הוא שבעצירה הלחץ עולה מעט

כקודמי שכבר אמרו רצועה בלויה

פורסם
דני בלי לפגוע גם אתה מוזמן לפנות אליי בה"פ בכל שאלה על מע' מיזוג

אני טכנאי בעל ותק וניסיון בתחום.

 

תודה, אולם גם אני בעל נסיון קצרצר,

 

סתם, לידע כללי, בעל הסמכה של משרד התחבורה גם בתחום מיזוג האוויר (תעודה נפרדת) , ונסיון קצר של 20 שנים, ובשנים האחרונות, תחת התקן , ISO_9002 .

 

ועוד קצת תעודות הסמכה, ואחרות ולא רק בתחום הרכב.

 

אנו כאן, כי שניים תמיד טובים מאחד, כל שכן רבים טובים מאחד, לכן כל אחד רושם וירשום את "מה שעולה לו בראש" , ואין חובה ליתן תשובות ברמה של מבחן מקצועי בכל תגובה שהיא.

 

כך למשל, אם ניתן לרשום 10 אפשרויות, אתה יכול לרשום את זו שנראית לך הכי רלוונטית, לא צריך להנדס את כל האפשרויות בכל תגובה.

 

חושב שפספסתי? אחלה, יתכן, רשום את דעתך. אחשוב שמישהו אחר פיספס? ארשום את דעתי, וכך כולם משלימים לסך "סל" תשובות מלא, ובד"כ ראוי. (למעט כאלה שלפעמים לא מבינים ובוחרים לייעץ).

 

זהו כוחו של הפורום, ואחלה שיש בעלי מקצוע כמוך, ואחרים נוספים (אנוכי בינהם), הפורום כולו מרוויח, במיוחד החברים , ואלה שאינם חברים וגולשים דרך ההודעות ו/או מנוע החיפוש.

 

מעבר להכל, אין צורך בפניות פרטיות, הרי הפורום נועד להשכלת כולם, עד אשר מדובר בפנייה אישית יותר, או אז יש מקום לפניות בהודעה פרטית, גם לשם כך הן נועדו.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

המלצה מניסיון אישי בבעיה דומה:

אם השריקה היא מהמצמד אז WD40 לתוך החריץ שנמצא ליד הגלגלת של הרצוע יכול מאוד לעזור חשוב לרסס בעזרת צינורית ישר לחריץ ולהשתדל לא להתיז על הרצועה.להתיז כאשר המנוע לא עובד ולתת לחומר לעבוד זמן מה אחרי זה להתניעה ולרסס עוד פעם

ולהפעיל לכבות מדחס לסירוגין מספר פעמים כי בהתחלה הוא יחליק.

 

הפונטו שהיתה לי היה מותקן גם מזגן מקומי וכאשר קניתי אותה היה שורק נורא חזק בסרק (כנראה כמו אצלך) ריססתי WD40 בנדיבות וזה היה עוזר, אחרי איזה 7-8 פעמים שהשריקה היתה חוזרת וריסור חוזר הבעיה נעלמה לגמרי.

פורסם
המלצה מניסיון אישי בבעיה דומה:

אם השריקה היא מהמצמד אז WD40 לתוך החריץ שנמצא ליד הגלגלת של הרצוע יכול מאוד לעזור חשוב לרסס בעזרת צינורית ישר לחריץ ולהשתדל לא להתיז על הרצועה.להתיז כאשר המנוע לא עובד ולתת לחומר לעבוד זמן מה אחרי זה להתניעה ולרסס עוד פעם

ולהפעיל לכבות מדחס לסירוגין מספר פעמים כי בהתחלה הוא יחליק.

 

הפונטו שהיתה לי היה מותקן גם מזגן מקומי וכאשר קניתי אותה היה שורק נורא חזק בסרק (כנראה כמו אצלך) ריססתי WD40 בנדיבות וזה היה עוזר, אחרי איזה 7-8 פעמים שהשריקה היתה חוזרת וריסור חוזר הבעיה נעלמה לגמרי.

 

שיקליט את הרעש ויעביר כקובץ לפורום,כך נחווה כולם את הצלילים.

×
×
  • תוכן חדש...