Jump to content

קובי מוריה

  • הודעות

    196
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    אי שם בגליל

הנקודות של קובי מוריה

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

1

מוניטין

  1. ברשותי רנו קנגו דיזל 1900 2006 מתחממת. מאוורר לא נכנס לפעולה אלא בעת הפעלת מזגן. החלפתי יוניט חום וטרמוסטט (זה מגיע יחד עם הסעפת) ועדיין המאוורר לא נכנס לעבודה. דיברתי עם מוסך מורשה ושם אמר לי איש הדיאגנוזטיקה שיש מצב שהלך לי מחשב הזרקה. היתכן? ואם לא מה הכיוון הנוסף? אני שוקל אפשרות של "קומבינה" לשתול במקום המיועד ליוניט מאוורר (בדגמים הקודמים) יוניט שתתאים הן מבחינת הברגה והן מבחינת טמפ' ולבנות מע' באמצעות ממסר שתפעיל את המאוורר חיצונית. דעתכם. תודה מראש
  2. ברור ששמתי לב. זה היה בציניות קשה.
  3. בגדול אין שום בעיה לחבר בצורה כזאת. רק שזה חיבור של ערבים חחח. ולעניין החיבו הזה הוא לא תיקני עלולה להצטבר קורוזיה או שהחוט עלול להשבר ולכן עדיף ומומלץ מאוד להלחים ולבודד באמצעות בידוד מתקווץ שרינק
  4. אני ממליץ על שימוש בספריי שימון לחלקים נעים של "וירט" משתמש בו בעבודה באופן קבוע לשימון שרשראות של מלגזות. החומר חודר לציר מתייבש ולא קולט אליו מיני לכלוך. ממולץ לנקות היטב את האיזור בחומר מנקה שומנים לפני היישום. בהצלחה!!!
  5. צינורית וואקום שאין לימושג מה תפקידה... תחליף זה הכי עדיף.
  6. תודה רבה בכל מקרה..
  7. אני עובד במוסך למלגזות אז קצת ציוד יש לי. יש לך מושג מה המידות של המיסבים? אני רוצה לנסות להוזיל עלויות ולקנות מיסבים של FAG.
  8. לבוס שלי הלכו מיסבים בגיר (מחלה נפוצה בפאביה) וצריך לעשות שיפוץ. אין לי בעיה להוריד גיר ולשפץ אבל אני מעוניין קודם לעשות שיעורי בית לפני הפרויקט. אם למישהו יש שירטוטים של הגיר אני אשמח לקבל תודה מראש...
  9. דניאל צודק החלף את התושבות במיידי. מעבר לנזק המכני שעלול להיגרם במידה ולא תחליף את התושבות יש גם את ההיבט הבטיחותי תחשוב שבנסיעה של 80 קמ"ש באמצע כביש ראשי ייפול לך המנוע... המחיר גם לא בשמיים כמובן בהנחה שהמחיר כולל חלפים איכותיים/מקוריים ועבודה. מחיר כל תושבת (איכותית) הוא סביב 200 ש"ח כולל מע"מ כפול 4 תושבות אם זכרוני אינו מטעה אותי ושלוש שעות עבודת מוסך.
  10. אני יודע מה זה יוק אבל השאלה אם אפשר לעשות הצלבה כזאת?
  11. ברשותי גטס 05 ידנית שהחליטה לשגע אותי. במהירות 120 קמ"ש ההגה רועד ורק כאשר אני לא לוחץ על דוושת התאוצה. עשיתי איזון גלגלים ובדקתי חופשים הכל נמצא תקין. מה זה יכול להיות לעזאזל. אגב ביונדאי שופ חלפים מקוריים בזול מניסיון.
  12. בתור מכונאי בעל ניסיון ובעלים לשעבר של סופר לנסר ידני שטופלה אך ורק באמצעות זוג הידיים שלי אני יכול להגיד לכם שמע' המצמד היא היד' לחלוטין פרט למנוף הקטן שיוצא מהמשאבה התחתונה ואגב אין שום קשר לנוזל הבלמים זוהי מע' עצמאית לחלוטין...
  13. תחפש על המוח של הנעילה יציאה לצופר במידה ואין אתה יכול לעשות כך זה קצת מסובך אתה צריך לחבר אותה למאותתים אך מכיוון שאתה לא רוצה שהיא תציק לך גם כשאתה מאותת יש צורך בדיודה חד כיוונית או לחבר ממסר פשוט שיהווה מחסום חד כיווני
×
×
  • תוכן חדש...