Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תעשה חיפוש בגוגל. אין תוצאות??? ברכותיי!!! קניתה זבל סיני NO NAME NO BRAND.

צעד הבאה הוא להחזיר אותו למי שמכר לך אותו.

זאת חוות דאת שלי.

יש מי שחולק עליי?

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

לגבי התקציב,חבר מביא לי מגרמניה אז אם אפשר משהו מEBAY.DE זה יכול להיות מאוד נחמד או לחילופין מחנות אינטרנט בגרמניה שאתם מכירים.

להגביר את הסאב הזה:

סאב של Helix

SPXL 12 Competition

http://www.audiotec-fischer.com/subwoofer.html

 

Product Specification

pixel_black.gifSPXL 12 Competition

12" high power SPL woofer with non-pressed paper and woven cone, 2 x2 Ohms

 

Features:

▪ 12“ diamond cuting aluminum basket

3 x 100 Oz magnet

Top plate: 210 x 12 x 105.4 mm chromed

T-plate: 210 x 25 x 98.8 × 85 mm chromed

▪ Voice coil: 4“ (aluminum cable bathed in copper) flat voice coil,

effective height: 57.5mm, total height: 100mm, black alunimum

framework.

▪ Cone: Non-pressed paper and woven cone, rubber edge.

▪ Gasket: Diamong cuting aluminum gasket.

▪ Spider: Two layers nomex spider, 2pcs

פורסם

הסאב דורש 1500/3000 רמס ב1 או 4 אום

אז אפשר:

Sundown Audio SAZ-1500D

 

ROCKFORD FOSGATE POWER T1500BD

 

זאת רק דוגמה

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

אני מבין שהקנייה היא מחול .... מעליי ההמלצות הכי טובות פה בארץ אבל בחול יש עוד מגברים טובים .........

 

תשמע זה סאב מפלצתי איזה מוטור (הכי יקר של היליקס חייב להיות טוב ).

 

MTX TA81001 - MTX Audio Thunder Class D 3000 כאן בחנות אינטרנט .

 

או US Amps XT-4000D - US Amps 1 Ch באותה חנות .

 

מגברים נפוצים לSPL .

פורסם

קבל?

אתה הולך להשים סאב ומגבר חזקים מאוד ואתה חושב על קבל?

תחשוב יותר לכיוון האלטרנטור\מצבר\שלושת הגדולים

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

×
×
  • תוכן חדש...