Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיסבים גמורים בפיאסטה שלי.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקראת ההכנה לטסט העלתי את הפיאסטה על הליפט וכל ארבעת הגלגלים משוחררים.

(מיסבים גמורים)

א) עד כמה זה חמור?

ב) מהו המחיר הסביר לתיקון ?

 

שאלת מליון הדולר -

אני מחפש מוסכניק הגון! לא רוצה להכנס לו לכיס (אין לי בעיה לשלם כסף) אבל שלא יעשה נזקים!

מבחינתי אחד שלא מוכן שתהיה ליד האוטו בזמן הטיפול - יש לו מה להסתיר.

 

יש הצעות?

פורסם

בעיקרון זה לא מסובך כל-כך להחליף לבד, וזה בהחלת לא צריך לעלות יותר מידי.

החלפתי לשלי (MK1-79) את המיסבים מאחור- כולה עבודה של שעה.

אני לא בטוח לגבי מידת החומרה של המצב אבל בוודאות זה יגרום לצריכת דלק מוגברת וכנראה שבשלב מסויים הצירייה שלך תלך.

בקשר למוסך- איפה אתה גר?

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם

א) אני גר באיזור שהם/לוד/נתב"ג.

אחד המוסכים הציע לי לשלם באיזור ה אלפיה.

הייתי מת להחליף לבד - אם ג'ק/ מפתחות/פטיש וסבון לניקוי הידיים זה מה שצריך.

הבנתי שמיסבים צריך לחמם (או את הבית) כדי שהמתכת תתרחב ותכנס לא?

לא צריך כלי שנקרא אפציר?

 

שוב תודה-

פורד פיאסטה מודל 85 שנקנתה במחיר מופרז ע"י טמבל עשיר....

פורסם

אוקיי זה הולך ככה.

 

בקשר לקדמיים - כנראה שצריך פרס (PRESS) שזה המכשיר שחולץ את המיסב מהבית שלו.

וחוץ מזה אתה צריך לפרק את התושבת של הגלגל, לרודי ממנה את הדיסק - אם זה אפשרי למרות שאפשר גם בלי להוריד.

אחר כך צריך בוקסה גדולה מספיק ופטיש רציני (כל זה אם אין לך פרס כמובן.)

אה

ובדרך אתה גם עלול לגרום נזק לבית או למיסב החדש (אם אין לך פרס*) אז תעשה את זה בכוח אבל בעדינות.

בנודע לגלגלים האחוריים - עשיתי את זה אצלי ברנו.

זה היה סיוט בהתחלה - כי לא הבנתי עד כמה זה מצריך כוח. אבל מרגע שעליתי על הטריק - 20 דקות והגלגל היה מולבש שוב.

 

 

 

בכל מקרה, אתה חייב לשים לב איך הגלגל יושב אצלך - האם המיסב הוא בתוך התוף - מאחורה או שיושב בתוך בית.

 

זו לא פעולה מסובכת כעקרון, אבל רצוי שיהיה לך מושג.

 

אגב, איזור שוהם לוד נתב"ג - אם לקחת את המשולש הזה ולחפש איפה אתה זה יוצא בן שמן :)

 

 

רון.

-גם אני מהאיזור -

אה, ותריץ חיפוש אם בא לך. אז כתבתי על הנושא יותר.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

בפיאסטה 85 כמו ב79 המיסב יושב בתוך בית אותו יש לחלוץ מהתוף.

כמו שהנסיך אמר יש להשתמש בקצת כוח אבל בחכמה.

אגב אם אתה כן מחליט לעשות את זה לבד תוודא טוב טוב שכל המיסב גדוש בגריז-

יש שיטה להכניס את הגריז בין המיסבים אבל כשתגיע לגשר הזה...

תגיד אין לך "היינס"??? הרי זה התנ"ך של הרכבים.

ואם כמו שאמרת, שילמת יותר מידי עבור הרכב (כמה?) אז תוכל להוסיף כמה גרושים עבור הספר הזה.

בקשר למוסך- היתי ממליץ על אחד בצפון- היחיד שאני סומך עליו שיגע בבייבי שלי. אני לוקח אליו את האוטו כדי שייתן לי אישור ליפני טסטים ושלא כמו שאר המוסכניקים שיצא לי לפגוש אין לו שום בעיה אם זה שאת הטיפולים אני עושה לבד ולא אצלו.

 

מסקנה- תקנה/ תשיג "היינס".

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם

קודם כל מנוע החיפוש לא כל כך עזר.

יש לי ידע אבל יש לי פחד יותר גדול!

בצעירותי עוד יכלתי להעמיס את המנוע המפורק של הג'אווה שלי בבאגז' של ההורים ןלקחת אותו למוסכניק ולומר - "יו תראה מה קרה לי ! אתה יכל להרכיב הכל בחזרה?".

היום אני עם אוטו וגר לבד....לא נראה לי שיסכימו לעשות לי ביטוח גרר למטרות הללו.

 

אני אנסה עוד מוסך אחד לפני שאני מעלה אותה על אלונקת הניתוחים ומבצע בה ניתוח שדה..........

 

ומאיפה אני משיג מק"ט או את המיסבים עצמם? חנות של skf או משהו כזה?

יש להיינס אתר / כתבות באינטרנט?

פורסם

על המיסבים מצויין מ"ס קטלוגי מ"ס זה מציין את גודל המיסב

כמו קוטר חיצוני פנימי ועובי כך שאתה יכול לקנות מיסבים מיצרנים

שונים העיקר שיהיה אותו מ"ס קטלוגי.

כמובן ש SKF הם מיסבים יותר טובים ויותר יקרים.

הייתי עוזר לך אבל אם אתה צריך אישור של טסט יש לי בעיה.

×
×
  • תוכן חדש...