Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

FIAT 500 החדשה


Guest Zigfried1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עובדות שמדברות בעד עצמן.

 

אילו עובדות בדיוק?

(יש לך 24 שעות לנפק הוכחות)

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למי שרוצה לראות אחת אז ישנה לבנה בהרצליה פיתוח (דיי קרוב למרינה ) .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
י

במחיר של 115K ועם תיבה רובוטית,אין שום סיכוי למכור כאן יותר מכמה יחידות בודדות בחודש,מה שלא יצדיק את המאמץ.

רמת האיבזור הנמוכה של הגרנדה פונטו הנוכחית היא פועל יוצא של מחיר רכישה גבוה מידי ע"י היבואן,שלמעט הדובלו והגרנדה פונטו,פשוט אין לו מה להציע.

 

חן עם כל הכבוד, פנדה היא לא היחידה בארץ עם גיר רובוטי, הגיר זה לא הסיבה שהרכב לא נמכר, אז איך אתה מסביר שהקורולות

 

מהדגם האחרון מצליחות (גיר רובוטי)?

 

אם ס"מלת יורידו מחירים ויעלו את רמת האיבזור ברכבים, ויתנו פירסום חזק, לדעתי הן יימכרו כמו סופגניות בחנוכה.

Suzuki Jimny

פורסם

ליד הרכב שלי כעת חונה פנדה עם גיר רובוטי...

 

בכל אופן סמל"ת הרסה את לנצ'יה, בשלבים אחרונים לפני הריסת אלפא רומיאו, והמותג פיאט נמצא בגסיסה.

 

סמל"ת יודעת למכור (ראו ערך "אונו" ו- "פונטו" בשנות ה- 90) אך היא לא מעונינת, רק אלוהים יודע למה. אין לא יכול- יש לא רוצה.

פורסם

אני דווקא חושב שבמחיר של כ-120 אלף שקלים ה-500 היא אופציה מעניינת מאוד למי שרוצה מכונית קטנה עם אמירה. לדעתי בשיווק נכון לא מעט אנשים יקנו אותה במקום לקנות סופר-מיני סטנדרטית או אפילו משפחתית (יש הרבה אנשים שקונים משפחתית למרות שהם לא צריכים אחת).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אנסה לענות לשניכם.

לא סמל"ת הרסה את לנצ'ייה,אם לדייק.

המותג לנצ'ייה בדעיכה כבר שנים ארוכות,והסיבות ידועות - היצע בעייתי,שהתבסס בעיקר על פיאטים מסוגננות,כישלונה של הדלתא החדשה(זו שהוצגה ב 94')ומכירותיה האיזוטוריות של הקאפה,מכונית הסאלון שהחליפה את התמא,שהיתה ההצלחה האחרונה של לנצ'ייה.

האופוזיצייה הגרמנית התחזקה ו"ברחה" קדימה,וגם מיפן החלו לצוץ מתחרות ראויות - ולנצ'ייה נותרה מאחור.

קברניטי פיאט הבינו והפנימו שהתחרות במותגי הפרימיום הגרמניים אבודה מראש והפסיקו להשקיע בלנצ'ייה.

גם אלפא לא בדיוק פורחת בארץ מאחר והיא פונה לפלח שוק מאד מצומצם שכולל מכירות של כמה מאות מכוניות בשנה שצריך להתחלק בין כמה מותגים.

מהרגע שהגיעה היונדאי גטס לארץ,פיאט הפסידו נתח שוק משמעותי מאד עבורם - ציי הרכב.

וקשה ליבואן לדרוש מהיצרן מחירים טובים כשהוא מוכר 100-150 מכוניות בחודש.

ובל נישכח שבשנים האחרונות החלו להגיע מיפן מכוניות סופר מיני טובות עד מצויינות - טויוטה יאריס,סוזוקי סוויפט,דייהטסו סיריון,מזדה 2 ועוד.

כך שפלח השוק של מכוניות הסופר מיני שנימכרות למגזר הפרטי מיתחלק בין יבואנים רבים,כשלפיאט גרנדה פונטו אין שום יתרון יחסי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

הבעיה בפונטו, שהיא באה ממדינה של יורו, והיבואן מפחד לשים עליה תג מחיר כמו של פג'ו 207 לדוגמא.

אז הוא מביא רק גרסאות באבזור כמעט עירום, ומקווה לקחת חלק מהשוק של היפניות בתווך מחיר שלהן.

כמובן שזה מהלך שגוי, שכן לא רק שסמל"ת מוכרים בכמות מזערית, הם גם מדרדרים את המותג פיאט בארץ.

 

אני מקווה שבמקרה של ה-500 הגישה של היבואן תשתנה.


×
×
  • תוכן חדש...