Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

FIAT 500 החדשה


Guest Zigfried1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רפי, עם כל הכבוד - אין קשר בין כל מה שאמרת לתיבה הידנית/רובוטית, איכות הפלסטיקה והמחיר של הרכב :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם קמור הצליחה למכור כאן מיני במחיר מוגזם בטירוף אין סיבה שסמל"ת לא תצליח במיוחד שהסכום יחסית "זמין" יותר .

 

מה שקמור עשתה לא נקרא להצליח.

 

כאשר זמינות המיני הייתה נמוכה בשל ביקוש מעבר ליכולת היצור באירופה, היבואן קבע מחיר גבוה מאוד, כזה שיאפשר לו למכור את ההקצאה הקטנטנה שקיבל לשנה הראשונה ברווח מקסימלי.

 

כשנפתרה בעיית הזמינות, הוא נתקע עם המחיר הגבוה, מכיוון שהורדה דרסטית שלו הייתה פוגעת קשות בלקוחות שכבר קנו, ובאמינות המותג במוו כולו בארץ.

 

בסופו של דבר הוא תקוע עד היום עם מחיר שגרם לכך שההצלחת המכירות הפנומנלית של המיני בעולם פשוט דילגה על ישראל. כמות המכירות כאן היא מגוחכת, וזו גם אחת הסיבות שבגללן דרשו הגרמנים את הדחתו של המנכ"ל הקודם.

 

אני מאוד מקווה שסמל"ת לא יעשו את אותה הטעות. למרות שאם יש יבואן שההתמחות שלו זה בלעשות טעוית זה הם.

(add lightness' (Colin Chapman'

פורסם

עם כל הסימפטייה לעיצובה של ה 500 החדשה,סיכויי הצלחתה כאן נמוכים מאד.

על מנת להצליח כאן היא זקוקה או למחיר זול במיוחד או לגיר אוטומטי.

במחיר של 120K וצפונה - גורלה יהיה כגורל החיפושית החדשה.

ולרפי - עם כל הכבוד(שוב)לעיצובה המדליק,זו סה"כ גירסה משודרגת במקצת של הפיאט פנדה ותו לא.

בשוק שרווי בסופר מיני מצויינות,היא לא ממש חיונית,ואם עיתונאי הרכב האירופאיים לא היו מיתגייסים להצלת קונצרן פיאט,היא גם לא היתה זוכה בתחרות מכונית השנה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
ולרפי - עם כל הכבוד(שוב)לעיצובה המדליק,זו סה"כ גירסה משודרגת במקצת של הפיאט פנדה ותו לא.

 

משודרגת במקצת זו הפרזה מוחלטת. ה-500 חולקת פלטפורמה עם הפנדה,

אבל מידותיה שונות (כולל הבדלים מהותיים וחשובים לאורך, לרוחב ולגובה).

 

תוסיף לכך אבזור ורמת בטיחות גבוהים משמעותית (בקרת יציבות ושבע כריות אוויר

שלא מוצעות בפנדה, הרבה יותר אבזור מותרות (תקני ואופציונלי) ועיצוב שונה

לחלוטין מבחוץ פנימה (ההבדל בפנים לא פחות גדול משבחוץ), ואתה מקבל שתי

מכוניות שפונות לקהלים שונים לגמרי.

 

קשה לקבל ניגודים גדולים יותר על אותו בסיס ופס ייצור, ולזכות פיאט ייאמר שהם

ללא ספק השתדלו ליצור בידול בין המכוניות גם מעבר לעיצוב.

 

קצת קשה לשפוט את תמחור ה-500 בהשוואה לפנדה בישראל.

מצד אחד, ההפרש ביניהן גדול. אבל צריך לזכור שלפנדה מנוע 1.2 ליטר

ואבזור דל למדי - במיוחד בטיחותי.

כלל לא בטוח שפנדה 100hp (המנוע המקביל) שעדיין יש לה אבזור דל יותר,

הייתה עולה פחות מה-500 בישראל.

 

מנגד, ל-500 מחיר גבוה מדי ביחס למיצובה היחסי לשוק הרכב הישראלי.

המסקנה שלי? לא רק ה-500 יקרה מדי, אלא כנראה גם הפנדה 1.2,

מה שתורם בתורו לתמחור הגבוה של ה-500.

פורסם
מה שקמור עשתה לא נקרא להצליח.

 

.

לא כתבתי שהמיני היא סיפור הצלחה בישראל, כתבתי שלמרות המחיר קמור הצליחה למכור כאן מכוניות כאלה .

פורסם
לא כתבתי שהמיני היא סיפור הצלחה בישראל, כתבתי שלמרות המחיר קמור הצליחה למכור כאן מכוניות כאלה .

בדבר אחד הצליח היבואן. במיצובה של המיני כמכונית יוקרה, למרות מידותיה. אף אחד בארץ לא יחלום לעמת אותה מול מתחרותיה, כמו הפיאט 500 למשל, כפי שנעשה לאחרונה ב FIFTH GEAR. השאלה מה זה עושה למכירות שלה כאן, או מה זה אומר על מי שלמרות הכל קונה אותה, האם הוא סתם "פרייאר", או אנין טעם שהפרוטה בכיסו, היא כבר שאלה אחרת.

פורסם

היבואן של פיאט פשוט מאוד חמדן ועצלן. הוא לא עושה כלום על מנת לשפר את המוניטין של פיאט ואלפא רומיאו בישראל. באירופה , לדוגמא, מקבלים באלפא רומיאו אחריות ל5 שנים מפגוש לפגוש. כאן? אם חצי שעה אחרי שיצאת עם אלפא חדשה מהסוכנות יתקלקל לך משהו תאלץ לשלם על כך אלפי שקלים.

המחירים של פיאט פונטו מגוחכים מאוד ולא רציונלים. מי ישלם על רכב בעל אבזור הדומה לזה של אונו משנת 95 מאה אלף שקלים?! זה לא הגיוני.

לפי דעתי פיאט צריכה לנער את היבואן המקומי שידע להעריך את המותג ולשווק אותו כמו שצריך. התירוצים של תיבה אוטומטית וכל זה לא עובדים על אף אחד. עובדה שעד לפני יותר מעשור - רוב הרכבים בארץ היו עם תיבות ידניות, וזה לא הפריע לאף אחד. אלו שהפכו את השוק בישראל לכל כך חד גוני הם היבואנים - שדחפו לנו את התיבות האוטומטיות והסדאנים המגושמים, ומי שחרב אותו סופית הן חברות הליסינג.

אחד היבואנים שאני רואה שדווקא כן מנסה להכניס נישות חדשות לארץ הוא דווקא היבואן החדש של קיה. שמביא לנו מגוון רכבים בהרבה מאוד קטגוריות: החל מהפיקנטו הקטנה ( שגם מחירה מופרז מדי) ועד הסורנטו המגודל.

אני לא חושב שהשוק בארץ לא היה רוכש רכבים עם תיבות ידניות. אני משער שהפירוש של היבואנים לרצון של הישראלים הוא לאו דווקא נכון. אני מאמין שאם היו מביאים את אותם רכבים בעלי תיבות אוטומטיות גם בגרסאות ידניות - כן היו קונים. אחרי הכל, הישראלים יכולים להבין את היתרון הטמון בתיבה ידנית.

פורסם
. כאן? אם חצי שעה אחרי שיצאת עם אלפא חדשה מהסוכנות יתקלקל לך משהו תאלץ לשלם על כך אלפי שקלים.

 

מאיפה השטות הזו?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

סמל"ת,יבואני פיאט,לא חמדנים ולא עצלנים.

הם פשוט מייבאים מכוניות שנימכרות ביורו,המטבע הכלל אירופאי,שערכו כיום כמעט כפול מזה של הדולר.

לו היתה מיובאת הגרנדה פונטו ברמת איבזור הולמת,מחירה היה מיתקרב מאד למחירן של המזדה 3 או היונדאי I30,וזו כבר תחרות אבודה מראש.

מהרגע שהגיעה לכאן היונדאי גטס,פיאט איבדו כמעט כליל את שוק ציי הרכב,שאמנם הוא כמעט לא ריווחי,אך מאפשר ליבואן "להלחם" על מחירים טובים יותר ללקוחות פרטיים.

די קשה ליבואן לבקש מיצרן מכוניות מחירים טובים כשאתה מוכר 150 מכוניות בחודש.

במחיר של 120K וצפונה,יבוא ה 500 החדשה עם תיבת הילוכים ידנית בלבד מהווה ברכה לבטלה.

סיכוייה להצליח שואפים ל 0,למרבה הצער.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

חן- למה לא לתת לנו הצרכנים אפשרות לבחור?

אולי אני הייתי מוכן לשלם 115K על גרנדה מאובזרת?

 

בנוסף- האם גם עכשיו זו לא תחרות אבודה מראש? הריי אף אחד לא יקנה רכב שנת 2008 עם אבזור של לפני 15 שנה.

פורסם

ישראל הינה שוק קצה,כלומר כל מכונית שניכנסת לכאן חייבת להימכר.

במחיר של 115K ועם תיבה רובוטית,אין שום סיכוי למכור כאן יותר מכמה יחידות בודדות בחודש,מה שלא יצדיק את המאמץ.

רמת האיבזור הנמוכה של הגרנדה פונטו הנוכחית היא פועל יוצא של מחיר רכישה גבוה מידי ע"י היבואן,שלמעט הדובלו והגרנדה פונטו,פשוט אין לו מה להציע.

השוק רווי כיום בסופר מיני מצויינות כמו המאזדה 2,סקודה פאביה,רנו קליאו והפיג'ו 207,כך שחסרונה של הגרנדה פונטו מהשוק הישראלי לא ממש מדירה שינה מעיניו של הלקוח הממוצע.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
סמל"ת,יבואני פיאט,לא חמדנים ולא עצלנים.

הם פשוט מייבאים מכוניות שנימכרות ביורו,......במחיר של 120K וצפונה,יבוא ה 500 החדשה עם תיבת הילוכים ידנית בלבד מהווה ברכה לבטלה.

סיכוייה להצליח שואפים ל 0,למרבה הצער.

 

1.למה אתה מגן עליהם?

מה הקשר ליורו.גם את קיה הם לא הצליחו למכור.

חברה שבשאר העולם מוכרת כמו יונדאי.

2.ל 500 יש את הגיר הרובוטי של הפנדה,תפסיק לדבר על ה 500 כאילו היא רק ידנית.

3.אם המחיר הוא 120 אלף היא לא רחוקה מהמחיר של הקליאו,207,פונטו...אין סיבה שלא יקנו 500 במקום אחת מהן.

4.מכונית מסובבת ראשים כמו ה 500 תשנה את המותג פיאט בארץ אז הם יוכלו למכור כל מכונית שפיאט מייצרים(אוטומטית)

אייל


×
×
  • תוכן חדש...