Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב שלום,

 

אני בשלב בניית מערכב קטנה ברכב.

המטרה לקבל צליל נעים ואיכותי,

אינני שומע מוזיקה בעוצמה גבוהה

ואני לא רוצה להיות ה DJ של השליחים...:-P

אני שומע בעיקר מוזיקה קונבנציונאלת, לא משהו מיוחד, בעיקר רדיו... :oops:

 

אני עובד בשלבים וכל פעם מתכוון להוסיף עד שאקבל משהו נחמד

יש לי כרגע:

HU פיוניר5950

מגבר JBL CS60.4

מלפנים יש קומפוננט מקורי שמגיע עם הרכב (סקודה פאביה 2005)

 

שני השלבים הבאים:

1. סאב או רמקולים אחוריים שיתנו באס

2. שידרוג קומפוננט מלפנים

 

לגבי סאב \ רמקולים אחוריים:

אני מעוניין לקבל באס נעים עמוק ומדויק, ולכן רוצה לנטרל את הבאס מהסט הקידמי (ע"י המגבר)

אני לא רוצה תיבה ענקית בבגאג' וממש לא רוצה להרעיד את הרכב עד שיחרור ברגים...

מה האפשרויות העומדות בפניי?

האם אנ יכול לרכוש סאב כלשהו עם תיבה קטנה יחסית? מה המידה המינימאלית לסאב?

האם תיבה קטנה תפגע בצליל? או שפשוט לא תביא למיקסום הביצועים?

אציין שלטובת הסאב שמורים שני ערוצים במגבר (בגישור)

אשמח לקבל המלצה לסאב או לפתרון כלשהו..

 

אופציה אחרת, אם אפשרית, התקנה של שני רמקולים אחוריים במקום הייעודי ל 4".

האם רמקול 4" שאחתוך ממנו את הגבוהים דרך המגבר מסוגל לתת באס?

שווה משהו? אם כן, זה הפתרון הכי קל אלגנטי וזול מבחינתי...

 

 

לגבי קומפוננט מלפנים:

כרגע אני לא הכי מרוצה מהקומפוננט שמלפנים, אבל יתכן שאם אשדרג בסאב

ואחתוך מהסט קומפ' את הנמוכים אהיה מרוצה... אבל אם לא-

לאור הקיים, על איזה סט הייתם ממליצים לי?

שוב, אני מעוניין לשמוע טוב, נעים ומדוייק,

הקומפוננט לא צריך לתת באס שכן הבאס יגיע מאחור.

אם אני יודע נכון, מלפנים יש רמקול 6.5 וטוויטר במשולש של המראה.

אגב, האם טוויטר סטנדרטי נכנס באותו משולש?

 

 

לגבי תקציב, אינני נעול או מגביל את עצמי

אך מעוניין להציא את המינימום.

כמו כן, אני מעדיף רכיבים עם אורך חיים ואיכות שתחזיק לאורך זמן.

 

הצעות וטיפים יתקבלו בברכה!

פורסם

סיפור ארוך ויפה אבל

כדי שנוכל לעזור, תצטרך לתת תקציב + - על כמה כסף מדובר פה.

אחד יגיד לך לקנות רכיבים כאלה ואחרים שיעלו לך עשרת אלפים שקל והשני יגיע למקסימום של 1500.

כל אחד כמעט כותב לנו שהוא רוצה באס נעים עמוק ומדויק, אבל בוא נגיד שאם ננגן לכולם כל מיני סאבים,

הם כולם יבחרו סאב אחר!

רמקול 4" לא יתן לך את הבאס שאתה מחפש (או איזשהו באס) אז תשכח מזה.

 

אז כדי לעזור לך לבחור רכיבים, תגיד לנו איזה מוזיקה אתה שומע ומה התקציב.

 

עידן

פורסם

כמו שאמר עידן, תצטרך להביא לנו תקציב לשני האלמנטים.

בקשר לסט קידמי (אם התקציב מאפשר כך )בגלל שהמגבר שלך מוציא 60RMS בלבד,הייתי ממליץ לך לבדוק FOCAL מהסדרות הנמוכות , קומפוננט נציל ואיכותי או קומפוננטים מבית JBL שעובדים על 2 אום וכך תוכל לנצל את מירב הקומפוננט.

יש לך רכב דיי אטום אז לא הייתי מבטל את הבאס מהקומפוננט קידמי.

 

בקשר לסאב,יש לך סאבים 10" מבית HERTZ שעובדים בתיבות קטנות ונותנים המון.

 

-ובישביל עידן,IMAGE DYNAMICS גם אחלה סאב :-P

 

בהצלחה.

פורסם

ראשית תודה!

 

אני מקציב לכל העסק 1500 ש"ח בערך.

 

מה מידות התיבה של הסאב 10" שציינת?

ישנו דגם ספציפי? תוכל לתת בבקשה קישור אולי?

 

 

אשמח לסיוע נוסף...

פורסם

את HERTZ לא מפרסמים את המוצרים שלהם באינטרנט הישראלי,אך תוכל למצוא אותם בהרבה חנויות בארץ.

קומפוננט הייתי ממליץ לך בתקציב הזה על FOCAL: 165A או 165V1

או JBL GTO 6507.

אבל אתה זה שצריך לשמוע אותם ולהחליט מה אתה אוהב ומעדיף.

בקשר לסאב חכה לתגובות נוספות.

 

בהצלחה

פורסם

מעבר לדגמים של סאבים,

באיזה מידת תיבה הם נכנסים?

מה מידת התיבה המינימאלית לסאב כזה?

האם אני יכול לבנות תיבה ממש קטנה ולהינות מסאב כזה?

 

המקום הוא פונקיה קריטית עבורי.

×
×
  • תוכן חדש...