Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר ראשון - כל מילה של דריש קולעת בול , תקרא ותיישם , במיוחד את הטיפים שלו.

 

אני הייתי מנסח יותר את 3 בתור עובד טוב בצוות , יוזם , בעל יכולת לימוד ומוטיבציה גבוהות.

 

את כל שאר הקשקושים שנועדו בעיקר לנפח ולפצות על חוסר בניסיון מעשי הייתי משאיר בחוץ.

את המקום הזה הייתי שומר להשכלה , הישגים אישיים , ניסיון (אם עבדת במקום מסוים , לא פחות מחצי שנה + התעסקות בצבא אם רלוונטית) , והעובדה שסיימת שירות צבאי מלא.

 

כל אלו + הכתובת שלך ימלאו דף.

 

אנשי כח אדם לא באים לקרא סיפורים, אל תאכיל אותם כאלו.

 

והערה קטנה לגבי ההודעה הפותחת , אם אתה חושב שב"הייטק" יושבים כל היום על הכיסא והזמן לא עובר - צא מזה.

בעבודות רציניות בתחום אתה מפעיל את הראש שלך ולומד המון תוך כדי העבודה כל הזמן.

זה פשוט דורש עבודה מסוג אחר (לא פחות קשה אם לא ההפך , זה לפחות אם אתה רוצה ליהיות מוצלח ולהתקדם)

אבל בכיוון שאתה מחפש באמת שלא חסר עבודות.

פתח מדור דרושים אחרי שארגנת קורות חיים כמו שצריך (חפש TEMPLATES באינטרנט ואתרים שעוזרים בכתיבת קורות חיים) ותתחיל להפציץ.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

תשמע נדב, קח אותי לדוגמא אני ניסיתי לעבוד בעבודות "פקידותיות" ולא מצאתי את עצמי בכאלה.

אני כזה שאוהב ללכת לעשות עבודות שחורות אבל להרוויח כסף כמו בנאדם.

הטוב אצלי שאני יכול יום אחד לעבד 4 שעות ויום אחד 14 שעות ולא יגידו לי כלום.

אה וזה בלילה

פורסם

נדב, מה עשית בצבא? אם השתתפת בפרוייקטים מסויימים או עשית איזה קורס מיוחד, זה יכול לעשור לך הרבה במציאת עבודה.

אני אישית מכיר בנאדם בגילי שסיים תיכון רגיל, בצבא הוא היה במודיעין ועבר איזה קורס (כנראה קורס חשוב אבל חוץ מזה לא היה לו שום ניסיון) והיום הוא עובד ברפא"ל (ומרוויח סכום של 5 ספרות אחרי פחות משנה של וותק).

פורסם

בסופו של דבר לקחתי את זה :

בחור אסרטיבי, בעל אחריות אישית וכושר מנהיגות, אינטליגנטי, בעל ראש גדול ויכולת התבטאות והתנסחות ברמה גבוהה,

אביציוזי, יוזם ושאפתן בעל מוטיבציה ויכולת לימוד עצמית ברמה גבוהה.

 

וקיצרתי את זה לזה :

יוזם ושאפתן, בעל מוטיבציה ויכולת לימוד עצמית, בעל אחריות אישית וראש גדול.

 

 

מה אתם אומרים???

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם
נדב, מה עשית בצבא? אם השתתפת בפרוייקטים מסויימים או עשית איזה קורס מיוחד, זה יכול לעשור לך הרבה במציאת עבודה.

אני אישית מכיר בנאדם בגילי שסיים תיכון רגיל, בצבא הוא היה במודיעין ועבר איזה קורס (כנראה קורס חשוב אבל חוץ מזה לא היה לו שום ניסיון) והיום הוא עובד ברפא"ל (ומרוויח סכום של 5 ספרות אחרי פחות משנה של וותק).

בקשר למה שהייתי בצבא, לא הייתי במודיעין או דברים כאלה, אבל כן לקחתי חלק בפורייקטים מעניינים של לוחמים מצטיינים.

אם הייתי יכול הייתי הולך לאבטחת אישיים של השב"כ, אל על וכו'. (אין לי 08).

 

 

לגבי הייטק,

זה לא ממש הראש שלי למרות כל הכסף שטמון שם, יש לי ניסיון טוב מהבית בתחום הזה וזה הספיק לי.

המון כסף זה נותן, אבל כסף אפשר לעשות גם בדרכים אחרות!

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם

אתה רוצה עבודה טכנית טובה שמרוויחים בה לא רע וכוללת אוטו ועבודה שחורה?

תנסה להיות טכנאי שירות של חברת כבלים. אתה תקבל רכב צמוד (אמנם לא ספורטיבי אבל זה גם משהו :-D) , תהיה הרבה בנסיעות, תעשה התקנות, בסה"כ עבודה שכוללת הרבה דברים ושכר לא רע בכלל (אבל הרבה שעות עבודה ביום).

על משקל דומה רק קצת יותר קורע, שליח של DHL ודומותיה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ את השרשור ע"מ לנצל את ההזדמנות ולחנך את הדורות הבאים איך לכתוב קו"ח.

 

הדברים הבאים מבוססים אמנם על המסמך של פותח השרשור, אבל חוזרים על עצמם

ב-99% מקורות החיים שיצא לי לקרוא, ולדעתי מורידים את רמת האפקטיביות שלהם.

 

ולענייננו:

 

1. אין צורך לכתוב בראש הדף "קורות חיים". המסמכים האלה נשלחים בד"כ ע"פ בקשה ולא סתם בדיוור אקראי,

כך שאפשר לצאת מנקודת הנחה שהנמען יודע שמדובר בקו"ח. במקום זה, נסו לכתוב את השם שלכם באותיות גדולות.

זה עובד!

 

2. תאיך לידה - אפשר להסתפק בשנת לידה, ובד"כ גם זה לא נחוץ. אם תוכן המסמך יעורר עניין, מקסימום יתקשרו

אליכם ע"מ לוודא את גילכם. אם מתקשרים אליכם, סימן שכבר עשיתם צעד אחד קדימה, אז תנו להם סיבה להתקשר.

 

3. כתובת אימייל - מומלץ לפתוח כתובת חדשה בזמן חיפוש עבודה, זה טוב משתי סיבות:

א. לאתרי חיפוש עבודה יש נטייה להמשיך לשלוח ספאם הרבה אחרי שכבר מצאתם עבודה.

ב. זאת ההזדמנות שלכם לתפוס כתובת אימייל קצרה וקליטה. לא תאמינו עד כמה זה יכול

לשמח את המראיין, שעובר על עשרות מסמכים ביום וצריך לרשום עשרות מיילים לכתובות

כמו: [email protected]. מנסיון.

 

4. מספר טלפון - אין טעם לתת את המספר בבית. תנו מספר נייד, אם יש שניים אז תנו את שניהם. בכל מקרה,

הקפידו לרשום את המספר בספרות גדולות ובולטות, כך ששמכם, מס' הטלפון והאימייל יבלטו מעל כל שאר המסמך

ויתפסו את תשומת הלב של הקורא מיד עם תחילת הטיפול בקו"ח.

 

5. סדר כרונולוגי - במידה ואינכם אקדמאים, תתחילו מנסיון תעסוקתי, תמשיכו לשירות צבאי ואז להשכלה. את הנסיון

התעסוקתי יש לפרט מהעבודה האחרונה ועד הראשונה, לא להיפך. זה מדהים כמה אנשים עושים את הטעות הזאת.

עריכה: לעומת זאת, אם יש לכם השכלה אקדמית, כדאי לציין זאת בתחילת המסמך, ראו הסבר למטה.

 

6. שומר, מאבטח, סדרן, מנקה וכיו"ב הן לא עבודות שתרצו להכניס לקוה"ח, אלא אם כן זה גם סוג העבודה שאליה

אתם מנסים להתקבל. עדיף שלא יהיה כתוב כלום, מאשר שיהיה פירוט על אופי התפקיד שלכם כסדרנים באירועים או

מאבטחים במועדון. חוסר ניסיון מקצועי הוא לא בושה, הנסיון לפצות עליו בהצגת עבודות זמניות הוא כן. לפעמים חוסר

נסיון במקצוע הוא אפילו יתרון - זה סימן שלא הספקתם להתקלקל ע"י שיטות עבודה גרועות.

 

7. ראשי תיבות בתפקידים צבאיים - טעות נפוצה של אנשים שלא מזמן השתחררו מהצבא.

תשתדלו להימנע בכל מחיר מציון העובדה שהייתם ע.רס"פ רלמד"ן במ"ק 88. זה לא לעניין. תאמינו או לא, אצל רוב

האנשים, ראשי התיבות האלה מציפים זכרונות ממש לא נוסטלגיים מתקופת הצבא. אם תכתבו שהייתם עוזרי רב-סמל

פלוגתי בראש להק מודיעין שבמחנה קבע 88, זה בד"כ ייצור רושם רציני יותר, ולא יעיד על חייל משוחרר שהראש שלו

עדיין מקובע על מונחים ושיטות עבודה שהיו נהוגים בצבא. אם אין לכם מה לפרט, תמיד אפשר לכתוב: "פרטים נוספים

ימסרו לפי דרישה", ובכך ליצור הילת מסתורין סביב התפקיד שלכם (אהממ... זה מסווג).

 

8. שפות - חשוב להעריך באופן מפוכח את היכולות שלכם, במיוחד עם אנגלית. דיבור ברמה גבוהה זה לא דיבור שוטף.

דיבור שוטף זה לא שפת אם. תכתובת עסקית זה לא בהכרח כתיבה ברמה גבוהה. תבדקו טוב מה אתם יכולים להציע לפני

שתצאו בהצהרות שווא.

 

9. תוכנות - מצטער לבשר לכם, אבל הכרת ווינדוס ואופיס זה לא כ"כ מקורי בימינו, ובאמת שאין צורך לציין את זה. תיזהרו

במיוחד מלהגיד שאתם מכירים את תוכנת האקסל. המומחים הכי גדולים בארץ יכולים למצות בערך 70% מהפוטנציאל שלה.

המומחים הכי הגדולים בעולם - בערך 90%. המשתמש הממוצע, אפילו לאחר 5 שנות נסיון - בד"כ בין 20% ל-40%.

הנה נקודה למחשבה...

 

10. תחביבים - בחייאת זומזום, מי שאל אתכם לגבי התחביבים שלכם? אם ישאלו אתכם בראיון, ספרו בקצרה ובלי להתברבר

יותר מדי. אם אתם רק מגישים קו"ח, זה לא הזמן להשתפך.

 

11. אין הנחתום מעיד על עיסתו - כלל חשוב לחיים, וגם לכתיבת קו"ח. במסמך רשמי אין מקום לסיפורים "על עצמכם".

העובדה שאתם אסרטיביים לא קבילה, עד שתוכח הלכה למעשה. כנ"ל לגבי היכולת שלכם לנהל משהו או מישהו. אם אתם

חייבים לכתוב משהו ב"תכונות אישיות", תכתבו משהו שתוכלו לגבות בניסיונכם המקצועי, ולא בדעה של חברים, בני משפחה וכו'.

 

 

זהו בינתיים.

 

 

מקווה שזה יעזור לחברי הפורום בחיפושי העבודה העתידיים שלהם, ולפותח השרשור בחיפוש העבודה הנוכחי שלו.

קחו בחשבון שכל האמור לעיל הוא על סמך ניסיוני האישי, ואינו מהווה דעת מומחה או כל דבר אחר בסגנון. אשמח

לקבל הערות או הארות, וכן עצות שימושיות נוספות.

 

בברכה. 8)

פורסם

אני מסכים איתך שאופיס זה לא מקורי אבל מנסיון הלא רב שלי זה דורש ציון, רוב מקומות העבודה דורשים עבודה על סביבת האופיס ועדיין תאמין או לא יש אנשים שמכירים בקושי וורד.

לכן אני מאמין שעדיף להדגיש את רמת השליטה בסביבת האופיס אם בסיסית או יותר.

כמובן שהחשיבות תלויה לאיזה תפקיד אתה מנסה להתקבל.

 

עוד דבר לגבי הסדר הכרונולוגי, זה לא מנסיוני אלא מאנשים אחרים שהמליצו לי ומהורי שהם בעלים של עסק ועברו על אלפי קורות חיים עד היום

הסדר המומלץ הוא דווקא:

השכלה, ניסיון תעסוקתי, ניסיון צבאי ושפות. הניסיון צבאי יכול לבוא לפני ניסיון תעסוקתי אם יש לו רלוונטיות לתפקיד.

יש הרבה אנשים שההשכלה שלהם והניסיון התעסוקתי לא קשורים אחד לשני והם מעולם לא עסקו במה שהם למדו להרבה בעלי עסקים חשוב איזה השכלה פורמלית

יש לך ואחרי זה במה עסקת.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
לאחר שתשתחרר פנה ליחידה להכוונת חיילים משוחררים, יש להם מסלול מיוחד של הכשרת עובדים להייטק.

אני מכיר כבר 2 אנשים שעשו את המסלול הזה (אתה עובד ותו"כ לומד את המקצוע) ומרוויחים סכומים יפים מאוד (בשביל אנשים בלי השכלה מיוחדת).

 

 

אם בא לך להרחיב יותר, אני אשמח לקרוא.

×
×
  • תוכן חדש...