Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אני לא מבין גדול במערכות ובסך הכל אני די מרוצה מהמערכת הסטנדרטית בלנד קרוזר דגמי 08 אבל בכל זאת אני רוצה לשפר עוד טיפה... יותר ווליום וסך הכל לשמוע טיפה יותר טוב.

מה אתם ממליצים? התקציב לא גדול במיוחד וגם לא מעוניין לתפוס יותר מידי מקום באוטו. תודה לעוזרים.

פורסם

קצת הסבר איך הגעת ל1500 שקל? בלאנד קרוזר יש דגמים באיזה מהם מדובר? יש מערכת מוגברת ויש מערכת רגילה לתת סתם מספרים בלי להבין באיזה דגם מדובר לא ניראה לי רציני בכלל.

פורסם

יש לי את המערכת הבסיסית... תכלס שומעים טוב וחלק אבל אני רוצה להגביר טיפה את הווליום.

פורסם

תחליף רמקולים קדמיים + אחוריים, שים מגבר חמוד וזהו,

לא צריך יותר מזה.

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם

שמע חמוד,

אתה לא נותן פרטים אתה רוצה סתם הצעת מחיר על דבר שלא ניתן לדעת מה הולך שם,

 

המערכת שלך מוגברת או לא ?

במידה ולא - האם אתה מעוניין להשתמש במערכת המקורית או לשים חלופית ?

מה התקציב שלך למגבר, מגבר מתחיל (מבחינתי) ב1300 שקל ונגמר ב13 אלף,

קומפוננט קידמי איזה מוזיקה אתה שומע, איזה מגבר תבחר לפי המגבר נדע איזה קומפ' מתאים, גם שם מה התקציב זה מתחיל ב700 שקל לJBL GTO ונגמר באיזור ה5 אלף לסט 3 חלקים איכותי

 

סאב מה אתה אוהב פאנצ'י לא פאנצ'י שיהיה עם המון נוכחות, או שרק ישלים את התמונה, גם פה זה מתחיל ב500 שקל ונגמר מעל 5 אלף

 

אתה חייב לתת לנו יותר פרטים, בעיקר מה כרגע קיים ברכב, מה אתה מעוניין שיהיה קיים ומה התקציב חשוב מאוד תקציב

פורסם

כרגע מה שיש ברכב זה מה שהוא בא איתו שזו המערכת הבסיסית ללא מגבר וללא סאב.

אין לי כוונה להחליף את המערכת הקיימת אלא לשדרג אותה טיפה, חשיבה בעיקר על מגבר וסאב.

התקציב לא גדול מידי בסביבות ה-1500.

מוזיקה בעיקר: היפ הופ

פורסם

תשמע זה לא הולך ממש ככה, כמו שזה נראה לך.

"יאללה נשדרג נוסיף סאב מגבר יהיה אחלה בחלה"

זה יותר מורכב אתה לא יכול לשים סאב מוגבר ברכב עם מערכת מקורית של הרכב כי הוא יבלע את כל הצלילים ומצד שני אני לא ממש בטוח אם שווה להשקיע בהגברה ואם זה אפשרי לרמקולים המקוריים של הרכב, עוד בעיה זה האם בכלל ניתן לחבר לרדיו דיסק המובנה של הרכב מגבר....בקיצור ב 1500 ש"ח לא תעשה שום דבר יעיל....

 

אני לא הייתי נוגע במערכת וחוסך עוד כמה אלפיות...בהצלחה

 

צחור

HU: Alpine CDA-9831 -=- F.Amp: Orion- 8004 -=- Mono: Rockford-p300.1

Comp: Morel Dotech 6 -=- Rear Sp.: Infinity 62.7i -=- Sub: Kicker 07CVR124

פורסם

חבר שלי במערכת מקורית של מאזדה 3 (לא יודע אם זה משנה סוג המכוניות) קנה מגבר 5 ערוצים JBL וחיבר אליו תרמקולים המקוריים של הרכב וגם איזה סאב של קנווד שהוא קנה.

תשמע זה אפשרי אני אישית לא אהבתי את השמיע ברכב אבל חבר שלי היה מרוצה מאוד אז זה הכול בחירה שלך.

כמו שנאמר יותר עדיף ותהנה יותר אם תשקיע במערכת איכותית ונכונה מבחינתך.

לא חייב לקנות את כול החלקים ביחד אפשר להתחיל ממגבר ולאט לאט לקנות עוד חלקים כמו קומפוננט ואז סאב תאמין לי שתהנה יותר.

ניסן

פורסם

1200 שקל למגבר נחמד

700 שקל לסאב פשוט וחמוד

700 שקל לקומפוננט

ואיזה 500 שקל להתקנה

פחות מזה תשאר עם המערכת המקורית ואל תבזה את הרכב הזה בציוד חרא שעולה פחות מגלגל אחד

פורסם

אוקיי אני מוכן להוציא 1200 שקל למגבר... בשביל ההתחלה. איזה דגם אתם ממליצים?

מה אתם אומרים על קניית יד שנייה נגיד ממישהו מהפורום?

×
×
  • תוכן חדש...