Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
נפרגן לכם ,

 

כי פשוט אני שונא יותר את הפועל ת"א=)

+1

אני אפילו לא האמנתי על עצמי שצעקתי "יש" כשדגו החמיץ פנדל ועוד "יש" אחד כשבית"ר זכו.

לאן הגענו..:|

פורסם

מה שעשה אותי יותר שמח מהעובדה שהפועל הפסידו את הגביע,

זה העובדה שאת הגולים החטיאו יוצאי-מכבי, דגו ועובד :)

 

 

 

הייתי מאחל מזל טוב לבית"ר, אבל ההתנהגות של השחקנים שלא לחצו יד לשר הספורט, הייתה פשוט ביזיונית, כך שזה לא מגיע להם.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לא הצלחתי לראות את המשחק. בהתחלה חשבתי שיש תקלה והשידור עובר בהילוך איטי. אחרי שתי דקות הבנתי שכך נראה כדורגל בארץ. אחרי עוד שתי דקות נרדמתי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
הייתי מאחל מזל טוב לבית"ר, אבל ההתנהגות של השחקנים שלא לחצו יד לשר הספורט, הייתה פשוט ביזיונית, כך שזה לא מגיע להם.
הייתי נותן להם שיעור קטן בהסטוריה על מועדון מפואר בשם הכוח וינה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
הייתי מאחל מזל טוב לבית"ר, אבל ההתנהגות של השחקנים שלא לחצו יד לשר הספורט, הייתה פשוט ביזיונית, כך שזה לא מגיע להם.

 

טוב מאוד שלא לחצו לו את היד. גם אני לא הייתי לוחץ לו יד.

ועוד יותר טוב שבית"ר זכו בגביע, העיקר שהפועל לא יזכו יחד עם אבוקסיס הקירח הזה.

ROOONEEYY

פורסם
+1

אני אפילו לא האמנתי על עצמי שצעקתי "יש" כשדגו החמיץ פנדל ועוד "יש" אחד כשבית"ר זכו.

לאן הגענו..:|

 

ניסיתי היום את הקטע של השמחה לאיד, כמו שאוהדי הפועל יצאו לכיכר רבין אחרי שצסק"א ניצחה את מכבי בגמר,

ואתם יודעים מה? לא ברור לי מה כל כך כיף בזה שקבוצה אחרת מפסידה.

עדיף שהקבוצה שלך תנצח.

 

אבל למרות כל זאת, הפסד של האדומים בגלל פשלות של יוצאי מכבי מחמם את הלב בצורה כלשהי.

 

בתור מי שהיה בערב חצאי הגמר וסבל במשך 240 דקות בשני המשחקים + פנדלים,

היום חסכתי מעצמי את השעמום , מה עוד שהקבוצה שלי עפה בחצי הגמר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, כשאתה אוהד של מכבי נתניה אז הרבה יותר קל לך להתרכז נטו בקבוצה שלך (אם היא בטורניר עדיין) ולא לשמוח לאיד על הפסד קבוצה אחרת מקבילה (כי לנתניה אין שותפה לדרבי עירוני).

 

כשאתה אוהד מכבי ת"א והקבוצה שלך אינה חלק מהטורניר הזה, הדבר היחיד שנשאר לך זה לאחל ליריבה העירונית שלא תזכה.

אני לא חושב שקיים אוהד מכבי בארץ שבכורח המצב העדיף שהפועל תניף את הגביע ולא בית"ר (שמגיע להם להניף גביע גלידה ולא גביע מדינה עם איך שהם נראים).

פורסם

אני אוהד מכבי ת"א בכדורסל, ואי אפשר לומר שמצער אותי שהאדומים בכדורגל מפסידים, במיוחד בגלל הקהל הבכיין שלהם ויוסי אבוקסיס השנוא.

 

הייתי מאוד מבואס לפני שקאלה לקח את הכדור האחרון, ושמחתי מאוד בעצירה שלו.

 

אני חושב שגם הקהל האדום שמח. זה קהל שאוהב לסבול, להפסיד ולהרגיש מקופח :D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...