Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רגע , כדורגל זה המשחק עם הכדור שחור\לבן שמתגלגל על רקע ירוק , או שאני מתבלבל :roll:

 

לא, למשחק שאתה מדבר עליו קוראים סנוקר...

 

כדורגל זה 22 נכים (אני מבקש סליחה מכל הנכים) ובלרינות (כמו במקרה של אתמול), שבמקום לשחק כדורגל אטרקטיבי ומענייןמשחקים בצורה משעממת ביותר ולא מצליחים להעביריותר משתי מסירות, כאילו מדובר במשחק בין הפועל אום אל פאחם למכבי ג'דיידה מליגה ג'.

 

למה לא לחצו לו את היד ולמה אתה לא היית לוחץ לו ?

 

והשאלה המתבקשת, ללחיצות היית יוצא איתו ?

 

אחרי מה שהוא אמר על בית"ר לא פלא שהם לא לחצו לו את היד. קרא להם גזענים, וכ"ו וכ"ו, רק שהוא שכח שבני סכנין קבוצתו האהובה לא הרבה יותר טובה, רק שבמקרה של בני סכנין הוא לא פצה את פיו מהסיבות המובנות, ובמקרה של בית"ר הוא פתח את הג'ורה. בכל מקרה לא זכור לי שהשחקנים מחוייבים ללחוץ לו את היד, אני מבחינתי לא הייתי לוחץ לו את היד, כי אני לא מכבד אותו. ואת מי שאני לא מכבד לא הייתי לוחץ לו את היד, כנ"ל לגבי לוזון וגם פרס (אבל זה כבר נושא אחר לדיון).

 

ללחיצות הייתי יוצא, אבל הייתי מפסיד,בטח יש לו וולבו T60 או T50, חראם על הלחיצה. :)

ROOONEEYY

פורסם

איזו הרגשה מדהימה.

לילה מדהים ללא שינה עבר עליי

אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל ביתר מחזיקת גביע המדינה!!

מאז שנולדתי זה עוד לא קרה (שנה לפני שנולדתי הם לקחו את הגביע בפעם האחרונה), הייתי בשני הגמרים ב99 וב2000 בתור ילד וחזרתי מבואס ומושפל הבייתה, אבל אתמול סוף סוף הנקמה הגיעה והגביע חזר לבירה!!!

 

המון תודות לברוך דגו וראובן עובד שהביאונו עד הלום, וכמובן אי אפשר לשכוח את קאלה עם 2 עצירות מדהימות אשר העניקו לנו את הגביע בדרך לדאבל היסטורי של המועדון!

 

אין מאושר ממני, המשך יום נהדר בצהוב שחור.

Toyota Yaris TS

 

פורסם

אכן גביע המדינה. נקודה.



כי כדורגל לא ראינו...8)

 

פעם בבית"ר היו שורקים בוז על תצוגות כדורגל עלובות (ע"ע גוטמן).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני לא בא לתרץ, אבל כשגוטמן מתבצר מן הצד השני של המגרש קשה לשחק כדורגל טוב.

 

אבל למי אכפת? יש גביע!

Toyota Yaris TS

 

פורסם

לי איכפת.

רמת הכדורגל אתמול היתה מחפירה.

עצם העובדה שהפועל ( אותה קבוצה שבית"ר לא הצליחה לנצח ) היו צריכים להפסיד בחצי לקבוצה מליגה ז שהיתה יותר טובה מכל קבוצות ליגת העל(אק) שהיא שיחקה נגדה מראה לך באיזה ביצה של זבל הכדורגל פה נמצא.

בקשר לבית"ר, לא יודע איך האוהדים מתחברים לקבוצה הזו, סתם קבוצה בלי טיפת נשמה אבל עם הרבה כסף והרבה פוליטקה.

גועל נפש, לעג לרש.

פורסם

אין מה לעשות - בכול קבוצה שיש בה הרבה כסף, וזה הדבר העיקרי שמשחק תפקיד - יש הרבה פחות חשיבות למה שנקרא נשמה.

 

בוא תגיד לי אתה - לקבוצות כמו ריאל מדריד, ברצלונה, צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד, מילאן, אינטר ועוד ועוד מאריות הכדורגל האירופי יש נשמה?? הכול שם רק כסף ושמות מפוצצים וכשרונות שאומדים אותם בעשרות מיליוני דולרים או יורו.

 

אין מה לעשות! כשאתה רוצה להגיע למקומות הגבוהים יותר אתה צריך כסף - עם נשמה לא מגיעים לליגת אלופות ובכלל להישגים באירופה. עד שנת 200 או 2001 לא הייתה קבוצה בארץ עם יותר נשמה כמו בית"ר ירושלים - וזה לא לקח אותנו לשום מקום. היינו בתקופה הכי גרוע שלנו בשנים האלו ומי שפרח אלו היו הקבוצות שהעלו את התקציבים שלהם (ע"ע יענקלה שחר ומכבי חיפה)...

 

אז מספיק להתבכיין על נשמה לא נשמה - איפה עוד היית רואה זרים ברמה של הזרים בבית"ר? בואטנג, אלברז, קאלה, רומלו...מי היה מגיע לשחק כאן כדורגל אם כסף לא היה מסנוור אותו? וזה ככה בכול קבוצה גדולה.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

מאז שמכבי חיפה גמרה את העונה אין לי חשק לכדורגל המגעיל הזה..

אנטי כדורגל. משנה לשנה הליגה יותר גרועה..

פורסם

חבובניק, ברגע שבית"ר תפגין את רמת הכדורגל שמפגינות הקבוצות שהזכרת אז הנשמה באמת לא מעניינת, אבל לעשות קבוצה של עשירים שמשחקת כדורגל ברמה נמוכה מינוס ולוקחת אליפות רק בגלל שהשאר הרבה יותר עלובות ממנה זה כבר פטאתי.

 

זרים ברמה של בית"ר ? ?

תגיד, איפה אתה חיי ? לפי לא הרבה שנים היו פה זרים בערך פי 10 טובים מכל הנגרים האלה שהזכרת.

 

דר"א, מכבי חיפה של שנות ה 90 ותחילת שנות האלפיים גם היתה קבוצה עם כסף, אבל בניגוד לבית"ר העלובים האלה היא גם הציגה כדורגל, תצוגות. אנשים שלא אהבו כדורגל היו רואים את מכבי חיפה ונהנים, היום אני מתקשה להשלים 10 דקות רצופות מבלי לעבור לערוץ אחר. מכבי חיפה (עם אותו מאמן דר"א) שיחקה בליגת האלופות ונתנה פייט, אפילו הביסה אימפריות כדורגל באירופה. ברמה שבית"ר משחקת אני מקווה מאוד בשבילה שהיא לא תגיע לליגת האלופות.

 

 

 

אין מה לעשות - בכול קבוצה שיש בה הרבה כסף, וזה הדבר העיקרי שמשחק תפקיד - יש הרבה פחות חשיבות למה שנקרא נשמה.

 

בוא תגיד לי אתה - לקבוצות כמו ריאל מדריד, ברצלונה, צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד, מילאן, אינטר ועוד ועוד מאריות הכדורגל האירופי יש נשמה?? הכול שם רק כסף ושמות מפוצצים וכשרונות שאומדים אותם בעשרות מיליוני דולרים או יורו.

 

אין מה לעשות! כשאתה רוצה להגיע למקומות הגבוהים יותר אתה צריך כסף - עם נשמה לא מגיעים לליגת אלופות ובכלל להישגים באירופה. עד שנת 200 או 2001 לא הייתה קבוצה בארץ עם יותר נשמה כמו בית"ר ירושלים - וזה לא לקח אותנו לשום מקום. היינו בתקופה הכי גרוע שלנו בשנים האלו ומי שפרח אלו היו הקבוצות שהעלו את התקציבים שלהם (ע"ע יענקלה שחר ומכבי חיפה)...

 

אז מספיק להתבכיין על נשמה לא נשמה - איפה עוד היית רואה זרים ברמה של הזרים בבית"ר? בואטנג, אלברז, קאלה, רומלו...מי היה מגיע לשחק כאן כדורגל אם כסף לא היה מסנוור אותו? וזה ככה בכול קבוצה גדולה.

פורסם
מה שעשה אותי יותר שמח מהעובדה שהפועל הפסידו את הגביע,

זה העובדה שאת הגולים החטיאו יוצאי-מכבי, דגו ועובד :)

 

 

 

הייתי מאחל מזל טוב לבית"ר, אבל ההתנהגות של השחקנים שלא לחצו יד לשר הספורט, הייתה פשוט ביזיונית, כך שזה לא מגיע להם.

1. השחקנים לא ערכו חתונה קטולית עם מכבי ת"א זכותם ולטובתם שהם עזבו את הביצה הנקראת מכבי ת"א בכדורגל.

2. במקום שחקני בית"ר הייתי לוחץ את היד רק לפרס, למה שאני אלחץ יד לעמלקי שמנסה לפגוע בבית"ר בכוונה?

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

אין מה לעשות! כשאתה רוצה להגיע למקומות הגבוהים יותר אתה צריך כסף - עם נשמה לא מגיעים לליגת אלופות ובכלל להישגים באירופה.

 

אני לא חושב שלפורטו, בעונת 2003/04, היה תקציב ענק כמו למובילות הליגות האנגלית, הספרדית והאיטלקית.

גם לא לדורטמונד ב1996/97 או מארסיי ב1992/93.

 

נכון, תקציב זה דבר חשוב.

אבל אם לשחקנים לא אכפת - גם תקציב של מיליארד יורו וכל הכוכבים לא יעזרו.

(ע"ע ריאל מדריד בעונת ה"גלאקטיקוס", ברצלונה העונה, ו"הצלחותיה" של צ'לסי ב3 השנים האחרונות באירופה)

 

ונכון להיום, לא נראה שלשחקנים בבית"ר אכפת יותר מידי. הם שם בשביל לקבל את הצ'ק השמן מארקדי בתחילת כל חודש.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
1. השחקנים לא ערכו חתונה קטולית עם מכבי ת"א זכותם ולטובתם שהם עזבו את הביצה הנקראת מכבי ת"א בכדורגל.

2. במקום שחקני בית"ר הייתי לוחץ את היד רק לפרס, למה שאני אלחץ יד לעמלקי שמנסה לפגוע בבית"ר בכוונה?

 

1.

א) מישהו אמר שהם התחתנו עם מכבי?

העובדה ש2 שחקנים, שהיו במכבי וחצו את הכביש להפועל, הם אלו שהחטיאו את הפנדלים (או יותר נכון, שקאלה (שגם עזב את מכבי - אבל ברוח טובה) עצר את הפנדלים שלהם), שימחה אותי יותר מהעובדה שסתם הפועל הפסידה עוד משחק.

ב) מכבי ת"א ביצה? תזכיר לי איפה בית"ר היו ב10 שנים שלפני ארקדי ?

מה הם עשו בעונה שהתחילה ברעש גדול עם הגעתו של זאבי, תקציבי ענק, פתיחת עונה עם זיקוקים וכו' ?

 

פעם אתה למעלה, פעם אתה למטה.

בקצב של ארקדי היום, הוא לא ישאר בבית"ר עוד הרבה שנים.

ואז נראה מי עוד יבוא לזרוק עשרות ומאות מליוני שקלים על קבוצה עם רוב של קהל גזעני שמחפש ריגושים מיידים ולא אכפת לו לפגוע בקבוצה העיקר שיקבל את מה שהוא רוצה.

 

2. דבר ראשון, לחצו גם את ידו של לוזון. דבר שני, דעתו (ודתו) לא משנות לעצם העובדה שהוא שר הספורט במדינה.

וכל עוד בית"ר משחקת תחת ההתאחדות - שהינה גוף ממשלתית - בטורניר ממלכתי, מן הראוי שלחצו לו את היד גם אם הוא אמר כמה דברים בעבר על הקהל של בית"ר.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

קל לדבר.

אני רוצה לראות אותך הולך ברחוב ורואה מישהו שפגע בך או רבת איתו ואח"כ תלך ותגיד לו שלום או תלחץ לו את היד

חלאס להיות יפי נפש, אף אחד לא מחייב אותם ללחוץ לו את היד. חופש הבחירה שלהם והם בחרו שלא ללחוץ. (ואני מאוד אוהב את הבחירה הזאת)

פעם הבאה לפני שהוא פותח את הפה שלו על ביתר שיחשוב פעמיים

Toyota Yaris TS

 

פורסם

תגיד, יש מצב שלא לחצו לו את היד כי הוא ערבי או שזה קיצוני מדי וקבוצה בישראל לא תיתדרדר לרמה כזו של גזענות ?


×
×
  • תוכן חדש...