Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא, זה ממש לא בגלל שהוא ערבי.

אל תסיקו מסקנות מעצמכם.

הם לא לחצו לו רק בגלל שהוא פתח פה על בית"ר ואמר שהליגה תסתדר בלי בית"ר, והתחיל לדבר על האוהדים.

Toyota Yaris TS

 

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תגיד, יש מצב שלא לחצו לו את היד כי הוא ערבי או שזה קיצוני מדי וקבוצה בישראל לא תיתדרדר לרמה כזו של גזענות ?

מה קשור לערבי?

לא מדברים עם חמאס בגלל שהם ערבים?

 

הבן אדם התחיל סכסוך עם קבוצת בית"ר, מה ציפית משחקני בית"ר לעשות? ללחוץ לו את היד כאילו לא קרה דבר?

 

דיסקברי- תן לי שם של שחקן שצמח או פרח במכבי בשנים האחרונות?

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
בוא תגיד לי אתה - לקבוצות כמו ריאל מדריד, ברצלונה, צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד, מילאן, אינטר ועוד ועוד מאריות הכדורגל האירופי יש נשמה??

 

לא יודע מה זה "נשמה" אבל לפחות כדורגל יש.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני האוהד הפועל היחיד פה, אני מבין נכון?

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם
מה קשור לערבי?

לא מדברים עם חמאס בגלל שהם ערבים?

 

הבן אדם התחיל סכסוך עם קבוצת בית"ר, מה ציפית משחקני בית"ר לעשות? ללחוץ לו את היד כאילו לא קרה דבר?

 

דיסקברי- תן לי שם של שחקן שצמח או פרח במכבי בשנים האחרונות?

 

 

 

אתה צודק ואני מתנצל. לא יעלה על הדעת שקבוצת כדורגל בכירה במדינת ישראל לא תלחץ את היד של מישהו בגלל שהוא ערבי, איזה האשמות בוטות ומגעילות, מה חשבתי לעצמי. מה השלב הבא ? עוד מעט יגידו עליכם שבחיים לא תשתפו שחקן ערבי בקבוצה... גועל נפש.

פורסם

הנה התחלנו את הוויכוח... ואם אני אומר לך שלא הייתי לוחץ לו את היד כי הוא ערבי? אז? ומצידי אתה יכול לקרוא לי גזען, פאשיסט, ליברמן, ושאר ארסנל הקללות שיש לכל אוהבי הערבים...

ROOONEEYY

פורסם
אתה צודק ואני מתנצל. לא יעלה על הדעת שקבוצת כדורגל בכירה במדינת ישראל לא תלחץ את היד של מישהו בגלל שהוא ערבי, איזה האשמות בוטות ומגעילות, מה חשבתי לעצמי. מה השלב הבא ? עוד מעט יגידו עליכם שבחיים לא תשתפו שחקן ערבי בקבוצה... גועל נפש.

 

האמת כפי שצויין הסכסוך התחיל בכך, שהוא אמר שמגיע לבית"ר עונש כבד יותר ממה שהיא קיבלה על הפריצה של האוהדים למגרש בסוף המשחק.

 

זה שהרבה אוהדי בית"ר שונאים ערבים, ובצדק, זה ידוע.

והסר דאגה מליבך, אני לא רואה בעתיד הקרוב שום סיכוי שבית"ר יצרפו שחקן ערבי.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

זה וויכוח שעתידו לא להסתיים וכנראה שהוא באמת ולא יסתיים

כי הצדדים כ''כ טעונים שאי אפשר ולהציג דעות בעד ונגד.

 

בקשר למשחק- אני לא סובל כ''כ את בית"ר אבל את הפועל אני לא סובל אפילו יותר

אז בית"ר מבחנתי עשתה את שלה.לבריאות. ומי ייתן ונתניה תיקח לבית''ר את האליפות

במחזור האחרון:lol:..

 

 

כן בטח.. :roll:

 

(הערה להבהרה- אני לא אוהד נתניה אלא אני ירוק יותר שהחמיץ פנים עקב עונה קשה ומאכזבת..)

פורסם
אתה צודק ואני מתנצל. לא יעלה על הדעת שקבוצת כדורגל בכירה במדינת ישראל לא תלחץ את היד של מישהו בגלל שהוא ערבי, איזה האשמות בוטות ומגעילות, מה חשבתי לעצמי. מה השלב הבא ? עוד מעט יגידו עליכם שבחיים לא תשתפו שחקן ערבי בקבוצה... גועל נפש.

 

שחקני בית"ר לא לחצו את היד בכוונה, כיוון שקיבלו מידע מודיעני שמודבר במוסלמי הנושא מחלות מדבקות.

נ.ב

ערבי הוא אדם שנולד בארצות ערב, בבית"ר לא ישחק גם מוסלמי אם הוא לא ערבי אלא אירופאי.

למה? מאותה סיבה שהתלבושת של הפועל תהיה תמיד אדומה. קוראים לזה מסורת.

רוצה לראות לראות בזה גזענות? סבבה, אני רואה את אוהדי הפועל גזענים כי הם לא מוכנים להחליף את התלבושת שלהם לצבע שחור. כי הרי זה צבע של כושים.. איכס.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
חבובניק, ברגע שבית"ר תפגין את רמת הכדורגל שמפגינות הקבוצות שהזכרת אז הנשמה באמת לא מעניינת, אבל לעשות קבוצה של עשירים שמשחקת כדורגל ברמה נמוכה מינוס ולוקחת אליפות רק בגלל שהשאר הרבה יותר עלובות ממנה זה כבר פטאתי.

 

זרים ברמה של בית"ר ? ?

תגיד, איפה אתה חיי ? לפי לא הרבה שנים היו פה זרים בערך פי 10 טובים מכל הנגרים האלה שהזכרת.

 

דר"א, מכבי חיפה של שנות ה 90 ותחילת שנות האלפיים גם היתה קבוצה עם כסף, אבל בניגוד לבית"ר העלובים האלה היא גם הציגה כדורגל, תצוגות. אנשים שלא אהבו כדורגל היו רואים את מכבי חיפה ונהנים, היום אני מתקשה להשלים 10 דקות רצופות מבלי לעבור לערוץ אחר. מכבי חיפה (עם אותו מאמן דר"א) שיחקה בליגת האלופות ונתנה פייט, אפילו הביסה אימפריות כדורגל באירופה. ברמה שבית"ר משחקת אני מקווה מאוד בשבילה שהיא לא תגיע לליגת האלופות.

 

 

אין מה לעשות...אנחנו, אוהדי בית"ר, קוראים לזה סוג של צרות עין... כשבית"ר מצליחה ולוקחת אליפות פעם שנייה ברציפות וגם גביע - אז זה רק בגלל שהכדורגל בארץ כ"כ גרוע ובית"ר היא הכי פחות גרוע.

 

אף אחד לא דיבר ככה כאשר חיפה לקחה 5 אליפויות ב- 6 שנים, אף אחד (גם מאוהדי בית"ר) לא שמח על זה שהמסעות שלכם באירופה נגמרו מתי שהם נגמרו - כולם רצו שתייצגו את הכדורגל הישראלי והמדינה כולה באירופה בכבוד.

 

כנראה שחוסר הפרגון הזה גם יימשך לעוד הרבה זמן לצערי...

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

ההודעה האחרונה כל כך נכונה MAZDA (3) MAN. אבל אין מה לעשות, אני רק בן 19 וחצי, וכבר התרגלתי לכך, שלא משנה מה בית"ר תעשה, תמיד מישהו יפתח את הפה עליהם, ותמיד יהיה מישהו שינסה להוריד מהערך של הקבוצה.

אז מה? קשה לקבל את זה שהיום אנחנו למעלה? היום אנחנו למעלה, מחר אנחנו למטה. ככה זה הכדורגל. אבל מפה ועד להגיד שהליגה כל כך עלובה ורק בגלל זה בית"ר לוקחת אליפות זו הגזמה.

הליגה עלובה? אני אגיד לכם למה. בגלל שבית"ר כל כך טובה, אפילו כשהיא נראת כל כך זוועה, היא מנצחת. כן. בדיוק כך. גם ביום פאתטי ועלוב של בית"ר, הם עדיין מתעלים על קבוצות אחרות (תגידו יותר כישרון, תגידו מזל, תגידו מה שבא לך. זה מה שיש).

 

נ.ב

תראו לי מה עשו לסכנין במשחק שלהם נגד מכבי ת"א (בגביע המדינה שנה שעברה אם אינני טועה) בדוחא, כשהם ניצחו אותם ועלו שלב, וכל הקהל פרץ למגרש, והתחיל לשלוח מטר של זיקוקים לאויר. אז כל הפחדנים אמרו "איזה חגיגות" ואף אחד לא דיבר. כולכם שתקתם. איפה הייתם בזמן הזה? אז היה מותר לפרוץ למגרשים?! ולהחזיק אבוקות ביד?! ולהטיס זיקוקים לאויר?! תעשו טובה. רדו מהקהל של בית"ר.

אפילו האוהדים של זניט היום פרצו למגרש. הם כנראה יקבלו הפסד טכני ו-10 רדיוסים על כך. אה, לא? :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
דיסקברי- תן לי שם של שחקן שצמח או פרח במכבי בשנים האחרונות?

 

1) דיסקבר. לא דיסקברי.

 

2) תן לי שם של שחקן שצמח או פרח בבית"ר בין 99 ל2005 ?

כשהקבוצה לא משחקת טוב - אף שחקן לא יכול לפרוח בה.

ומה לעשות, מכבי ת"א לא משחקת טוב בפלוס-מינוס 10 שנים האחרונות.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אני אוהד הפועל היחיד פה, אני מבין נכון?

 

ממש לא, גם אני - לנו יש סבלנות .

 

שם לב לתגובות, כל האוהדים, השונאים את הפועל .. למה ?

 

כי תמיד , הפועל , תקעה להם , גם כשלא הייתה חייבת ..

 

לכן .. אנו נחכה להם , בלי לחץ , עונה, ועוד עונה .. ואז, כשהם יעמדו, לפני אליפות אנו ...

 

אוהדי הפועל , לא מתרגשים, הם נהנים, גם כשהם סובלים .

כי הם אוהדים, את הפועל ת"א, בכל מצב . וזה משגע את כולם .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
אז מה? קשה לקבל את זה שהיום אנחנו למעלה? היום אנחנו למעלה, מחר אנחנו למטה. ככה זה הכדורגל. אבל מפה ועד להגיד שהליגה כל כך עלובה ורק בגלל זה בית"ר לוקחת אליפות זו הגזמה.

 

לא יעזור בית דין השנה בית"ר( וגם שנה ששעברה ד"א) הקבוצה אפורה ברמות על. בית"ר ממש לא כזו טובה, עם כל הכבוד לפני שנתיים בימי לרואה ופרננדס (השחקן, לא המאמן), כשלא היו שלל בלרינות כדוגמת גרשון, טל, בנאדו ושאר האעלק שחקנים, בית"ר שיחקה הרבה יותר טוב. וזה גם עלה לה הרבה פחות כסף.

 

אהה כן ומכבי חיפה של הצ'מפיונס אין בכלל מה להשוות לבית"ר. שחקנים כמו יעקובו, ז'וטאוטאס, פראליה, זנדברג ( בימיו הטובים), רוסו ( כשהוא עוד שיחק, למרות שגם היום הואמ שחק ברמה גבוה יותר ממרבית שחקני מכיב חיפה), ועוד. זו בהחלט הייתה קבוצה מעניינת וחזקה, ולראייה התוצאות שהשגנו בצ'מפיונס.

 

אהה כן ודיסקבר: תעשה לי טובה. ומי פורח במכבי ת"א? אבי נימני? לוני הרציקוביץ?

 

יש הרבה שחקנים שפרחו בבית"ר: יצחקי, בן שושן,ברוכיאן, ארבייטמן, מליקסון, זה מה שאני זוכר מהשנים האחרונות, ב99 בטח היו עוד את פישונט, שאנדור, שאלוי, שמוליק לוי, דרעי, אוחנה ועוד אני כבר לא זוכר.

ROOONEEYY


×
×
  • תוכן חדש...