Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

להשוות את מכבי חיפה של רוסו,יעקובו בניון לבית"ר של היום זה מצחיק.

 

פה מדובר בקבוצה שקרעה את הליגה אצלינו באותם ימים השאלה היא לא אם ננצח השאלה הייתה כמה ננצח. במשחקי "עונה" היינו נותנים ליריבה 3-4 חתיכות. והיריבה הייתה הפועל תל אביב קבוצה שהגיע לרבע גמר אפ"א באותה עונה. היום איזה יריבות יש לבית"ר ? סכנין ? קרית שמונה. אין להם בכלל יריבות.

 

רמת הכישרון,הכדורגל של מכבי חיפה בעידן האלופות/גרנט הייתה גבוהה ב4-5 דרגות מבית"ר של היום. אולי 3-4 שחקנים מבית"ר של היום היא מוצאים את עצמם בהרכב של חיפה. בואטנג,אלברז ואולי עוד אחד שתיים יכלו להיכנס להרכב..

פורסם

איזו תוקפה זו היתה , הייתי בשלושת משחקי "הבית" בקפריסין זה היה פשוט מדהים האווירה , האוהדים , הכדורגל ההתקפי למרות שהגענו לכל המשחקים כאנדרדוג , היום שאני מסתכל על בית"ר פשוט אין לה את זה , הכדורגל שלה משעמם אין לה את הברק שהיה לחיפה בתקופה של שום וגרנט (את האמת הרבה יותר אהבתי את הכדורגל של שום מאשר את של גרנט) .

 

ואת האמת גם בשלושת האליפויות של רוני לוי לא היה את הכדורגל היפה שהיה בתקופה של שום וגרנט ולא בגלל שלא היה לו שחקנים כי השלד של הקבוצה נשאר פחות או יותר , פשוט נפלה קבוצה גדולה שהיתה צריכה חיזוק בכמה מקומות לידיים של מאמן ברמה של ליגה שנייה או שלישית שעם השנים פשוט פירק אותה .

פורסם

אהה כן ודיסקבר: תעשה לי טובה. ומי פורח במכבי ת"א? אבי נימני? לוני הרציקוביץ?

 

יש הרבה שחקנים שפרחו בבית"ר: יצחקי, בן שושן,ברוכיאן, ארבייטמן, מליקסון, זה מה שאני זוכר מהשנים האחרונות, ב99 בטח היו עוד את פישונט, שאנדור, שאלוי, שמוליק לוי, דרעי, אוחנה ועוד אני כבר לא זוכר.

 

אתה לא טורח לקרוא את ההודעה שלי, אה?

או שאתה כן קורא ופשוט לא עושה פעולה קטנה שנקראת הבנת הנקרא?

 

אמרתי שבשנים האחרונות לא צמחו שחקנים טובים במכבי. נקודה.

כשקבוצה לא משחקת טוב - שחקנים לא יכולים לפרוח בה.

בעונת האליפות אפשר להגיד שברוך דגו "פרח" - אבל את הפריצה הגדולה שלו הוא עוד עשה באשדוד.

 

שחקן שצמח/פרח בקבוצה זה שחקן שגדל שם וביצע פריצה בשנים הספציפיות או שחקן שהגיע בסדר מקבוצה אחרת ועשה קפיצת מדרגה משמעותית בתקופת משחקו בקבוצה.

לדוגמא: תמיר כהן שעבר ממכבי ת"א למכבי נתניה ותוך עונה עבר לבולטון.

 

 

לא שאנדור, לא שאלוי, לא דרעי ולא אוחנה צמחו או פרצו בין 99 ל2005 בבית"ר.

ארבייטמן פרח? תעשה לי טובה. הילד ייבש את הספסל בשנתיים האחרונות בחיפה ועכשיו עושה אותו דבר בהפועל.

לגבי יצחקי, בן שושן,ברוכיאן ומליקסון - הם פרחו בשנה וחצי שנתיים האחרונות.

וכמו שכבר אמרתי, כשבא בנאדם, משקיע למעלה מ100 מליון שקל בהבאת שחקנים איכותיים מהארץ ומחו"ל,

והמאמן לא מפחד להכניס אותם לשחק עם הגדולים - לא פלא ששחקנים צעירים יפרחו.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

(הערה להבהרה- אני לא אוהד נתניה אלא אני ירוק יותר שהחמיץ פנים עקב עונה קשה ומאכזבת..)

 

לזה קוראים אוהד הצלחות.

 

אחרי שלקחתם 3 אליפויות רצופות אני בטוח שלא היית מדבר ככה.

כ7 שנים ביתר נלחמה על החיים שלה בליגת העל והאוהדים ה"אמיתיים" שלה לא דיברו ככה ועקבו אחרי כל מגרש למרות שהיא הייתה במקומות האחרונים.

 

אם כבר דיברתי על אוהדי הצלחות אז אני כ"כ רוצה שכל הטרמפיסטים שפתאום נהיו אוהדי ביתר אחרי שארקדי הגיע, פשוט יתאדו להם מיציע כי הם פשוט מגעילים אותי.

 

דיסקבר- מליקסון כבר שנתיים לא משחק בביתר אז איך הוא פרח בשנה וחצי האחרונה?!

כאשר ארבייטמן שיחק בבית"ר הוא היה אחד החלוצים המבטיחים לעתיד, כולם כבר הכתירו אותו בתור "אוחנה הבא" אבל בגלל דברים שלא היו תלויים בו הוא עבר לחיפה ושם נפסקה כל ההצלחה שלו כמו עם מליקסון.

בן שושן וברוכיאן עלו מהנוער וכבר אז הם היו כישרונות שרק השתפשפו עם השנים.

יצחקי היה אחד הצעירים הכי בולטים, מאז שהוא הגיע לביתר הוא נהיה שחקן הרכב לכל דבר ובלט וכבש בהרבה משחקים. לא סתם פרננדז (המאמן) התעקש להחתים אותו לחוזה ארוך כמו עם ברוכיאן.

Toyota Yaris TS

 

פורסם

מי שלא היה בערב חצאי גמר הגביע, לא מבין איזה כדורגל גרוע יש בארץ.

 

אם משחק בין האלופה לסגניתה נראה כמו שהוא נראה, אז זה פשוט מזעזע.

או משחק בין האלופה למחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות.

 

אם קבוצה מליגה ז' כמו שמשון משחקת יותר טוב ויותר יפה לעין ממחזיקת הגביע לשעבר, אז אבדנו.

 

פשוט בושה וחרפה, בזבוז של זמן , כסף, מלים וזמן מסך בטלויזיה.

 

ביום ראשון יש עוד משחק שרשום עליו 0-0 : בית"ר מול מכבי נתניה.

כביכול קרב על האליפות.... סיפור מעניין.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מי שלא היה בערב חצאי גמר הגביע, לא מבין איזה כדורגל גרוע יש בארץ.

 

אם משחק בין האלופה לסגניתה נראה כמו שהוא נראה, אז זה פשוט מזעזע.

או משחק בין האלופה למחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות.

 

אם קבוצה מליגה ז' כמו שמשון משחקת יותר טוב ויותר יפה לעין ממחזיקת הגביע לשעבר, אז אבדנו.

 

פשוט בושה וחרפה, בזבוז של זמן , כסף, מלים וזמן מסך בטלויזיה.

 

ביום ראשון יש עוד משחק שרשום עליו 0-0 : בית"ר מול מכבי נתניה.

כביכול קרב על האליפות.... סיפור מעניין.

 

הכל נכון , ואני מסכים , אבל יש לנו ברירה אחרת ..

זו הליגה שלנו , כנראה , שזה תואם את רמת הכבישים שלנו, מחירי הרכבים ,החלומות על רכבים, כמו במדינות אחרות

( פשוט ליגה אחרת )

אבל, זה מה יש, ולמה לנפנף לנו על חלומות רחוקים , בואו נהנה בקטנה ,

ואולי בעתיד,נעלה ברמת הליגות , ברכב ובכדורגל ( לקנא בכדורסל ) ..

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אין מה לעשות...הצביעות נשפכת פה בכמויות מסחריות.

 

זה אנחנו וזו המנטליות שלנו, ואולי גם בגלל זה הכדורגל שלנו בחיים לא יתרומם, מלבד גיחה קצרה כזו או אחרת למשהו טיפה יותר גבוה.

 

בית"ר היא אולי הקבוצה עם הכי הרבה אוהדים בארץ (עם אוהדים בכול קצוות הארץ) אבל היא גם הקבוצה הכי שנואה בארץ בעיני אוהדי הקבוצות האחרות.

 

ולא משנה מה יהיה ומה יקרה תמיד ישנאו אותה ותמיד יהיו דברים רעים להגיד עליה...

 

מחר מחרתיים משה תאומים הולך להביא רוכש זר להפועל ת"א שנמצאת במצב של כמעט התרסקות, ומזכירה את בית"ר בתחילת שנת 2000 - כשיבוא איזה גאיידמק מס' 2 להפועל ויתחיל להזרים כסף, אז נראה איך תדברו.

בינתיים אוהדי מכבי ת"א סותמים את הפה כי הם כבר השיגו אוליגרך שהולך להשקיע בקבוצה שלהם.

 

נחכה ונראה מתי יענקלה שחר יעזוב את חיפה (אם בכלל) ומתי חיפה תשאר מאחורי בית"ר, הפועל ומכבי ת"א - ואז כול אלה שהגיבו פה והשתמשו הרבה במילה "נשמה" - נראה אותם מתפללים שיבוא איזה אוליגרך בשביל שישקיע בהם. כול אחד כאן יעדיף שהקבוצה שלו תמכור את "הנשמה" שלה בשביל עוד אליפות או בשביל להגיע לליגת האלופות.

 

בית"ר משחקת כדורגל אפור? היכולת הזו לא תספיק לליגת האלופות? יכול מאוד להיות....רומא לא נבנתה ביום אחד ולא בכמה שנים.

אני רואה היום את בית"ר משתקמת אחרי המון המון שנים של קשיים ומשבר - וגם אם היא אלופה פעם שניייה ברציפות, ועכשיו גם מחזיקת הגביע, זה עדיין לא אומר שהיא אמורה לשרוף את ליגת האלופות. זה לוקח זמן, המון המון זמן. כול מי שמכיר את מכבי חיפה יודע שהמערכת המשומנת הזו נבנתה לאט לאט ובצורה מאוד זהיר ועדינה ורק ככה מגיעים להישגים.

 

בקיצור, שום דבר לא יכול להיות מושלם עבור אוהדי בית"ר... גם האליפות הזו וגם האליפות הקודמת באו עם טעם רע והרגשה לא הכי טובה שיש (כול האירועים של פריצת הקהל למגרש, העונשים חסרי התקדים שספגנו ועוד ועוד...).

צריך להשלים עם זה וצריך ללמוד לחיות עם זה.

 

ככה זה ששונאים אותך - אבל שיאכלו את הלב.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם
אין מה לעשות...הצביעות נשפכת פה בכמויות מסחריות.

זה אנחנו וזו המנטליות שלנו, ואולי גם בגלל זה הכדורגל שלנו בחיים לא יתרומם, מלבד גיחה קצרה כזו או אחרת למשהו טיפה יותר גבוה.

בית"ר היא אולי הקבוצה עם הכי הרבה אוהדים בארץ (עם אוהדים בכול קצוות הארץ) אבל היא גם הקבוצה הכי שנואה בארץ בעיני אוהדי הקבוצות האחרות.

ולא משנה מה יהיה ומה יקרה תמיד ישנאו אותה ותמיד יהיו דברים רעים להגיד עליה...

 

אם אתה באמת חושב שבית"ר היא הקבוצה הכי שנואה בארץ אתה טועה ובגדול. הקבוצה הכי שנואה היא הפועל ת"א :)

אני גם לא יכול להיות בטוח שבית"ר במקום השני של השנואות.

אין שנאה בארץ בין קבוצות כמו בין התל-אביביות.

 

מה שכן, תהיה בטוח שהערבים והשמאלנים לא בדיוק חובבי בית"ר, בעיקר בגלל הקהל שלה.

אם הקהל של בית"ר יתמתן, בית"ר בכלל לא תהיה בטופ הקבוצות השנואות.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

...

 

מה נסגר איתך? תיכף תקים את הפנתרים הביתרים ותתחיל לבכות על קיפוח. תקשיב טוב, בית"ר של השנה ושל שנה שעברה זה לא קבוצה, זה חרטה ברטה. לפני שנתיים בעידן פרננדז \ עזורי\ אוחנה עם לרואה, פרננדס, ובלי גרשון \ בנאדו ושאר הבלרינות שיקחה הרבה יותר טוב ומעניין. אין לי שום דבר נגד גאידמק, להפך אני רק יכול לאמר מילים טובות עליו. אבל לפני שנתיים כשבבית"ר הושקעו פחות כספים (עדיין בעידן גאידמק) הקבוצה נראתה ושיחקה יותר טוב. נקודה.

ROOONEEYY

פורסם

בואו נשים את הקלפים על השולחן, עם תקציב מטורף כמו של בית"ר , היא צריכה לשחק כדורגל הרבה יותר טוב נקודה.

מה שגורם לה לשחק כל כך חלש זה העדר התחרות שבכלל לא קיימת. ושקבוצה באה לשחק מולה, אנחנו רואים משחק טוב, כמו סכנין-בית"ר, הפועל בית"ר, והרצליה-בית"ר, כל המשחקים האלה העונה היו מעניינים!

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

הרצליה ביתר היה מעניין? על מי אתה עובד?

סכנין ביתר היה מעניין לא בגלל שבית"ר שיחקו טוב.. בגלל שסכנין ניצחה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

כולכם צודקים...בית"ר משחקת כדורגל נוראי. כולם פה אומרים את זה, כול הפרשנים אומרים את זה, כול כלי התקשורת אומרים את זה.

 

משהו מוזר מאוד קורה פה....היא אלופה שנתיים ברציפות וגם מחזיקת הגביע השנה. משהו פה בטח מכור, לא?

 

זה כמו שלדעתי ברצלונה היא הקבוצה הכי טובה באירופה - אבל איפה היא ואיפה האליפות בספרד ואיפה היא ואיפה ליגת האלופות...

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2


×
×
  • תוכן חדש...