Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש למשפחתי אפשרות לקחת פיאט פונטו מהעבודה של אבי.

הבעיה שהיא קטנה מדיי ואנחנו משפחה של 4 אנשים, אפשרי להסתדר או שזה משימה בלתי אפשרים להדחס 4?

רציתי לדעת אם המנוע 1200 [1242 ליתר דיוק] יצליח לנוע עם 4 אנשים + מטען?

וגם מה אתם אומרים בכללי על הרכב..

*אין אפשרות לקחת רכב אחר משיקולים פרטיים שלא אפרט.

 

 

תודה מראש...

פורסם

הגרנדה פונטו יחסית מרווחת לקטגוריה שלה, עם תא מטען גדול.

לכן לא תהיה לכם שום בעיה מבחינת מקום.

 

כדאי עם זאת לבחור בגרסה עם מנוע ה 1.4 ליטר. קצת חזק יותר, ויוכל להתמודד יותר טוב עם 4 נוסעים.

פורסם

יש לנו פונטו כזאת אוטומטית והיא טובה גם באזור חיפה רק שאנחנו רק 2 אנשים

אם אתם לא נוסעים כל הזמן כולכם ברכב אז אני ממליץ

 

אני חושב בעתיד הקרוב לשדרג לגרנדה פונטו 1250 ידנית שגם היא מומלצת

 

אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם

אנחנו נוסעים פעם - פעמיים בחודש נסיעות של שעתיים בסופי שבוע.

האופציה היחידיה היא לגרסא הידנית עם מנוע ה1200.

הפחד שלי שהאוטו לא יצליח לעלות עליות עם 4 אנשים + מטען למרות שלא כל שבוע נעשה נסיעות כאלו.

ברוב הזמן זו נסיעה של 2-3 אנשים בתוך העיר.

חשוב לציין שאנחנו לא מחפשים ביצועים מדהימים אלה רכב שיסחוב את כולנו ולא יעלה עליות חדות ב60 קמ'ש.

*חשוב לציין שזהו הרכב היחידי במשפחה ואין לנו רכב נוסף שנוכל לנסוע איתו נסיעות ארוכות.

פורסם

בתגובה שלי התייחסתי לפונטו ספייס

מקריאה נוספת הבנתי שאתה מדבר על הגרנדה פונטו

הגרנדה פונטו יותר כבדה מהדגם שלי אך מומלצת מאוד

כמו שאמרתי אני מתכנן שזה יהיה הרבב הבא במשפחה

 

אם הרכב מליסינג אז ייכאב לכם פחות לאמץ את המנוע בעליות

למרות שמנסיון לא קורה לו כלום8)

 

בקיצור תתחדשו

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם

אין שום בעיה עם הגרנדה פונטו בנושא העליות.

מנוע ה- 1250 סמ"ק ובמיוחד עם תיבה ידנית יעלה את העליות ללא כל בעיה, אולי לא על 120 קמ"ש אבל יעלה כמו גדול.

 

אתה יכול לקחת את הרכב ללא כל חשש.

פורסם

כן כמו שנאמר, ליסינג, אם לא סוחב לוחצים יותר.

בכל אופן תודה רבה על התשובות המהירות, אתם אומרים שבוודאות האוטו יסע בעליות כמו שצריך?

 

 

שוב, תודה רבה!

פורסם
כן כמו שנאמר, ליסינג, אם לא סוחב לוחצים יותר.

בכל אופן תודה רבה על התשובות המהירות, אתם אומרים שבוודאות האוטו יסע בעליות כמו שצריך?

 

 

שוב, תודה רבה!

 

אם אתה מדבר על הגרנדה פונטו, תהיה רגוע.

205 94' 1.4, שלוש דלתות אדומות, שני פגושים שחורים והזרקה אחת, מצחיק איך שהאהבה עיוורת... :inlove:

205 1.4 94' 3 דלתות לפניות. :twisted:

KLE 500 2004 לשיוט בקו ישר. :cool:

פורסם
אין שום בעיה עם הגרנדה פונטו בנושא העליות.

מנוע ה- 1250 סמ"ק ובמיוחד עם תיבה ידנית יעלה את העליות ללא כל בעיה, אולי לא על 120 קמ"ש אבל יעלה כמו גדול.

 

אתה יכול לקחת את הרכב ללא כל חשש.

מה צריכת הדלק של הגרנדה 1.4 האוטומטית ?

האם אין תקלות מיוחדות לאוטו ?

דני

פורסם

אין תקלות מיוחדות לרכב אך הוא איננו מאובזר, לרכוש את הרכב אך ורק כיד שניה או לקבלו מהעבודה מליסינג עד שהיבואן יתעורר.

 

צריכת הדלק של הגרנדה פונטו 1400 סמ"ק האוט':

 

נסיעה בין עירונית: 19.2 ק"מ לליטר.

נסיעה מעורבת (בין עירוני ועירוני): 16.4 ק"מ לליטר.

 

שים לב שמדובר בעצם במנוע 1368 סמ"ק בעל 8 שסתומים בלבד, המספק 77 כ"ס ב- 6000 סל"ד.

התיבה ה- "אוטומטית" היא בעצם תיבה רובוטית שדורשת הסתגלות (ייתכנו "מכות" קלילות בעת מעבר הילוכים, בנוסף נדרש זינוק בעליה בעזרתו של בלם היד), לא נורא אך דורש הסתגלות.

פורסם

זינוק בעליה בעזרת בלם היד? זה חדש לי גיא.

התנסתי עם הרכב ולא מצאתי את עצמי צריך להשתמש בבלם היד בעת נסיעה בעליה.

!AWDSOME

פורסם

אני מדבר על עליות קשות כמו שיש ביוקנעם וחיפה. במידה ותשחרר בלם בעליה- הרכב ידרדר אחורה עד שאתה לוחץ על הגז, ולכן נדרשת עזרתו של בלם היד.

צריך לזכור שהתיבה הרובוטית היא בעצם סוג של תיבה ידנית עם קלאץ' חשמלי- המחשב לוחץ על הקלאץ' בשבילך ומכאן "הבעיה". בתיבה אוט' רגילה אין צורך לשנות הרגלי נסיעה.

פורסם

כן מדובר בפונטו גרנדה חדשה מהניילונים למי ששאל,

הרגעתם אותי, נלחצתי מהקטע של הסחיבה!

תודה רבה על התשובות הזריזות.

פורסם
בתיבה אוט' רגילה אין צורך לשנות הרגלי נסיעה.

 

בעליות קשות גם עם תיבה אוטומטית "רגילה" האוטו ידרדר לכיוון הירידה, אבל אני מניח שהבנתי למה התכוונת.

205 94' 1.4, שלוש דלתות אדומות, שני פגושים שחורים והזרקה אחת, מצחיק איך שהאהבה עיוורת... :inlove:

205 1.4 94' 3 דלתות לפניות. :twisted:

KLE 500 2004 לשיוט בקו ישר. :cool:

×
×
  • תוכן חדש...