Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן.

היא יכולה לתפוס משני כווניה.

נראה לי שהתמקדה בבאים מולה...

למרות שנסעתי כך שהיא נותרה מאחורי והגלאי לא מכוון אליה, צפצף כק"מ וחצי -2 ק"מ

:-)

פורסם

את עניין התפיסה משני הכיוונים אני יודע (הרי זה אותו מכשיר מלפני ומאחורי ה"צ'קלקה" לא? - מן כובעון שחור כזה?)

אני התכוונתי לשאול לגבי המרחק האפקטיבי, הטווח, אם אתה אומר שהמרחק שהמכשיר צפצף היה כ2 ק"מ זה אומר הרבה מאוד, אפילו שזה לא בדיוק משפיע ישירות עליך בתנאים האלו (כיוון הנסיעה שלך)

פורסם

atoo

למה אתה מציין שזו הייתה "דבורה"? הרכב המשטרתי עמד בצד הדרך...זו אמורה להיות מכמונת מסוג "מולטונובה" לא?

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

לא.

הדבורה לא חייבת "לעוף"... היא יכולה גם להמתין לצד הדרך.

לניידת לא היתה מצלמה... מדובר בדבורה.

פורסם

לכל המעוניינים :

הניידת עמדה בצד הדרך ומדדה את הרכב כבר 2 ק"מ לפני שהוא רואה אותה בכלל ,

אם הרכב עבר את המהירות השוטר יוצא ועוצר את הנהג בצד ,

שוב הניידת לא מצלמת אלה עוצרת בצד , אבל הדבורה הזאת זה איימת הנהגים היא יעילה מרחוק וגם בחושך מוחלט .

 

זהירות !

יצאתי עמבה

פורסם
לכל המעוניינים :

הניידת עמדה בצד הדרך ומדדה את הרכב כבר 2 ק"מ לפני שהוא רואה אותה בכלל ,

אם הרכב עבר את המהירות השוטר יוצא ועוצר את הנהג בצד ,

שוב הניידת לא מצלמת אלה עוצרת בצד , אבל הדבורה הזאת זה איימת הנהגים היא יעילה מרחוק וגם בחושך מוחלט .

 

זהירות !

 

לא מדוייק.

השוטר צריך לדעת את מי הוא מודד = על איזה רכב הוא מתביית( http://www.speedtraps.co.il/talkback/eilon_30_5.pdf ) וזאת בהנחה שאין רכב בודד על הכביש...

משני ק"מ ואפילו מאחד, השוטר לא רואה כלום! נכון שמותר להם לעצור אותך כבר ממרחק ק"מ. אבל ק"מ אחד!

הולנטיין קלט את הדבורה כבר משני ק"מ... גם הוא לא צריך "לראות" אותה :-)

פורסם

מרעננה עד קדימה (היישוב) על כביש 4, אני נוסע שמה הרבה, המצלמות לא תופסות עד 120...

מעבר ל 120 לא בדקתי.

×
×
  • תוכן חדש...