Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח,

 

אישתי צריכה ללדת כקרוב ואני מעוניין לבטל את כרית האויר בצד הנוסע,

 

במאזדה אין מפתח לביטול הכרית, האם ישנה דרך לבטל את כרית האויר?

 

 

תודה מראש

פורסם

כשאין סוויץ' לביטול כ"א, אזי היצרן לא רצה לנתק את הכ"א. לכן לא מומלץ לנסות, אלא אם אתה רוצה פיצוץ לא מבוקר של הכרית שלך או של הנוסע, או שבמקרה של תאונה ח"ו, לא יפתחו כלל כריות האויר.

פורסם

אי אפשר לנתק בדרך בטוחה.

 

ולא כדאי לנתק את כריות האוויר במיוחד לא במאזדות האלה כי בתאונה חס וחלילה הרכב הופך ישר לערימת ברזל וכריות האוויר חשובות מאוד.

 

הכי טוב והכי בטיחותי זה להושיב את התינוק מאחורה.

פורסם

יתכן ומוסך מאזדה יבצע עבורך את הדרישה. אני ממליץ שלא לבטל את ההתקן הקדמי של כרית אוויר לנוסע, אלא, להושיב את התינוק במתקן בטיחות ייעודי, מאחור.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
יתכן ומוסך מאזדה יבצע עבורך את הדרישה. אני ממליץ שלא לבטל את ההתקן הקדמי של כרית אוויר לנוסע, אלא, להושיב את התינוק במתקן בטיחות ייעודי, מאחור.

 

בברכה

דני

 

היי,

 

בכיף הייתי שם את הילדים במושב האחורי אך כאשר יש 3 ילדים קטנים ואשתי תצטרך לנוהוג איתם לבד לא יהיה ברירה ואחד מהם

יהיה חייב לשבת קדימה.

פורסם
יש שתי חגורות דלת (שצמודות לדלת) וחגורה אמצעית. מה הבעיה?

 

הבעיה הינה שיש סכון גדול יותר ששלושת הילדים מאחור וצריך להסתובב אליהם מאשר הילד ה"נודניק" יותר לייד האישה.

 

ותאמינו לי שרק מי שיש לו ילדים יודע במה מדובר.

 

תודה וחג שמח.

פורסם

נסה לחשוב שוב על השטות שכתבת.

לשים את הילד ה"נודניק" לצידה של הנהגת, כך שתוכל להפנות את תשומת ליבה אליו במהלך הנהיגה זה "יותר בטוח" ?

 

זה מתכון בטוח לסטיה מנתיב ותאונה חזיתית.

ילדים יושבים במושב האחורי בלבד.

זה המקום המומלץ על ידי כל רשויות הבטיחות, יצרני מושבי הבטיחות, ועל ידי ההגיון הבריא.

 

מי שמושיב לידו תינוק כדי שיוכל "לתת לו מוצץ כשהוא בוכה" מועל באחריותו כהורה.

פורסם
נסה לחשוב שוב על השטות שכתבת.

לשים את הילד ה"נודניק" לצידה של הנהגת, כך שתוכל להפנות את תשומת ליבה אליו במהלך הנהיגה זה "יותר בטוח" ?

 

זה מתכון בטוח לסטיה מנתיב ותאונה חזיתית.

ילדים יושבים במושב האחורי בלבד.

זה המקום המומלץ על ידי כל רשויות הבטיחות, יצרני מושבי הבטיחות, ועל ידי ההגיון הבריא.

 

מי שמושיב לידו תינוק כדי שיוכל "לתת לו מוצץ כשהוא בוכה" מועל באחריותו כהורה.

 

כמה נקודות להבהרה !!

1) כאשר הילד יושב במושב האחורי ובוכה אז עדיף לסובב את הראש תוך כדי נהיגה עלמנת לראות מדוע הוא בוכה!!!

2) אל תנסה ללמד אותי מי מועל באחריותו כהורה , כאחד שגידל 2 אחים ועוד 2 ילדים קטנים אני חושב שאין קשר בין מוצץ לכמה ההורה מגדל ודואג לילדיו או בלשונך "מועל באחריותו כהורה" ובנוסף אני חושב שמי שהמציא את המוצץ מגיע לו פרס

"נובל" לשלום .

3) לפעמים אין מה לעשות והילדים דורשים את המוצץ גם אם לא כואב להם או מציק להם משהו.

 

בכל אופן שיהיה לך חג שמח (והכל בנימה טובה ).

פורסם

הורים שמועלים כתפקידם כהורה הם אלה המושיבים את הילדים שלהם על הדשבורד כאלו היו כלבי צעצוע עם הצוואר הרוטט או מסיעים אותם לגן כשהילד יושב על ברכי הנהג. ראיתי כאלה יותר מפעם אחת.

פורסם

מציע שתערוך חיפוש בפורום, הנושא נדון לעייפה.

אני רק יכול להרגיע אותך כי אם תבחר להושיב, למרות התראות הבטיחות, את מושב התינוק במושב הנוסע באמת תהיה חייב לבצע ניתוק של כרית נוסע וצד (אם קיימת) וטכנית זה כמובן ניתן. אנא התייעץ עם מוסך המתמחה בכך או מוסך מורשה של מאזדה.

בהצלחה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...