Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפהמים צריך את שניהם.

 

פעם המזל והשכל הלכו לטייל וכשירד הלילה הם החליטו לישון בצד הדרך.

המזל פרש שמיכה באמצע הכביש והשכל הלך לשכב בצד הדרך.

 

בלילה באה מכונית, ראתה את המזל על הכביש, סטתה בשנייה האחרונה ודרסה את השכל.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אחרי הטראומה שקיבלתי בתאונה כנראה שזה לא הספיק .

ביום שישי אני חוזר מבית ספר , נוסע ממש לאט במקומות עם אנשים סביבות ה 20/30 קמ"ש ולא אכפת לי אם צופרים או לא שיחכו , מתסכל 400 פעם על כל מעבר חציה שאני מגיעה , מגיעה למעבר חציה ליד הקניון , מתסכל ימינה רואה אבא וילדה (בערך בגיל 13) מתקרבים למעבר חציה , מסתכל חצי שניה שמאלה לראות שאף אחד לא עובר צד שני , ממשיך לנסוע מסתכל שוב ואני קולט את האבא מתחיל לרוץ עם הילדה לכיוון הכביש לוחץ מהר על הברקס (שוב ה ABS עובד) והאבא בכלל לא שם לב שהוא כמעט נדרס , המשיך כמו מפגר עם הילדה שהוא מושך אותך לכיוון המעבר חציה השני כמו אהבל , אם ככה הוא מלמת את הילדה שלו לעבור כביש שילך להז**** , איש דתי מפגר עושה מה שבראש שלו , ישר החבר שלי (הנהג בתאונה לשעבר) יוצא מהרכב ומתחיל לצעוק על האבא , והוא בשיא חוצפתו צועק עליו בחזרה , חבל שהוא לא השתטף בתאונה הקודמת ! (מכל הלב אני מאחל לו את זה) ראינו את הילדה משפילה את הראש ולא יכולה להסתכל עלינו .

אני מבטיח לכם שאם הייתי על 40 קמ"ש , זה היה נגמר אחרת , טמטום של אנשים .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם
איש דתי מפגר עושה מה שבראש שלו

 

מה הקשר לזה שהוא דתי?

 

דבילים יש בכל הדתות ובכל רמות האמונה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

צודק , אבל אני גם ככה לא מת על סוג האנשים האלה , הם חושבים שה' בוחר אם יהיה ככה או ככה , אז הם עושים מה בראש שלהם .

אין בעיה שימשיכו ככה ...

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

אתה ממשיך עם הכללות לא מבוססות.

 

למרות שאני חילוני גמור יש לי "קצת" ידע ביהדות ומה שאתה אומר רחוק מאוד מהמציאות אפילו אצל החרדים.

 

כשתלמד לבחון אדם כאינדיבידואל ולא לפי השתייכות דתית, איזור מגורים, צבע עור וכו' אתה תגלה הרבה אנשים מאוד חיוביים שבגישה הנוכחית שלך לעולם לא תדע על קיומם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

באמת שי , אני לא גזעני או משהו חס וחלליה , אבל זה מה שהבחור צעק ברגע שהעירו לו על זה , כמעט הוא והילדה שלו היה בהדסה , וככה הוא מתנהג ?! עכשיו התופעה הזאת ידוע בהתנהגות שלהם , זה לא חדש שהם מאמינים במה שה' רוצה זה מה יהיה, ולכן חלק מהם לא שומרים כמו שצריך על עצמם .(נראה כמו משחק רולטה רוסית)

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

שוב שלום לכולם , יש לי חדשות בנושא .

שכחתי לעדכן אותכם בעניין הכי חושב בנושא לדעתי , כשבועיים + (סביבות ה28 באפריל) מחייגים אלינו מבית החולים (אחרי שכבר יצרנו קשרים טובים וסימפטים עם ההורים) ומודיעים לנו כי הילד ניצל ממחלת הסרטן במוחו בעקבות התאונה .

בהתחלה חשבתי שעובדים עלינו , אחר"כ דיבר איתי הד"ר והבנתי שזה כבר אמיתי, הילד ניצל בעקבות התאונה ממחלת הסרטן , עקב התאונה הילד היה חייב לעבור בדיקות שיגרתיות שבסופן נמצא כי הילד חולה במחלת סרטן בראשו , הרופא העריך כי לולאי התאונה הילד היה שורד 3 שנים במקסימום .

הנושא תפס "תאוצה" ובעיתון סופ"ש במעלה הופיעה בדף שער (גם התאונה מצאה עצמה בדף שער ובו אני כנהג"הפוגעה" למרות שבפועל זה לא נכון ואני לא נהגתי) .

יש לציין כי אכן זהו סיפור הזוי לדעתי , וכמו המשפט האהוב "סוף טוב הכל טוב " :)

שיהיה לכם לילה טוב , תודה למי שעקב / זוכר .

 

יעקב

עוד דבר אחד (או עריכה) :

אכן מר.שי זוכר את הוויכוח שלנו ? שהדתיים מאמינים בכך שמה שצריך להיות יהיה כי ככה ה' רוצה ?

אני כבר לא יודע למה להאמין .

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

סיפור הזוי, אבל מוביל אותי לאוף טופיק מהחודש האחרון:

חבר שאיתו אני מתאמן למרתון אושפז בבי"ח בגלל דימום בבטן. לא גילו את הסיבה (עד היום) אבל כחלק מהליך שגרתי הוא נשלח גם לצילום ריאות.

התגלה שם גידול ובבדיקות נוספות נקבע שהגידול סרטני.

מדובר באדם שהוא רץ מרתון ומעולם לא עישן ולו סיגריה אחת.

בשבוע שעבר הוא עבר ניתוח להסרת אונת ריאה אחת.

אם לא הסיפור של הדימום, הגידול היה מתגלה בשלב מאוחר מידי.

פורסם
שוב שלום לכולם , יש לי חדשות בנושא .

שכחתי לעדכן אותכם בעניין הכי חושב בנושא לדעתי , כשבועיים + (סביבות ה28 באפריל) מחייגים אלינו מבית החולים (אחרי שכבר יצרנו קשרים טובים וסימפטים עם ההורים) ומודיעים לנו כי הילד ניצל ממחלת הסרטן במוחו בעקבות התאונה .

בהתחלה חשבתי שעובדים עלינו , אחר"כ דיבר איתי הד"ר והבנתי שזה כבר אמיתי, הילד ניצל בעקבות התאונה ממחלת הסרטן , עקב התאונה הילד היה חייב לעבור בדיקות שיגרתיות שבסופן נמצא כי הילד חולה במחלת סרטן בראשו , הרופא העריך כי לולאי התאונה הילד היה שורד 3 שנים במקסימום .

 

 

:shock2:ואוו, אני פשוט חסר מילים :shock:

כל הכבוד לך ולחבר שלך על כל ההתנהלות לכל אורך הסיפור וסופו הטוב.

דברים כאלו לא שומעים כל יום.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

עדיין מטופל , מצבו הרבה יותר טוב , מה-5 למאי הוא כבר בבית , הספיק להיות בבית הספר עד תום הלימודים .

אכן הסיפור נראה יותר טוב ככול שהזמן עובר.

=)

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

קודם כל ראוי לציין שטוב והאירוע נגמר כמו שהוא נגמר וכולם בסדר גם הילד שמצבו

משתפר ולא נגרם לו נזק משמעותי.

דבר שני אין ספק שתקחו את האירוע בפרופורציה הראוייה מכוון שעשיתם כל מה שיכולתם לפי התיאור שלך

לטובת מניעת התאונה.

מבחינת החוק: תיאור המקרה שלך נושק ל2 נק' חשובות של פלילי+פלת"ד (פיצויים לנפגע תאונות דרכים)

בדיקת האירוע לגבי הנהג הפוגע מתבצעת מבחינת קטגוריית האחריות כאשר האחריות במקרה של חבר שלך

היא אחריות מוחלטת! והכוונה היא שלא משנה שהוא נהג לאט ולפי הגדרת החוק בשטח עירוני ובאזור בי"ס

,גם אם היה ערפל וגשם והילד קפץ לקפיץ ואף אחד לא היה רואה אותו עדיין האחריות של הנהג היא מוחלטת

והוא ייאלץ לשאת באחריות הפיצויית לדבר.

כיום: סקודה סופרב 2013 (שטים לנו בהנאה)

רנו קליאו ספורט 2.0

סיאט איביזה Turbo 20v

פורסם

הזוי או לא, אני רואה כאן את הפאן הרפואי

 

הרי הילד קפץ לכביש, וגילו לו סרטן במוח. ויש לי הרגשה ש2 הדברים מאד קשורים.

 

ולמי שלא הבין, לסרטן יש המון ורסיות וצורות, וכנראה שהסרטן שהיה לו או יש לו השפיע על כושר השיפוט/ראיה/תגובה וכן הלאה.

מה שאומר שזה בהחלט יתכן שיש קשר ישיר בין 2 הדברים.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"


×
×
  • תוכן חדש...