Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רואה כל יום ביומו את כל האנשים הטיפשים שמורידים את הילדים ליד ביה"ס, מצד התנועה. אם אתם מכירים (יעקב, אני מאמין שאתה מכיר) את בי"ס דקל וילנאי ב' (זה שמול רחוב הנחלים), שם יש כל יום המון כלי רכב, ולא פעם ראיתי תאונות שנמנעו בזכות נהג מקצועי וריזיקלי. יצא לי גם כמה פעמים לראות נהגי אגד מתחמקים עם האוטובוסים (!!!) מרכבים תועים. זה פשוט קטסטרופה מה שהולך שם בשעות הבוקר (7:30-8:45) מבחינת כלי הרכב. פשוט זוועה!

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אכן כן , לצערי אני מכיר את הסיטואציה הנ"ל , אך לצערי דבר כזה צריך לעבור אך ורק לטיפול העירייה , אנשים כמונו לא יכולים לפתוח כבישים ברצונם .

ד"א תגיד אתה יודע מה נסגר עם כביש הבריכה ? שיכול לפתור המון מין הלחץ ביציאה ממעלה בבוקר ? ולמה לא עושים איזהשהו קישור אליו מ"הישנה" כדי להקל עוד יותר על הפקקים ותאונות והילדים הקטנים ?

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

יעקב,

עושה ראשם ממה שאני קורא שאתם חבורה של אנשים צעירים.

למרות גילכם הצעיר פעלתם בקור רוח וכמו שצריך במצבים כאלו.

בהחלט לא סיטואציה נעימה - אבל כבר אמרו וזה נכון - לא כל תאונה ניתן למנוע.

כנראה שבזכות הזהירות של הנהג (הורדת המהירות ונסיעה בצד שמאל) והתגובה הזריזה הילד נפצע רק קל ולא יותר מכך.

שלא נדע תאונות גרועות מכך

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
אכן כן , לצערי אני מכיר את הסיטואציה הנ"ל , אך לצערי דבר כזה צריך לעבור אך ורק לטיפול העירייה , אנשים כמונו לא יכולים לפתוח כבישים ברצונם .

ד"א תגיד אתה יודע מה נסגר עם כביש הבריכה ? שיכול לפתור המון מין הלחץ ביציאה ממעלה בבוקר ? ולמה לא עושים איזהשהו קישור אליו מ"הישנה" כדי להקל עוד יותר על הפקקים ותאונות והילדים הקטנים ?

 

יעקב

 

אני הייתי בו דווקא לפני שבוע. יש שם שלושה מחסומי אבן, ז"א סלעים מסודרים כדי שרכב לא יעבור, וזהו. לא נראה בתכנון שהולכים לפתוח אותו בקרוב. לצערנו. כי גם שם, מטעמי ביטחון, צריך להציב מחסום צה"לי.

פורסם

אולי הגיעה הזמן לפתוח את הכביש ? שלושת האבנים יושבים שם רב זמן וזה לא יוצר סיטואציות נעימות בכל העיר במיוחד בבוקר .

אני מניח שנשלחים מכתיבים לבית העיריה מידי יום וכי אם נשלח אחד נוסף הוא איננו יועיל .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

עדכון מהעיתון "זמן מעלה" של היום :

"תלמיד נדרס ליד בית ספר

ביום שני אחרי שעות הלימודים נדרס תלמיד בדרך הביתה ליד בית ספר "אמית". במקום בוטלו שני מעברי חצייה ובכל יום עלולה להתרחש שם תאונה קטלנית .

חיים צבי, תלמיד מבית ספר "מעלה תורה בנים" בכיתה ג', שהיה בדרכו הביתה, (אני מוסיף - לפי דברו של אביו אילנו הילד היה בדרך למגרש כדורסל לאימון קבוע , וכי הבית בכלל בצד השני ולא היה צריך לעבור את הכביש הנ"ל , טעות של העיתון) נדרס ביום שני השבוע ליד בית הספר ממכונית שפגעה בו. המכונית הגיעה מכיוון שכונת "נופי הסלע". הורים לתלמידים בבתי הספר במקום טוענים כי בוטלו במקום שני מעברי חצייה והם גורמים לילדים לחצות את הכביש שלא במעבר חצייה ולא במקום בטוח ובכך מסכנים את עצמם .

הילד חיים צבי, בנו של גדעון אריאל משכונת "מצפה נבו" נפצע באופן בינוני כאשר הרכב שפע בו היה בנסיעה במקום .

הנהג הפוגע סייע לילד והמתין לשוטים שהגיעו למקום. הילד הובהל לבית חלים ע"י אנשי מד"א שהגיעו למקום . בוחן של המשטרה הגיע ובדק את אזור התאונה .

גדעון אריאל, אביו של הילד, אמר ל"זמן מעלה" כי הילד שבת את רגלו , נפגע בלסתו והוא מאושפז בבית חולים (שוב אני מוסיף- ידוע לנו מהאבא גם על שבר באף) והוא מאושפז בבית חולים.

הילד כואב מאוד ובמזל יצא בנס מהפגיעה . לדברי האב הילד עדיין מאושפז בבית החולים ולא ידוע כמה ניתוחים יצטרך לעבור ."אני מבקש שיתפללו עבור חיים בן הניה דבורה בתוך שאר חולי ישראל. אנחנו מתרגשים מהסיוע של השכנים והחברים".

הורים לילדים מספרים כי במקום יש עבודות בכביש ויוצאים מפסר גדול מאוד של תלמידים מבתי הספר . בגלל ביטול מעברי החצייה במקום הילדים מסכנים את חייהם במכל פעם מחדש בשעה שהם חוצים את הכביש . "הפעם זה נגמר בנס , בפעם הבאה זה יכול לעלות בחיי אדם."

 

כמו שאתם רואים בגדול רשום שהנהג הפוגע לא אשם וכי סייע לילד עד לבואם של מד"א , ולא הוסיפו יותר וגם לא נתנו מילים נגד, כך שאני חושב שהכתבה הזאת היא לא יותר מאשר בסדר .(כן ציפיתי למילה טובה על העזרה שהילד קיבל במקום ועל מניעת תאונה קשה יותר בגלל ערנותו של הנהג ) יש לציין שהכתב אינו דיבר עם אחד מאנשים שהיו ברכב .

מה אתה חושבים על הכתבה ?

(במקום הכתבה יש תמונה , הנהג מוסתר , אני זה האיש עם החולצה הכחולה.)

 

לגבי הכביש והפקקים , גם בנושא הזה יש כתבה אני אקליד רק את הכותרת והכותרת המישנית .

 

 

"מלחמה על המחסום

זהו נמאס . הם עלו לנו על העצבים. המחסום בא-זעים הפך את מעלה אדומים מעיר של איכות חיים לעיר של סיוט מתמשך מידי בוקר, צהריים וערב ואפילו במוצאי שבת .

  • "זמן מעלה" חושף תכנית של מנכ"ל עיריית ירושליים. לפתוח את כביש מצודת אדומים ולהציב שם מחסום נוסף על מנת להעבר את תושבי ההתחלויות ממטה בנימין דרך הכביש החדש, דבר שיקל על תושבי פסגת זאב ויקשה עוד יותר על תושבי מעלה אדומים.
  • הרמזור הירוק לתושבי מעלה אדומים בגבעה הצרפתית קוצר לטובת תושבי פסגת זאב .
  • חייבים להתעורר ולצאת להפגנות ומל המחסום לפני שיהיה מאוחר מידי .
  • "זמן מעלה" מתגייס למאבק , הצטרפו גם אתם ותלחצו על העירייה לצאת למלחמה שבסיומה יוזז המחסום .

בצד יש את הכתב שנשלח והוא :

אל : ניצב אהרון פרנקו - ממ"ז ירושלים

מאת : המנהל הכללי

 

שלום רב,

הנדון : פתיחת כביש צומת חיזמא-מצודת אדומים

כידוע לך מצוקת עומסי התנועה צפון העיר למרכזה היא קשה .

בימים הקרובים יחלו עבודת הרכבת הקלה בפסגת זאב (רח' משה דיין) אשר יגבירו את עומסי התנועה מכיוון זה .

הסטת תנועה והקלה על תושבי העיר וסביבתה בדרכם לעיר וחזרה אפשרית באמצעות פתיחת הכביש המוביל ממטה בנ ימין (צומת חיזמא) למצודת אדומים (הטבעת המזרחית) , בסיו שנערך בשבוע שעבר עם ע. שר הביטחון במקום עולה כי הכביש מוכן לשימוש (הוספה - הכביש עומד ככה לפחות חצי שנה אם לא יותר) אך פתיחתו נמנעת בשל חוסר במחסום אשר יסנן ביטחונית תאת המבקשים להיכנס לתחומי העיר.

 

אבקש את סיועך לפתיחת הכביש שבנדון במחירות האפשריות , לכל הפחות בשעות הבוקר .

 

בברכה

יאיר מעיין"

 

לכל אלה מהאזור , לא מספיק שאנחנו עכשיו עומדים בבוקר בפקקים ארוכים וזה בגלל הערבים שלידנו(כן אני לא מתבייש להגיד את זה , זה האמת!) אנחנו גם צריכים עכשיו לברך את אנשי ההתחלויות איתנו (וגם הם לא חוקים) אז אנחנו נסבול ? לפי דעתי מעלה אדומים צריכה להשיב מלחמה , ולהלחם על הכביש שהיא בנתה מכספה ולא מאשרים את הפתיחה משום הוראות ביטחוניות, ועכשיו גם מבקשים לצרף אלנו עוד "לא חוקיים" שצריכים להגיעה לירושליים ובנוסף קצצו לנו את הרמזור בגבעה הצרפתית וגם שם בימים האחרונים עורכים תיקונים לכביש , דבר המקשה מאוד על התנועה .

 

אז מה נסגר ? מתי נראה התעוררות של עריית מעלה אדומים לטובת תושביה ? אכן הדבר אינו כשורה .

הביעו דעתכם :arrow:

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

לפי מה שקראתי אני מבין שאתם חברה צעירים אפילו ליפני צבא

אז נכון אולי אם היה לנהג יותר ניסיון זה לא היה קורא ואי אפשר לדעת את זה

אבל זה כן קרא ומה שחשוב זה שלמרות גילכם התנהגתם בצורה בוגרת ולקחתם אחריות

(אפילו בצורה יותר בוגרת מאנשים שגילם כפול משלכם)

אני חושב שזה אומר המון על איזה אנשים אתם ועל החינוך שקיבלתם בבית

טוב ליראות שניאר עוד נוער נומלי בארץ

 

החלמה מהירה לילד

פורסם
היום הלכנו לבקר את הילד הפצוע , אכן מצבו מוגדר "קל" והוא נמצא בהתאוששות , אבל להגיד לכם את האמת הוא לא נראה כ"כ קל , הלסת ורגל שמאל שבורים -האף בשבר קטן יחסית , הבאנו לו מתנה קטנה ומשהו טעים לנשנש, אך הוא לא יכל לדבר ואפילו להזיז את עצמו מעט , הסברנו לאבא מה קרה , האבא הבין את הסיטואציה ולא כעס או התעצבן לבסוף הביא לנו כרטיס ובוא מספרי הטלפון של הבית ושלו , אמרנו לו שנישמור איתו על קשר .

אחרי הכל הוא הוסיף , "אני מצטער שזה קרה לכם" וככה נפרדנו בברכת שלום .

מקווה לשלמו של הילד .

 

יעקב

 

א. כל הכבוד.

 

ב. קראתי את הכתבה. כל מילה אמת. למה העירייה ביטלה שני מעברי חציה?! (ד"א - גרשון לוקיי, הוא מהנדס או משהו?)

פורסם

תודה לכל התומכים אין לכם מושג כמה שזה מעודד , כל אדם שעובר לידי (עקב התמונה בעיתון) אומר לי כל הכבוד שידעתם איך לפעול , ומבקש הסברים , כמובן שזה התחיל להיות מעצבן (היום לבד זה קרה 4 פעמים) אבל אני לא נתתי שום אישור לשים שם את התמונה שלי + הרכב עם המספר + הנהג מוסתר ע"י אחד השוטרים , ומעל התמונה כתוב - השוטרים משוחחים עם הנהג הפוגע , מה שאנשים חושבים שזה אני , לפי מה שהבנתי אסור להם השים בכלל תמונה שלי בלי אישור שלי במפורש , ובטח שלא שמתי לב שהצלם צילם ובכלל היה שם מרוב הבלאגן (הבנתי שאסור).

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

אם אני לא טועה כאשר אתה מעל גיל 18 הם כן יכולים לפרסם תמונה שלך בעיתון.

 

על הדרך אני יגיד שאני מחזק אותך ואת חברך על הדרך בה פעלתם לאחר הפגיעה, בטח הייתם בהלם בעצמכם ממה שקרה ובכל זאת עשיתם את הדבר הנכון. מחזק את ידכם.

 

בהצלחה בהמשך...

פורסם

היה לי מקרה דומה,שנה וחצי אחרי שקיבלתי את הרישיון

נסעתי בתוך העיר אולי הייתי על 25 קמ"ש למזלי ולמזל הילדה,מבין שני רכבים

רצה לכביש אבל ממש לאמצע הכביש ילדה כבת 3.5

זה משהו שאתה בכלל לא רואה,

פגעתי בא היא עפה משהו כמו שני מטר,

במקום יצאתי אליה,למזלי אין לי מושג איך תוך פחות מדקה היה שם אמבולנס,

הילדה נפצע באורח קל,ושחררה למחרת מבית החולים תאמין לי שאין לי מושג איך!

הלכתי לילדה הביתה יום אחרי שהיא שוחררה וקניתי לה צעצועים,היחס של ההורים היה מאד נחמד אלי,וזה עוד תאונה שיכלה להמנע,אומנם לא על ידי אבל על ידי השגחה של מי שיש לו אחריות על הילדה,

 

הייתי בחקירה במשך כשעתיים הוחזר לי הרישיון,הבוחר אמר לי שכנראה יקראו לי שוב כדי לקחת לי את הרישיון (בלה בלה בלה)

עד היום לא שמעתי עוד בנושא הזה עבר מאז יותר משנה וחצי...

Skoda Superb Elegance 1.8 TSI

Alfa Romeo 159 2.4JTDm 20V 200hp

פורסם

Driezet - אני עדיין לא בן 18 :wink: שבת הבאה (19) .

גם היום המשיכו לחשוב שאני הפוגע , וכולם יודעים שזה לא הרכב שלי אז גם חשבו שנסעתי ברכב שהוא אינו שלי .

כנראה נשלח להם מכתב שיפרש להם טוב את הבלאגן הזה שהם עשו לי .

"קטין על הכביש" - מכיר את ההרגשה , מפחיד בטרוף מזה שזה נגמר אצלך ככה =)

 

תודה

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

כל הכבוד לך על איך שפעלת

קראתי את כל הת'רד הזה ומאוד מפחיד

הרבה אנשים לא היו עושים דברים שאתה וחבריך עשיתם

הראתם בגרות ואחריות, כן ירבו אנשים כמוך.

 

מקווה שהכל בסדר עם הנפגע ועם הנהג, אני מבין שזה טראומה.

שיהיה רק בריאות לכולם.

ג'ימיניב!

פורסם

אני שמחה לראות שפעלתם בצורה שפעלתם וכל הכבוד על כך.

 

אני מקווה שהילד יחלים במהרה כי בסך הכל זה הדבר הכי חשוב.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

נסעתי בתוך העיר אולי הייתי על 25 קמ"ש למזלי ולמזל הילדה,מבין שני רכבים

 

זה לא מזל, זה שכל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...