Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

או שהוא פשוט אמר על החיים ועל המוות וקפץ לכביש,

 

 

לפי מה שאתה אומר 60% מנהגי ארץ ישראל סובלים מגידול סרטני.

----

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

^^

זה עוד הצד הפחות בעייתי.. בדרך כלל יש לאן לברוח..

 

בדיוק הצד ממול בצומת פת אם אתה בא מגילה לכיוון שבח נגיד אז 20 מטר לפני שבח יש תחנת אוטובוס

זה המקום הכי מיועד לפורענות

אני אישית הייתי עד ל3 תאונות שם בשעות הבוקר שאחת מהם הייתה עם הרוג

ועוד ילדה מהשיכבה שלי גם נדרסה שם

תמלא את הרכב במים מהסנרוף (עם צינור), תתכופף למטה ותראה מאיפה נוזל.
פורסם
מבחינת החוק: תיאור המקרה שלך נושק ל2 נק' חשובות של פלילי+פלת"ד (פיצויים לנפגע תאונות דרכים)

בדיקת האירוע לגבי הנהג הפוגע מתבצעת מבחינת קטגוריית האחריות כאשר האחריות במקרה של חבר שלך

היא אחריות מוחלטת! והכוונה היא שלא משנה שהוא נהג לאט ולפי הגדרת החוק בשטח עירוני ובאזור בי"ס

,גם אם היה ערפל וגשם והילד קפץ לקפיץ ואף אחד לא היה רואה אותו עדיין האחריות של הנהג היא מוחלטת

והוא ייאלץ לשאת באחריות הפיצויית לדבר.

אתה חושב שאם תשתמש במונחים כמו פלת"ד ואחריות פיצויית יחשבו בטעות שיש לך מושג על מה אתה מדבר?

חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים (פלת"ד) לא קשור לאשמה.

כל מי שנוסע ברכב מנועי (כנהג או נוסע) ונפגע, או הולך רגל/רוכב אופניים שנפגע מרכב מנועי זכאי לפיצוי מהביטוח של הרכב (ואם הרכב לא מבוטח בביטוח חובה אז הפיצוי הוא מ"קרנית").

פיצויים הנהג לא ישלם בכל מקרה.

שאלת האשמה תעלה רק אם הוא יועמד לדין במשפט תעבורה.

פורסם

והוא לא הועמד למשפט , מכיוון שהאשמה כאן היא לא עליו , בכלל לא .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

לפי החוק היבש, הנהג אשם,

מכיוון שהוא אמור לסוע במהירות כזאת שהוא לא יהיה מופתע מכלום.

 

אבל הנהג התנהל כשורה ולא עבר על החוק, אז למה הוא אמור לשאת בתוצאות של טעות של מישהו אחר?

 

החלמה מהירה לילד, נרא לי הוא הפיק לקחים.

גי גי גי גי גי גי גיטרה!


×
×
  • תוכן חדש...