Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בעזרת ה' יהיה טוב, אבא שלי שוטר , אמר לי אחרי שבא איתי למקום האירוע שהנהג במקום הזה לא אשם וכי לא היה משהו אחרלעשות לדעתו הוא היה עושה את אותו הדבר .

להגיד לך את האמת ואולי זה ישמע מטופש, אני חושב שלקיחת הרשיון מהנהג יהיה טעות וכי צריך להשאיר לו את הרשיון , או מקסימום עונש של שלוש חודשים , אני עדיין לא מאמין שאני חושב על זה ...

ד"א מחר אנחנו נוסעים (באוטובוס) לבקר את הילד בבית החולים , מקווים לא לקבל מכות מההורים מילבד שאנחנו לא אשמים באירוע.

 

יעקב

 

אתם תקבלו מכות מההורים, אבל לפחות בשבילכם, תדעו שעשיתם את שלכם.

Xbox12341

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יעקוב כל הכבוד לך ולחבריך על זה שאתם מפגינים בגרות ואחריות לאחר מקרה כזה,ועל האומץ שהפגנתם והלכתם לביה"ח לבקר את הפצוע.

במדינה בה בימים אלו מנסה כל אחד להתרחק מאחריות ככל האפשר טוב לראות שיש כאלו שעדיין חושבים נכון.

כל הכבוד - כן יירבו.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

כל הכבוד על דרך הפעולה באמת.

אבל אותי מעצבן שלא משנה איך מתי איפה וכיצד תפגע בילד בכביש אתה תמיד תהייה אשם, לדעתי צריך קצת לרענן את החוקים האלה.

אם ילדים בכיתה ג' כבר מביאים סכינים לבית ספר אז אפשר גם להאשים אותם על חצייה לא נכונה.

פורסם

xbox12341 - זאת לא הפעם הראשונה ... אם לא שמת לב , הייתי סוג של שאלה בתוך כל ההודעה הזאת , מה היינו ציכים לעשות כדי שהכל יגמר אחרת , מה שרק אחד האנשים כאן עלה על השאלה .

תודה לכולם - אני מבין שזה הדרך היחידה שבא יכולנו לפעול נכון .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

אלו שוטרי משטרת מעלה אדומים?! אני מזועזע! אני גר בעיר הזו, ותמיד השוטרים נותנים יחס חם (במיוחד בתחנה).

 

בקשר לתאונה - מה הייתם יכולים כבר לעשות?! כלום! עשיתם את המירב האפשרי. אני מכיר את הכביש הזה.בשעות 12:30-15:00 זהו מוקד דריסות. אבל העיקר שכולם מרגישים טוב.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

אחרי הטראומה שעברה אצלנו אחרי התאונה, לא יכלנו לקבל יחס יותר מגעיל מהפקיד בתחנה , אני אומר לך את זה מכל הלב הבנאדם מתוסכל או משהו .

אבל השוטרים אכן נותנים יחס הרבה יותר חם למבוגרים שבאזור .

ד"א גם בבוקר בסביבות 7:30 - 8:30 זהו מוקד דריסות , יותר נכון כל העיר הופכת להיות מוקד דריסות , מי שגר בא מבין את זה.

 

יעקב

 

עריכה : קיבלתי התראה מאחד המנהלים , מכיוון שאני לא יודעמיהו אין לי למי לפנות ולכן אשמח אם הוא יראה לי את חוקי הפורום , כי חוקי הפורום לא נמצאים בדביק !

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם
דיברתי על מה שאתה כתבת, לא על הכותרת השנייה.

אמרתי את זה כי כל אחד שעושה תאונה בא וכותב שזו התאונה הראשונה שלו, לא לעניין בכלל.

 

בכל מקרה, בלי קשר, תסיקו מסקנות מהתאונה, כי הילד לא אשם ב-100% זה בטוח.

אם במקום החבר שישב לצידך היה יושב בנאדם עם שנים של ניסיון, אני חותם שזה לא היה קורה.

כל עוד לא היית שם, אני לא חושב שאתה יכול להיות בטוח ב 100% ו"לחתום" שזה לא היה קורה.

הגיוני שככל שהנהג יותר מנוסה הסיכוי להמנע מתאונות ומפגיעות יותר גבוה אך עדיין, לפי ההסבר של יעקב, זה נראה שהנהג פעל כשורה. לפעמים אין מה לעשות, יש תאונות שפשוט אי אפשר להימנע מהם.

הכי קל (לכולנו) להיות חכמים בדיעבד ולהגיד ליעקב שבכביש שקרוב לבי"ס צריך לנהוג על 20 קמ"ש ולא 40 אבל אני לא יודע מי באמת נוהג ככה...

פורסם

יכול להיות שבאמת המקרה הזה הוא אחד למיליון והילד שקפץ לכביש והסיטואציות במקרה זה - לא נתנו אפשרות למנוע את התאונה, אבל אמרתי את זה מסיבה אחת - לא לגרום לפותח ההודעה להיות נעול על זה שהתאונה הייתה בלתי נמנעת. יצא כאן ילד פצוע, ומשפחה ששומעת שהילד הקטן נפגע מרכב, חושבת שחרב עליה עולמה. חשוב שהצעירים הנ"ל יסיקו את המסקנות מהתאונה ויימנעו מקרים דומים לאלה בעתיד.

Xbox12341

פורסם

xbox12341 תגיד אתה קראת את ההודעה האחרונה שלי שאתה עונה יש ככה ? היינו כבר אצל המשפחה בבית החולים יום אחרי , וזה לא בגלל שלא היה לנו כוח ללכת ביום של התאונה , אלה בגלל שכל אחד היה עוד המון זמן במשטרה אחר"כ ולא היה זמן ללכת.

אם תקראה את ההודעה שלי על הביקור אצל המשפחה אתה תראה שהאבא למרות הכעס (ואני חייב לציין שהאבא נחמד מאוד) יודע שהבנו אשם בתאונה ואינו מבין למה בנו עשה את מה שעשה.

עברנו שוב היום במקום (ואני אמשיך לעבור שם כמעט כל יום מכיוון שזו הדרך היחידה להגיע לבית הספר) , ושוב חיפשנו את הטעויות ותאמין או לא עד עכשיו לא מצאנו אף אחת , כך גם השוטרים .

ואל תגיד סתם "אחד למליון" כי עובדה שזה מאין "טרנד" שעובר עכשיו בארץ ויותר ויותר אנשים זורקים את חייהם לכביש כי הם יודעים "שהם צודקים" במקרה של תאונה ולא מעניין אותם דברים אחרים חוץ מלעבור את הכביש ולהראות אני גבר הוא עצר , וככה גם התשדירים בטלוויזה משדרים ומבקשים למנועה את הסיצואציות הללו .

לסיכום : אני לא מצפה שתחזור בך בפומבי ותגיד אתה צודק , אבל גם אל תריב אם יש לך נקודה שאתה חושב שכאן הייתה הטעות והמקרה היה יכול להימנע אשמח לשמוע את דעתך בנושא זה.

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

ברצוני לחזק את העמדה של Yakov s מכיוון שפעם ראיתי תאונה דומה במו עני.

 

היה מפרץ חנייה ובין מכוניות עמד ילד, בזמן שהוא רץ לכביש בדיוק עבר מיניבוס של הסעות. המיניבוס נסע בערך על 30 והילד עף כמה מטרים. הילד נחבל, אך לא נשבר לו כלום, נהג היה מקצוען וגם הוא לא הצליח למנוע תאונה.

באותו מפרץ חנייה היה עוד מקרה דומה, הפעם היה פעוט כבן 3 שרצה לקפוץ לכביש ועבר ברחוב אוטובוס אגד על מהירות כ-50. מי שהציל את חייו היה אבא שלי שישב אז באוטו (אחד הרכבים החונים): כאשר הילד כבר רצה לקפוץ לכביש, אבי צפר, זה הסיט את תשומת הלב של הילד שנעצר - האוטובוס חלף והילד שרד.

 

אצלנו בשכונה כל הזמן ילדים קופצים לכביש, לכן כל כמה מטרים עשו פסי האטה. מי שגר בשכונה יודע ונוסע ממש לאט ומוכן לבלום בכל רגע. הילדים פשוט קופצים לכביש ולא שמים לב לרכבים שעוברים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

חוץ מזה , אם מישהו מכיר את המקום או את מעלה אדומים בכלל כמו "מנחם פ" יודע שהעיר מלאה בילדים קטנים וגדולים יותר .

אולי כדי לך לעבור לראות מה הולך כאן בבוקר בכל מעלה אדומים כולל כל הפקקים של המכוניות בעיר הקטנה הזאת והילדים שלא מפסיקים לעבור ולרוץ במעברי חציה כדי להגיעה לבית הספר .

מה שבטוח שאת הלקח היחידי כנראה שלמדתי מהמקרה הוא שבעזרת ה' יהיה לי ילד או שאני מסיעה אותו לבית הספר או הסעה , ברגל הוא לא הולך עד שהתת מודעה שלו תדע מהו כביש וכמה שהוא מסוכן.

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

חשוב שיהיה ברור, לא כל תאונה אפשר למנוע. לכן חשוב כל כך לסוע לאט באיזורים מאוכלסים, כי כך גם אם תהיה פגיעה היא לא תהיה קטלנית.

 

רכב ב-40 קמ"ש עובר כ-11 מטר מרגע שמזוהה (לא ירד לכביש אלא מזוהה) הולך הרגל ע"י הנהג ועד שהנהג מתחיל לבלום. לכן באיזורים מאוכלסים יש לסוע לאט, כי הרבה יותר קשה (עד בלתי אפשרי) למנוע תאונות כאשר ההתקלויות הן בטווחים כל כך קצרים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יעקב, אף אחד לא רב איתך, ואם זה מה שהבנת אז זה לא מה שהתכוון המשורר.

 

סתם שאלה, כתבת שצריך להכיר לך את חוקי הפורום. איך אתה לא מכיר אותם אם יש לך כמות כזו של הודעות? באיזה פורום אתה כותב? סתם לידע כללי.

Xbox12341

פורסם

יעקב, כל הכבוד לך ולנהג שאתם דואגים לילד והלכתם לבקר אותו.

 

קיימת תופעה שאני כל הזמן רואה שילדים קופצים לכביש בלי להסתכל, ולא מבין איך ההורים בעיקר לא מלמדים את הילד לחצות כביש!? זה בילתי נתפס!

 

יעקוב, מחכים לעדכונים לגבי שלום הילד ומה עושים עם הנהג.

פורסם

לגבי עידכון עם הנהג : היום היה בתחנת המשטרה (שלחו אותו לתחנה "בשטחים") והחיזרו לו את הרשיון +ישב שם הרבה זמן ולבסוף אמרו לו שאם הם יהיו צריכים אותו הם ידבו איתו והחזירו אותו הביתה .

לגבי הילד : עם הילד למעשה נוכל לדבר רק בעוד שבועיים +- עקב מצבו הלא פשוט בבית חולים , חובר ניתוחים , שבר באף בלסת וברגל שמאל .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7


×
×
  • תוכן חדש...