Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל עוד לא תצא חזק מהמקום? חבר,שמים ציפ' כדי שיהיה יותר כוח לא כדי להגיד "יש לי ציפ'".

המכלולים הסטנדרטיים לא בנויים להחזיק הרבה יותר מההספק המקורי,ניחה ההעלה ב50 סוסים עומדים.

בגדישה של 1.8 זה יהיה הרבה יותר,והדרך לאי אמינות מאוד קרובה.

Got To love It

פורסם
כל עוד לא תצא חזק מהמקום? חבר,שמים ציפ' כדי שיהיה יותר כוח לא כדי להגיד "יש לי ציפ'".

המכלולים הסטנדרטיים לא בנויים להחזיק הרבה יותר מההספק המקורי,ניחה ההעלה ב50 סוסים עומדים.

בגדישה של 1.8 זה יהיה הרבה יותר,והדרך לאי אמינות מאוד קרובה.

 

 

הכוונה הייתה שלא לצאת חזק מהמקום באופן תדיר, אם התדירות לא תיהיה גבוהה אין שום סיבה לשבור גיר\לשרוף קלאץ' מהר.

ובכל אופן אני חושב שאנחנו טוחנים מים, האם יש פה מישהו עם ניסיון ממשי מהתקופה הקרובה עם הצ'יפים החדשים?

האם באמת אבסולוט הכי טובים או שפשוט יש להם שיווק טוב?

פורסם

ברור שהכול גם מהתקופה הקרובה,יש במועדון של VAG את כול האיביזות,ומתקימים גם הרבה מפגשים סגורים של איביזות עם הרבה מלחמות שם.

הציפ עם הביצועים הכי טובים הוא הקסטום של E&A,יותר חזק מאפסולוט.

פורסם
יש לי תגירסה הכי אגרסיבית של אפסולוט והכי חדשה.

היום כבר יש לי K03S עם בוסטקונטרולר ככה שאני כבר לא אנדקציה לציפים האלו...האוטו הוציא 253 כ"ס בגלגל בגדישה של 1.87 באר.

של ספוילד דווקא אחד החלשים שיש ממה שזכור לי,הצי'פ של פרילינג הרבה יותר חזק אבל לא כמו אפסולוט.

בוא נגיד ככה שאני הראשון שההיתי מקבל טלפון שהיה יוצא צי'פ חדש ללחוץ מולו.

 

הרכב הוציא 253 כ"ס בגלגל רק עם צ'יפ ועוד עם K03? :shock:

באיזה דיינו מדדת את זה? נישמע מופרך בעליל ואולי נישפך קצת וויסקי במחשב של הדיינו לפני התוצאות של הבדיקה :lol:

פורסם

שלום לכולם,

 

כל עוד החלפתם צ'יפ והעלתם את ההספק ל195, נניח עם צנרת 220+ סוסים, אין שום בעיה לא לאיביזה ולא לגולף להתמודד עם זה.

 

אין שום צורך לגעת במכלולים האחרים.

 

כבר נוכחנו לדעת שהשלדה של האיביזה עקומה ככל שתהיה עומדת בלחצים גבוהים יותר

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...